Veríte na mágiu?  

Stránka 10 / 85 Predchádzajúca Nasledujúca
  RSS

 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
23/02/2007 13:16  

divim sa – ze vobec taketo temy rozoberate, uz som spominala ze magia, samani, biela magia cierna magia, vsetko je to hrozne svinstvo a spina,
ale komu niet rady, tomu…….
najlepsie sa potom popalit na vlastnej skusenosti,
ale to com som ja prezila vam neodporucam, lebo by to mnohi ani neprezili,
niekto sa cely zivot venuje magii a nikdy sa za ten cas nespoji s duchom, mne sa to stalo ani som to nechcela a mam dost doteraz.
A na zaciatku to vyzeralo dobre a veselo, aj ten dotycny mi radil co bude, atd..ze mi da silu, atd…
skoda reci.
Nech sa to stane 1000 ludom a potomsa o tom bude mozno trochu rozumnejsie rozpravat a pisat, ake skutocne nasledky to ma….
Ale fakt odpadavam ked citam tieto vase dristy, co tu pisete. ze ake to je dobre, a ako sa to naucim a..a..a……MAM DOST.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
23/02/2007 21:34  

janka mas pravdu komu niet rady tomu niet pomoci .sme celkom dobra partia zien,no a zvedavost nam nie je cudzia takze sme rad radom navstivili vesticu .z tajomnych veci mam strach ze sa otvori ta pandorina skrinka tajomnosti a nebudem ju moct len tak znova zatvorit a aj sa tak stalo.bolo zaujimave ju pocuvat pretoze hovorila o veciach , ktore sa mi naozaj stali a v najblizsej dobe sa maju stat.samozrejme s kamoskami sme to vsetko preberali aj sme sa zasmiali proste brali sme to ako zabavu.moj manzel na to reagoval slovami ako vas mozu zaujimat take sprostosti,lenze cocert nechcel stalo sa manzel musel byt asi vo velkej depresii ked tu vesticu navstivil tiez a od vtedy sa mi moje manzelstvo ruti do zahuby.ale aby som nehadzala vinu iba na vesticu nas vztah uz aj pred tym nebol az tak idealny ona tomu dala iba bodku .tym som nechcela ublizit ziadnej vestici ,len upozornit aby sa podla toho neriadili


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/02/2007 12:26  

Dada ( aby som nehadzala vinu iba na vesticu) – to ze si isla k vestici, ona ti odpovedala na tvoje otazky, a manzelovi na jeho otazky – to snad nie je jej chyba, nie?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/02/2007 9:26  

1. Mágia je prirodzená.
2. Mágia vyžaduje úsilie.
3. Neubližuj nikomu a ani sebe samému.
4. Výsledok kúzla sa nemusí dostaviť hned´, kúzlo potrebuje čas.
5. Nerob mágiu pre peniaze.
6. Nerob mágiu zo sebeckých dôvodou, ani z dôvodu niekoho zmeniť.
7. Mágia ti prinesie zisk, len ak tým nikomu neublížiš.
8. Mágia môže byť chápaná aj ako „umenie Bohov“.
9. Mágiu môžeš použiť na obranu, ale nikdy by si ju nemal použiť ako útok!
10. Mágia je znalosť jej zákonitosti a predovšetkým jej účinnosti. Nestačí veriť – treba mágiu aj poznať.
11.Mágia je aj láska. Ak necháš do mágie vstúpiť zlosť alebo nenávisť, môže sa ti to vymknúť z rúk.
cawte,tak preco to robia ludia pre peniaze?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/02/2007 19:11  

pre chamtivost a nevedomost – nevedia, ze vsetko, co robime sa k nam vracia spat


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/02/2007 8:04  

Pretoze musia z niecoho zit a platit hypoteku… ked sa tomu venuju na plny uvazok nie ako konicek, tak nepracuju, vies? Svinaci chamtivi – ze si najprv nenasetrili 20 melonov aby zili z urokov a nemuseli otravovat tych ktorych liecia s takymi kravinami… muj boooze, muj boooze… 🙂


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/02/2007 8:21  

Predstavte si , ze by ste na to, aby ste vykonavali svoju pracu dobre, museli studovat 15 – 20 rokov a zaplatit za kurzy niekolko sto tisic – kolko by ste si pytali za jeden pripad, ktoremu sa ako seriozny liecitel musite venovat okrem dvoch troch hodinovych navstev este niekolko hodin pripravou, dokladnou analyzou naozajstneho dovodu ochorenia, navrhom, posilnovanim aury na dialku, vytvaranim elementalnych pomocnikov pre pacienta, upravou energetickych tokov, atd… – viem si predstavit POCTIVEHO liecitela, co jednemu pripadu venuje 10 – 15 hodin. Kolko berie vas instalater ktory studoval 3 roky a ma 5 rokov praxe? 1000 Kc za 20 minutovu navstevu? A pripada vam to normalne? Kolko berie Vas pravnik, ktory studoval 5 rokov a ma 5 rokov praxe? 2500 Kc za hodinu za bezny pripad? A pripada vam to normalne? Kolko ste zaplatili uplatok za to, aby vas odrodil kvalitny porodnik? Za tu hodinu na sale cca 10 000? A pripada vam to normalne? Berie dobry liecitel za hodinu prace porovnatelne ako pravnik a menej ako instalater alebo porodnik? A pripada vam to NEnormalne? Ked vas vylieci z niecoho s cim vam lekari nevedia pomoct? Neberiem do uvahy liecenia co vas nevyliecia – za to by sa peniaze brat nemali.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/02/2007 20:14  

a sme pri podstate veci – liecenie! co to je? fantazmagorie a odvaha pustit sa do takych veci aj ked nemam „povolenie“ z druhej strany? – naucit sa rozne techniky je jedna vec a moct ich vykonavat tak, aby to nemalo dopad na mna sameho (samu) je druha vec – hovorime o magii, takze kazdemu je jasne, ze energia sa nestrati iba transformuje – kde mam zaruku ak ma nevedu priamo z duchovneho sveta, ze to neprenesiem na inych alebo priamo na seba – nijaku! ak som samozvanec a sam bez toho, aby mi to bolo dane presvedcim okolie aj seba, ze mam liecitelske schopnosti – je to blbost – musia prist duchovia a snat to, odniest prec – obycajny clovek si namysla, ze to dokazal – bez podpory Stvoritela nic nedokaze – a samozrejme, ze nic zadarmo – lenze ma to hacik: ak viem, ze len „hram“, ze mam nato, tak tie peniaze mi nepatria je to dufam jasne – tri vystrahy a koniec!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/02/2007 23:52  

existuje nejake kuzlo ako ako zistim ci chalan chce?alebo podone na lasku?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/02/2007 23:54  

existuje nejake kuzlo ako zistim ci ma chalan chce?alebo podobne na lasku?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
28/02/2007 9:47  

no, poznam par liecitelskych technik, kde ked liecis zavaznu chorobu – pytas sa, ci smies – ak dostanes odpoved ze nesmies, tak sa neodporuca liecit – to je v pripade uznania karmy a reinkarnacie. Krestansky boh je stelesnena laska, a ten by predsa nemohol chciet aby bol niekto chory, nie? 😉 Zaroven na ten ucel ziadas o energiu, a ked energiu dostavas, tak to citis fyzicky. Kazde rozumne liecenie zacina ochrannou castou – prave aby sa choroba nepreniesla. Bez podpory Stvoritela? Vela lieceni sa obracia so ziadostou o pomoc, pripadne energiu na nejaku duchovnu bytost, ci to je Stvoritel, Panna Maria, Kristus, indiansky bozik, slovansky boh, vesmir, spriazneny strom alebo zelena stonozka – mozes sice pouzivat svoju energiu, ale neodporuca sa to – kvoli mnozstvu a dosledkom „precerpania“.

A ci je liecitel pravy alebo to len hra a nevie nic, zistenie -aspon orientacne – je jednoduche – zakladna vec je diagnostika – a jedna z veci ktory ked vies diagnostiku je, ze vidis oblast bolesti – spytat sa ho, co ta boli… 😉


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
28/02/2007 9:51  

Mirka1 – kazdy zdravy chalan „chce“…:-))))

Ale z druhou otazkou ti nepomozem… 🙁


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
03/04/2007 19:37  

co tu nikto nic nepise?
co tu skapal pes?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
04/04/2007 19:25  

Paranormalne javy
Problemom paranormalnych javov sa zaobera oddelenie univerzity v meste kde byvam.
Hlavnou crtou PJ je ich spontannost a experimentalna nereprodukovatelnost.To z nich aj robi to cim su.Pokial za PJ povazujeme akykolvek jav nevysvetlitelny z hladiska dnesnych vedeckych poznatkov,je ich pomerne dost aj ked odfiltrujeme podvody a javy dodatocne vysvetlene.Co sa tyka priamo magie:Skumatelia sa zhoduju v tom,ze sa jedna o autosugesciu-vestica predpovie buducnost,carodejnica vyslovi kliatbu a „obet“ si jej nasledky vsugeruje tak,ze sa naozaj prihodia.Problemom vestenia a vselijakych proroctiev je to,ze ak niekto dostatocne nejasne popise nejaku akoze buducu udalost,je len otazka casu kedy sa nieco podobne prihodi.
Cize,magia v tom zmysle ako sa pravdepodobne väcsinou mysli,je vylucne v nas.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
11/04/2007 14:15  

Ahoj suzanka,no to je veelmi zaujimave,ale ja by som naozaj velmi chcela skusit ciernu magiu a tak ziskat lasku jedneho chalana.Mohlo by to mat na neho zly vplyv?lebo ublizit mu nechcem!!dakujem a odpis prsim na email


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
11/04/2007 20:58  

ahoj janka,aj ja som sa chcela zacat zaoberat bielou magiou…ake mas s tym ty skusenosti?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
14/04/2007 19:43  

ano zozen si 8 sviecok daj ich do kruhu pred seba si daj este jednu sviecku papier a pero na papier napis svojho vyvoleneho papier skrc a drz v dlani potom si predstav co by si snim chcela alebo snou papier podpal kolko bude horiet za tolko sa ti ozve


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
16/04/2007 12:07  

kolko milisekund bude horiet, za tolko rokov, pripadne za tolko tisic sa ti ozve…dobry recept, skoro ako od Pepsikoly….;-))))


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
17/04/2007 9:48  

Je skutocne zaujimava tato diskusia a mna na nej najviac zaujalo co vsetko si ludia pod pojmom magia predstavuju.. od najvyssej vedy az po zacarovanie chlapca 🙂 Preto sa nazory na tuto temu tak lisia.. Ked sa povie „fyzika“ kazdy aspon zhruba vie o co ide.. Ale ked sa povie Magia, kazdy si predstavi nieco ine, co mu toto slovo evokuje v mysli. Ci magia existuje je teda otazka jedna, ale s skutocnosti sa ich v tejto jednej skryva aspon tisic..

Ak mam vyjadrit svoj nazor, ja si myslim ze okolo magie je teraz velky boom , nie preto , ze by ludia chceli skutocne pracovat na sebe a svojom zlepsovani ale preto, ze je to proste „tajomne“ a mozu sa tym chvalit pred kamaratmi pripadne nejakym sposobom zlepsit svoj zivot. Tento pristup osobne nepovazujem na dobry, pretoze chvalit sa pred kamaratmi clovek na skutocnej urovni nepotrebuje, a ak chcete v zivote nieco dosiahnut, nepotrebujete nato ani cary ani zaklinanie. Ti, ktori sa magii venuju za ucelom zdokonalovania seba sameho su na dobrej ceste ako to dosiahnut, ale urcite nie na jedinej..


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
17/04/2007 10:01  

Skus si pozriet stranky class=“postlink“ href=“http://bardon.ic.cz“> http://bardon.ic.cz …mozno ta zaujmu


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
18/04/2007 10:27  

Mas pravdu Hunter, pred x rokmi som si spravila kurz Hypnoterapie a stal ma mailand (kurz, knizky, video, audio nahravky…. + cestovanie). Dalsie kroky, ako poistenia, inzercia v zlatych strankach… a to nehovorim o nakladoch na otvorenie biznisu, ktore su astronomicke. Na kurze, kde sme preberali marketing nam bolo doporucene neuctovat menej ako £500 za session, ktora mala trvat nie viac ako 1 hodinu s 20 minutovou pripravou. Samozrejme v pripade neuspechu su peniaze vratene. Vsetci sme hiiikali a nikto nedufal, ze bude mat odvahu si o takuto sumu poziadat. Jednak sme sa bali reakcie klienta, jednak nam to prislo ako bezohladne zdieranie ludi zufalych po pomoci druhych. Nasa lektorka nam to patricne vysvetlila, ze ak pracujeme s ludskym podvedomym, do ktoreho vas nie kazdy (chtiac ci nechtiac) pusti, je dolezity aj financny komitment a prevadzanie takychto sluzieb zadarmo, alebo lacno by sme museli pracovat s mimoriadne odusevnenymi pacientami – klientami. Peniaze vydane z vlastnej penazenky je silny zavazok a nuti spolupracovat. Len tolko.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
23/04/2007 12:52  

Neexistuje čierna a biela mágia… rovnako ako nič nie je len čierna alebo biele… Ak aj chce niekto konať mágiou len dobro, nikdy nemôže vedieť či niekde inde touto manipuláciou nespôsobí niečo zlé…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
23/04/2007 14:21  

Nula – velmi tazka a stara tema – vo vsetkom dobrom mozes najst nieco zle a naopak… Ved vsetky cinnosti posudzujeme podla momentalnej situacie – ked predas niekomu v obchode noz, nie si zodpovedny za to ze s nim zabil neskor 20 ludi. Ked krestanski odporcovia potratov zachrania dieta a matka pri porode zomrie, otec spacha zo zialu samovrazdu a z dietata bez vychovy vyrastie 20 nasobny vrah, nemaju vycitky – boh to tak urcite chcel a oni len zachranili zivot – je to ich barlicka pre svoje vlastne svedomie. To ze boh mohol chciet aby isla zena na potrat a aby prezila ona, jej manzel aj 20 ludi v buducnosti, tam ich uvazovanie nesiaha. Ale zaroven su schopni jednym dychom zatratit liecitela, pretoze zasahuje do bozej vole, do principu ze „koho boh miluje, toho krizom navstevuje“ – ich oblubenej dogme…
Takze zrejme je najlepsou cestou posudzovat iba momentalne dobro pripadne dobro, ktore je posuditelne objektivne – lebo inak sa dostaneme k tomu, ze si dobry, lebo si zabil susedove dieta, pretoze si videl do buducnosti, kde malo ako terorista zapricinit smrt tisicov ludi… Nevyliecit cloveka, ktory sice trpi strasne ale ty vies, ze spachal zlocin za ktory nebol potrestany…atd…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/04/2007 19:49  

jaj ty si strelena…pocuj…ten vlasaty hipik urcite existoval ale svet nestvoril!!!!!!!!!! ta netrep blobsti laskavko ok??diky moja


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
05/05/2007 20:55  

a co sa ti stalo?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
06/05/2007 13:21  

Eva,
ja nemam ziadne skusenosti s bielou ani ciernou magiou, mne sa stala jedna velka smrtelna nehoda, ktoru som „zazrakom“ prezila. Natrafila som na cloveka, /Ind/ bol v spojeni s duchom, ja som tomu neverila /samozrejme ako vy tuna/ a pytal sa ma, ci ho chcem, ja ze ano, jednym „obradom“ som ho dostala a potom to zacalo, nemohla som chodit, hybat sa, hovorili na mna hlasy, vselico som videla, citila, pocula, videla som aj myslienky a ine veci, ale potom sa ho neslo zbavit, hovoril mi ze to nevydrzim, ze mi bude robit zle a ja to nevydrzim, mala som ho rok, opustil ma po roku, ale keby to bolo o 1 neskor uz nezijem. Na poslednu chvilu. ostatne som pisala, nasledky citim aj dnes a budem az do smrti. v podstate zijem, ale radsej by som uz bola mrtva. Lebo s tymto zit sa neda.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
06/05/2007 19:44  

Ano, za blbost sa plati velmi vela…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
10/05/2007 14:08  

kto už počul o porobenisku??


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
10/05/2007 14:13  

ja


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
10/05/2007 21:46  

Hunter, to potesi, diki, v mene Janky. A hlavne podpori.


ReagovaťCitovať
Zobraziť všetky príspevky v kategórii Hyde Park
Stránka 10 / 85 Predchádzajúca Nasledujúca

Tvoja reakcia


  
  
Spracovávám

Nie si prihlásený! Prihlásiť sa alebo sa Registrovať.