Predstavuje islám nebezpečenstvo?  

Stránka 4 / 5 Predchádzajúca Nasledujúca
  RSS

 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
30/04/2009 8:41  

Vynikajuca stranka
class=“postlink“ href=“http://www.faithfreedom.org/“> http://www.faithfreedom.org/
class=“postlink“ href=“http://pravdaoislamu.cz/“> http://pravdaoislamu.cz/


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
30/04/2009 8:43  

a vobec kto ma zaujem citat tie kraviny o islame ci uz za alebo proti tej drblej viere.je to nechutne vobec to citat v 21.storoci!!!!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/05/2009 7:05  

class=“postlink“ href=“http://dnes.atlas.sk/svet/559434/osemrocnemu-dievcatu-povolili-rozvod“> http://dnes.atlas.sk/svet/559434/osemro … ili-rozvod


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/05/2009 7:06  

class=“postlink“ href=“http://dnes.atlas.sk/svet/559434/osemrocnemu-dievcatu-povolili-rozvod“> http://dnes.atlas.sk/svet/559434/osemro … ili-rozvod

30. apríla 2009 17:55
Osemročné dievča zo Saudskej Arábie sa môže rozviesť so svojím 50-ročným manželom, ktorému ju predal jej otec. Sporiace sa strany sa na tom nakoniec dokázali dohodnúť mimosúdnou cestou pod dohľadom nového sudcu.
Predchádzajúci sudca rozhodol o tom, že manželstvo zostáva v platnosti, keďže dievča nepredložilo žiadne dôkazy, ktoré by ju oprávňovali k rozvodu. Nový proces nariadili až po sťažnostiach mnohých krajín adresovaných vláde Saudskej Arábie. O mimosúdnej dohode, po ktorej sa bude môcť dievča vrátiť ku svojim rodičom, informujú štvrtkové saudskoarabské denníky.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
09/06/2009 17:40  

TRETIA ŽENA – skutočný príbeh Slovenky

Zamilovala sa do moslima a odišla s ním do Pakistanu. Na pleciach má dodnes jazvy od žeravého železa, ktorým ju týral. Bosá bežala od neho cez púšť tridsať kilometrov.

Mária sa po maturite nedostala na vysokú školu, tak ju kamarátka presvedčila, aby išli spolu pracovať do Rakúska ako au pair. Opatrovala deti podnikateľa, ku ktorému často chodili jeho obchodní partneri, a tak sa spoznala aj s Tariqom. Tmavý kučeravý mladík, vždy galantný, nevedel od modrookej Slovenky odtrhnúť pohľad. Bolo len otázkou času, kedy ju tým pohľadom spáli.

“ Keď si na to spomínam, mám pocit, že to bolo pred stovkami rokov, hoci ich ubehlo len päť. Bola som romantická a naivná. Nikdy som nebola vo veľkom svete. Som z malej dedinky, do školy som chodila do neďalekého mestečka. Chalani v mojom okolí mi nikdy nepodržali dvere, keď som vchádzala do miestnosti. Nikdy mi žiaden nepridržal kabát, keď som sa obliekala, a Tariq to robil tak samozrejme a prirodzene. No mňa to stále udivovalo. Nemohla som uveriť, že si vybral práve mňa. Ničím som nevynikala, “ hovorí a zasnenými očami hľadí niekam do diaľky.

“ O mužoch som vedela len to, že každý chce iba jedno. Nemala som s nimi žiadne skúsenosti. Tento nič nechcel. Stretávali sme sa asi mesiac, keď ma nesmelo pri rozlúčke chytil za ruku. Len mi ju stisol, nič viac. Mne to stačilo, lietala som v oblakoch, “ spomína na krásne začiatky dvadsaťpäťročná Slovenka. S Tariqom sa rozprávala väčšinou po nemecký, hoci vedel aj pomerne dobré český. Študoval totiž v Prahe.

SLNKO MILUJE PAKISTAN

Tri mesiace sa na seba usmievali, ale Tariqovi sa končilo vízum a musel sa vrátiť do rodného Pakistanu. “ Rozprával mi o svojej krajine s veľkou láskou. Nikdy som nepočula nikoho tak hovoriť. Rozprával o rannej zore, ktorá sa miluje s púštnymi dunami, o ľuďoch s nezlomnou vierou, že jedného dňa bude padať dážď a Pakistan rozkvitne. Hovoril mi však, že jeho krásna krajina mu nevynahradí to, čo teraz stratí, keď odo mňa odíde. Povedal, že ma miluje, že ma musel poslať samotný Alah, aby som ho stretla a nasledovala až na kraj sveta. A ja som tým slovám neodolala, „ povzdychne si.

Rakúska rodina ju odhovárala, tvrdili, že je veľmi mladá. Tariq bol predsa len takmer o desať rokov starší ako ona. „ Nechceli, aby som sa hneď vydávala, prosili ma, aby som aspoň zavolala našim. Ja som bola zaslepená. Mala som pocit, že mi neprajú moje šťastie a Tariq ma v tom utvrdzoval. Chcel, aby sme sa zosobášili v Rakúsku a išli do Pakistanu zoznámiť sa s jeho rodinou. Potom sa vrátime na Slovensko a ostaneme tam žiť.

ŠATKA MA OCHRÁNI

Po sobáši na úrade odišli mladomanželia do Pakistanu. „ Samozrejme, že som mala drobné pochybnosti. Vedela som, že je moslim, ale nikdy sa nijako nábožensky neprejavoval. Keď som sa ho pýtala na postavenie žien, povedal, že u nich si ženy všetci vážia. Sú predsa nositeľky nového života. Oháňal sa aj tým, že v ich krajine je žena premiérkou vlády, a to som považovala za dosť dobrý dôkaz. Cesta trvala dlho.

Po nekonečných peripetiách sme sa dostali do Quetty, to je ešte pomerne civilizované mesto. Odtiaľ sme išli takmer tridsať hodín vlakom do Taftanu. Tam nás na stanici čakal Tariqov bratanec a odviezol nás autom. Tariq mi ešte na letisku kúpil šatku, poprosil ma, aby som si ju dala na hlavu. Vysvetlil mi, že šatku nosia ženy najmä preto, aby sa chránili pred slnkom a pieskom, ktorý s každým zachvením vetra vlieza všade. Rovnako sa bál, aby jeho rodina neostala veľmi šokovaná, keď sa u nich len tak objavím. So šatkou to bude jednoduchšie. Zdalo sa mi to naozaj logické. Cestu autom som prespala, bola som unavená, tak ani neviem určiť čas, koľko sme išli. Zobudila som sa, keď sme vchádzali do Tariqovho rodného mestečka.

Bola som šokovaná, nečakala som, že to bude až také zlé. Všade samá špina. Domčeky z nepálených tehál obložené haraburdami. Pri vystupovaní z auta ma ovalil taký neznesiteľný smrad, že som takmer spadla z nôh, „ spomína.

SOM ĎALŠIA V PORADÍ

Tariqov dom bol zo všetkých najväčší, ale bolo v ňom aj veľa ľudí. Mnoho žien a detí. „ Jednu mi predstavil ako svoju matku. Bola staručká, takmer bezzubá. Takú vráskavú tvár som ešte nevidela. Až neskôr som sa dozvedela, že ma len necelých šesťdesiat rokov. Keď som ju porovnala s mojou starou mamou, ktorá bola v rovnakom veku bol medzi nimi neuveriteľný rozdiel.

Všetci ma objímali, až prišla ku mne mladá žena a predstavila sa mi ako Tariqova manželka. Nechápala som , najprv som si myslela, že si pomýlila anglické slovíčko označujúce manželku. Svojou lámanou angličtinou mi vysvetlila, že ona je druhá a ja som tretia. Ukázala mi doprostred miestnosti, kde stala prvá manželka. Nechcela som tomu uveriť. Rukou ukázala na deti, ktoré sa okolo nás naháňali, a objasnila mi, že to sú všetko manželove deti a teraz teda aj moje. Bol to pre mňa veľký šok. Celá som sa roztriasla, začala ma strašne bolieť hlava. Myslela som si, že sa povraciam.

Zrazu sa mi začali pred očami vynárať všetky tie príbehy, čo som čítala či počula o dievčatách, ktoré sa vydali za moslima. To, že som tretia v poradí, mi stále znelo v ušiach.“ hovorí.
Mária odviedla Tariqa bokom, pýtala sa, prečo jej to nepovedal, prečo jej to zatajil, prečo ju oklamal. S intenzitou naliehania sa jej zvyšoval hlas. Tariq ju udrel tak, že stratila vedomie.

BIČOVAL JU A PÁLIL

Keď sa prebrala, ležala v posteli. Hadžíra, tak sa volala druhá manželka, sedela vedľa nej. Presviedčala Máriu, aby sa na ich spoločného manžela nehnevala. Vraj ju musel udrieť, lebo naňho kričala pred ostatnými. Môže byť vlastne rada, že obišla tak ľahko. „ Hovorila o ňom veľmi pekne. Vydali ju, keď mala šestnásť. Keď som sa s ňou zoznámila ja, mala necelých osemnásť rokov. V podstate sme boli rovesníčky. Aj preto sme si tak dobre rozumeli. Mala už dve deti a trikrát potratila. Nechápala, prečo stále plačem. Tariq celé dni nebol doma, keď prišiel, obyčajne navštívil aj niektorú zo svojich manželiek. Ponižovalo ma to, preto som sa bránila, ako som najviac vedela, ale on ma vždy premohol. On to volal manželskými povinnosťami a ja znásilnením, „ hovorí Mária pevným hlasom. Vzpierala sa pri všetkom, chcela sa vrátiť. Nemala však pas, žiadne peniaze a ani len potuchy, kade sa ide domov. „ Bola som bitá, stále. Takmer denne. Obyčajne preto, aby som pochopila pravidlá, ktoré tam panovali.

Nebil ma iba Tariq, ale aj jeho prvá žena, ktorá mala väčšie právomoci ako ja.
Obyčajne ma bičoval, párkrát ma aj pálil žeravým železom, „vyhŕňa si rukáv, aby mi ukázala jazvy. Konečne chápem, prečo uprostred leta prišla na stretnutie so mnou zahalená od hlavy po päty. „ Jazvy mám všade,“ dodáva.

PRVÚ ŽENU MUSELA POSLÚCHAŤ

Jednu z najhorších bitiek dostala, keď sa vybrala sama na prechádzku po meste. „ Pakistan je pomerne uvedomelá krajina, vo veľkých mestách už ženy chodia bez šatiek, študujú, ale do vzdialenejších mestečiek a dedín sa tento pokrok nedostal. Tým, že som išla sama po ulici, som zahanbila celú rodinu.

Osamelá žena sa rovná túlavému psovi, ku ktorému si každý môže dovoliť, čo chce. Druhú z veľkých bitiek som dostala, keď som sa odvážila brániť proti buchnátom Tariqovej prvej manželky. Vtedy mi aj prvýkrát železom vypálil na ramená znamenia. To aby som nezabudla, že už nemôžem na jeho prvú ženu vztiahnuť ruku. Vtedy som sa rozhodla ujsť za každú cenu. Počkala som, kým bude spln. V tú noc bolo svetlo ako cez deň. Obuv sme si nechávali pred vchodom do domu a ja som nechcela, aby niekto podľa zmiznutých topánok odhalil moju neprítomnosť predčasne. Vzala som si fľašu s vodou, bola vyrobená z kože nejakého zvieraťa, šatku, aby som sa chránila pred pieskom, a niekoľko datlí, aby som mala čím zahnať hlad. Nevedela som, kam ísť, ale vedela som, že nemôžem zostať, „ hovorí Mária.

VEĽKÝ ÚTEK CEZ PÚŠŤ

Keď celý dom stíchol, vytratila sa zadnými dverami. Vedela, že okolo nej je takmer päťsto kilometrov iba púšť, aj to, že v nej môže zomrieť. ,, Najprv som bežala, ešte na strednej škole som bola v atletickom družstve, preto mi beh nikdy nerobil ťažkosti. Nevedela som, čo ma čaká za najbližšou dunou, poháňala ma však veľká túžba odísť. Verila som, že dobehnem niekam, kde mi pomôžu, zavolajú domov a naši si po mňa prídu, „ hovorí.

Počas noci ubehla neuveriteľných tridsať kilometrov. Nadránom okolo nej išlo auto a ona posádku poprosila o pomoc. „ V Pakistane vedia po anglicky takmer všetci, predsa len boli kedysi britskou kolóniou. Snažila som sa im v rýchlosti hovoriť o čo ide, a oni len súhlasne pritakávali . O to väčšie bolo moje prekvapenie, keď ma priviezli priamo k Tariqovmu domu.
Chlap, ktorý ma stretol, patril do veľkej Tariqovej rodiny a všetci vedeli, že jediná modrooká žena na okolí je Tariqova, „ vysvetľuje.

Za nočný výlet Tariq Máriu zbil, prebrala sa až v nemocnici. „ Mala som ťažký otras mozgu, zlomené tri rebrá , natrhnutú peru aj viečko na pravom oku. Aj tak som mu v podstate vďačná, že ma odviezol do nemocnice, hoci ma mohol nechať umrieť a zakopať niekde v púšti.

Až neskôr som sa dozvedela, že som bola jeho vstupenkou do Európy, kde sa snažil rozširovať svoje obchody. „ hovorí s trpkosťou.

NESMIEŠ MAŤ DIEŤA!

Útek mal predsa len trošku šťastnú dohru. Ošetrovala ju lekárka z Európy, ktorá jej vybavila vnútromaternicové teliesko. Mária jej porozprávala, čo sa jej stalo, ako sa do Pakistanu dostala. Lekárka jej zase povedala, že nie je prvá ani posledná. „ Upozornila ma, aby som neotehotnela, lebo potom sa už odtiaľ naozaj nedostanem. Povedala, že ak sa chcem vrátiť na starý kontinent, mám sa pokúsiť sekať dobrotu. Poprosila som ju, aby našim dala vedieť, čo sa so mnou stalo, a tým sa naše cesty rozišli, „ spomína.

Počas nasledujúcich štyroch rokov sa Mária naozaj snažila splynúť s novou krajinou, kultúrou i rodinou. Občas ju Tariq zbil, najmä preto, že mu nevedela dať dieťa. V januári jej Tariq oznámil, že s ním pôjde do Rakúska, lebo musí uzavrieť obchod s mužom, pre ktorého rodinu Mária pracovala. Vraj si ju želá vidieť najmä podnikateľova manželka.

DRUHÝ POKUS O ÚTEK

Mária vedela, že toto je jediná príležitosť. „ Do Rakúska sme prišli v októbri. Celkom som zabudla, ako je v našich zemepisných šírkach chladno, v Pakistane teplomer pod päťdesiat stupňov cez deň. Hneď na druhý deň sme išli na návštevu k rodine, kde som pracovala.

Pani Helga si ma odviedla do inej izby. Povedala, že mi pomôžu. Vedeli od môjho otca, čo sa deje. Toto bola jediná cesta, ako prinútiť Tariqa, aby ma priviezol naspäť. Povedali mu, že s ním už neuzatvoria žiadnu zmluvu na tovar, ktorý vozí, a zariadia, aby si od neho už nikto nič nekúpil v celom Rakúsku, „ prezrádza Mária s veľkou vďačnosťou.

Dala mi do rúk peniaze aj lístok na vlak. Vravela, že by ma odviezli sami, ale nemôžu riskovať.
V Rakúsku je veľa Pakistancov, či už načierno, alebo legálne. Báli sa nejakého útoku či pomsty, predsa len majú malé deti. Celé to netrvalo dlhšie ako desať minút. Dala mi svoje nohavice, tenisky, sveter aj vetrovku a čiapku. Bežala som na stanicu a nasadla na vlak, boli sme vtedy takmer pri hraniciach so Slovinskom. Vo Viedni som musela prestúpiť, ale volala som otcovi a povedal, že po mňa príde. Nestihol, Tariqovi priatelia ma našli skôr. Vytiahli ma z vlaku a strčili do auta. Odviezli ma do Grazu. Tariq ma tentoraz nezbil, povedal, že si to vybavíme neskôr. Potreboval ma na reprezentačné účely, „ hovorí.

DO TRETICE VŠETKO DOBRÉ

Prešli dva mesiace, Mária nevychádzala z bytu, ktorý im Tariq prenajal. Vždy ju niekto strážil.
„ Neskôr som sa dozvedela, že ma v tom čase boli hľadať v Grazi aj rodičia, dokonca sa stretli s Tariqom. On tvrdil, že mi bola zima, tak som sa vrátila späť do Pakistanu, „ hovorí. To isté si mysleli aj Mullerovci, Máriini dobrodinci. Mária nemala žiadne vlastné peniaze. Euro po eure vyberala z manželovho oblečenia a zašívala si mincu za mincou z vnútornej strany svojich šiat.

„ Musela som nosiť šaty po zem a Tariq sa ma nikdy nedotýkal. Tak na to nemohol prísť. Každú mincu som si prišila zvlášť malým štvorčekom látky. Čakala som na vhodnú príležitosť,
„ rozpráva. Tá prišla v januári.

Tariqov kamarát, ktorý Máriu strážil, ochorel. Mal horúčku, ležal na gauči. Uvarila mu čaj a on zaspal. Obliekla si šaty, v ktorých utekala minule. Zastavila sa v jednom obchode s lacným obnoseným oblečením a zamenila červenú vetrovku, ktorá svietila doďaleka, za dlhý čierny kabát. Peniaze jej vystačili na lístok do Linzu. „ Potrebovala som čo najrýchlejšie nastúpiť na nejaký vlak a prvý išiel práve do Linzu. Nie je to tak ďaleko od českých hraníc, preto som išla ním. V každej stanici som tŕpla. Z Linzu som išla pešo až k českým hraniciam. Nemal som peniaze a bála som sa niekoho požiadať o pomoc, aby sa mi to nevypomstilo. Kráčala som popri ceste a schovávala sa pred každým idúcim autom. Prišla som až do Vyššieho Brodu v Čechách. Trvalo mi to dlho, ale zvládla som to. Zaklopala som na prvú chalupu a poprosila, či si môžem zavolať. Mala som veľké šťastie, ešte v ten deň si po mňa prišiel otec. Neodviezol ma však domov, dodnes sa ukrývam pred Tariqom u vzdialených príbuzných, „ končí svoje rozprávanie Mária.

Občas v jej rodnej dedine prejde veľmi pomaly okolo domu Máriiných rodičov auto. Posádku tvoria dvaja alebo jeden tmavší muž. Celá ulica vie, čím si Mária a jej rodina prešla, preto vždy volajú políciu.

Raz Máriin otec vodiča vytiahol z auta, aby mu ručne vysvetlil, že by si mal nabudúce vybrať inú trasu na ceste po Slovensku.

Momentálne sú Tariq a Mária v rozvodovom konaní.

Koniec


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
09/06/2009 19:23  

Ha ha ha,
dobre science fiction, musela si sa dobre namahat, vyplodit nieco take, fakt.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
09/06/2009 19:59  

Navrhujem sfilmovat to, to by bol bestseller jak svina.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
10/06/2009 1:34  

Blbe hlupane slovenske naivne naletia starsiemu moslimovi, ktory ma takych kuriev niekolko, preco by nevydrzal oblbovat a iba po mesiaci pohladkat za ruku, ved kym ju spracuje, pojde si ulavit ku druhej co mu uz dala. Ta lekarka mala pravdu. Nebola prva ani posledna takych romantickych naiviek sa na Slovensku najde stale, ale komu niet rady tomu niet pomoci. Ta este mala stastie, ale kolko ich takto hnije v smradlavych dierach po svete nevie nikto.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
10/06/2009 3:41  

TOTO JE TVAR ISLAMU! TOTO SA NAM SNAZIA ZAVLIECT NA SLOVENSKO!
class=“postlink“ href=“http://www.exil.sk/site/spravy.php?p=24653&more=1&c=144″> http://www.exil.sk/site/spravy.php?p=24653&more=1&c=144


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
11/06/2009 8:35  

zase tu plasis a tlacis kaleraby do hlavy? Ze ta to este bavi, vsak ty mas svojho Slovaka, tak o co ti ide? Zavidis?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
12/06/2009 9:39  

Kaslat na takych, co maju len zlobu v srdci, a su proti moslimom, my predsa vieme, ktore mame moslimov, ze aj oni su dobri ludia, vsakze?
A nedame sa od nikoho zastrasovat ani nic podobne.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
12/06/2009 11:19  

Zas Tu otravujes Safwan?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
13/06/2009 10:52  

trafena hus zagagala! Zavidis?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
14/06/2009 12:47  

tak co ta to tak trapi, ze mame moslimov, co nas nenechas na pokoji, vsak je to nas zivot a nie tvoj!!!
Tajni sleduju asi teba, lebo to nemas v tej hlave v poriadku!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
14/06/2009 12:57  

ja to mam v hlave v poriadku ja netrepem islam a teroristov na Slovensko ako ty ! Take ako ty by mali zbavit pravomoci a bol by pokoj vy handry!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
14/06/2009 12:59  

a svojpravnosti!!!!!!!!!!!vsak ktora normalna sa vyda za moslima a konvertuje????
NA TOTO!!!
class=“postlink“ href=“http://www.exil.sk/site/spravy.php?p=24697&more=1&c=144″> http://www.exil.sk/site/spravy.php?p=24697&more=1&c=144


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
14/06/2009 14:10  

predstav si, ze nielen Slovenky konvertuju, konvertuju aj cestovatelia, vedci a ini slavni ludia – to vsetko su podla teba nenormalni ludia? Zamysli sa nad sebou? Nikto ti na Slovensko netaha moslimov, ja zijem mimo Slovenska, tak sa nevzrusuj!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
14/06/2009 20:55  

Rozvrat (Fitna) – Islám, korán, muslimové a EU

Geert Wilders, Nizozemský poslanec za Stranu Svobody, vyrobil pro(ti)islámský film s názvem Rozvrat (or. Fitna), (ke stažení zde, zde, nebo zde). Myslím si, že nelze “islámskou” problematiku shrnout do jednoho jediného, patnáctiminutového filmu. Nelze tam říct ani zlomek toho, co by bylo potřeba – nejen k tomu, aby film u některých lidí nevyvolal opačné reakce, ale aby došlo i k pochopení (ať už jen části islámské problematiky). V tomto článku se pokusím shrnout alespoň podstatnou část islámské problematiky – která je ve skutečnosti ještě složitější a potřeboval bych mnohem více času na její shrnutí.

Když jsem poprvé film viděl, překvapilo mě, že se skládá jen z citací z koránu a sestřihů samotných radikálních muslimů – není zde žádný proslov či názor samotného autora. Ať se to muslimům líbí nebo ne, je to pouze holé shrnutí faktů a projevů jich samotných.
Jinak mě film příliš nepřekvapil, vlastně překvapil – tím, že mě ničím nepřekvapil, čekal jsem, nechci říct víc, spíše něco jiného. Fakta v něm jsem věděl už dříve. Naopak doslova mě zarazily reakce na film.

Svoboda slova
Politici film odsoudili hned, při první zmínce o něm, i když ho ještě ani neviděli, policie film přezkoumává, jestli nebyl porušen zákon – jen by mě zajímalo, jestli zkoumá muslimy, kteří vyzívají ostatní k vraždění “bezvěrců” (tj. nemuslimů), kteří řežou hlavu nevinnému člověku nebo jestli zkoumají obsah koránu – jeho nezávadnost v souladu s ústavou nebo právním řádem EU. Média o filmu hovoří jako o kontroverzním (nechápu, co je na faktech kontroverzního) a z obav ho žádná televize nepromítla, film byl ze serveru LiveLeak.com, na kterém byl umístěn, po jednom dni stáhnut kvůli obavám o své zaměstnance.

Geert Wilders bude nejspíš souzen pro “podněcování k rasové nenávisti”, zde bych si místo komentáře dovolil přidat dvě citace (podobných je mnohem víc) z koránu a krátké video.

“Vy, kteří věříte! Neberte si židy a křesťany jako přátele, neboť oni jsou si přáteli jedni druhým. Kdokoliv z vás se s nimi přátelí, ten stane se jedním z nich a Allah věru nepovede lid nespravedlivý. (005:51)“

“Bojujte proti těm, kdož nevěří v Allaha a v den poslední a nezakazují to, co zakázal Allah a Jeho posel, a kteří neuctívají náboženství pravdy, z těch, kterým se dostalo Písma dokud nedají poplatek přímo vlastní rukou, jsouce poníženi. (009:029)“

Je naprosto nepochopitelné, že souhrn událostí, sestřihy projevů samotných muslimů a několik citací z koránu, dokáže v někom vyvolat pocit, že film “podněcuje k rasové nenávisti” – jsou to jenom fakta. Film ukazuje nebezpečí, která hlásá přímo Korán – kniha, podle které by se měl každý “správný” muslim chovat.

Od Geerta Wilderse se distancovala všechna média i politici, nikdo ho dosud oficiálně nepodpořil. Je vidět, že dnešní Evropa se doslova klepe strachy z islámského světa. Politici hrajou stejnou hru, jako při vzestupu nacismu před a při začátku 2. s. v. – tváří se, jako že jich se to netýká a bojí se cokoliv říct. Mohli by se stát terčem sebevražedných útoků, vyhrožování, zastrašování a podobných, oblíbených muslimských praktik. Jenže, kdy něco řeknou? Až už bude pozdě a Evropa bude zahlcená muslimy? Určitě ne, tento strach a hrozba bude jen narůstat.

Zviditelnění?
Gaart Wilders je osočován z toho, že film udělal jen pro své zviditelnění. Nechápu, jak někdo může něco takového říct, spíše, jaký to má smysl. Je jasné, že filmem ukázal problém, na který chce upozornit a který chce jeho strana evidentně nějak řešit. Také je logické, že pokud někdo poukazuje na problém, před kterým ostatní politici strkají hlavu do písku a navíc, pokud se týká muslimské problematiky, chtě nechtě to zapříčiní jeho zviditelnění. Jsou to jen ubohé výkřiky politiků, kteří buď tento problém nevidí, nebo se na něj bojí upozornit a tváří se, jako by nebyl – a nyní jim vadí, že někdo je natolik odvážný, že zveřejní takový film a zviditelní se na něm – v neprospěh mandátů ostatních stran při dalších volbách.

Provokace? No a?
Mnoho názorů na film je, že je to jen účelné rozdmýchávání ohně. Zde bych opět rád zdůraznil pojem “svoboda slova“. Kritika existuje na VŠECHNA náboženství, proti každému byl natočen nějaký film, napsána kniha nebo byly použity jejich symboly vyloženě pro provokaci. Nevidím jediný důvod, proč by měl být islám výjimkou. U žádného jiného náboženství se nesetkáme s takovou reakcí na jakékoliv slovo, nedej bože knihu či film proti němu.

Šíření nenávisti?
Neznám jiné náboženství, v jehož jménu by se věřící spolu s nevinnými kolemjdoucími nebo spolucestujícími vyhazovali do povětří, zajímali rukojmí, vyhrožovali světu a následně jim řezali hlavy. Neznám jiné náboženství, ve kterém jsou tolik popírána lidská práva – ve kterém jsou nevěřící páleni, jsou jim sekány hlavy, nebo ve kterém je je výslovně povoleno bít ženy. Proč ne? Evidentně je něco v nepořádku s islámem. Proč? Důvodem může být také to, že islám je militantní náboženství a i zde je důvod jasný – sám muhamed byl prý velký vojevůdce a bojovník.

Kdybych chtěl natočit podobný film o křesťanství, zjistím, že jsem vyhořel. Nejde to, chybí mi extrémistický materiál. Je nutné si uvědomit, že ostatní náboženství takové extrémisty jako islám, nemá. A je důležité, zamyslet se proč. Důvodem je korán – ten přímo vyzívá k extrémismu, viz citace výše. Samozřejmě, každý muslim se k extremismu přímo neuchýlí, nicméně většina s ním buď souhlasí (což jsou všichni, kteří se proti němu neohradí), nebo se proti němu „naoko“ ohradí, ale dál vyznávají islám a celý korán berou naprosto vážně.

Můžeme jim jejich nesouhlas s extrémismem věřit? Proč muslimové, kteří s těmito verši údajně nesouhlasí, nepozmění korán, nevyškrtnou nenávistné verše? Proč ho nezmění?

Bible je špatná, korán je ale mnohem horší!
Někdo by mohl namítnout, že podobné věci dělali i křesťané – takové srovnání je ale úplně zcestné, hned z několika důvodů. Už to dávno nedělají – teď by se tímto chováním také zajisté nedočkali kladných reakcí. Co se týče násilného šíření křesťanství – někdejší lidé tak nekonali v souladu s Biblí, ve které je šíření křesťanství násilím zločin. Tímto se samozřejmě nezastávám křesťanství, je ale pravdou, že sice do jisté míry omezuje náš pohled na svět, islám ale žádný jiný pohled na svět nerespektuje a trestá ho, pokud může. Špatné věci, které obsahuje bible, korán obsahuje v mnohem horší formě a mnohem častěji.

A ví někdo o nějaém křesťanském kostelu, stojícího tam, kde mají muslimové moc ho zbourat? Naopak naše, “křesťanská“ společnost toleruje mešity tam, kde by mohly být kostely.

Jak se zachovají muslimové?
Aneb – není třeba si vymýšlet nebo přehánět, stačí shrnout fakta a o potvrzení jejich pravdivosti se postarají sami muslimové: Myslím si, že radikální muslimové zareagují podle myšlení svých, koránem vymytých mozků. Začnou pálit evropské a nizozemské vlajky, vyhrožovat, zajímat a vraždit turisty, odpalovat se v centrech nebo útočit na ambasády – což je stejný, jako kdyby rovnou řekli, že film je naprosto pravdivý. I přesto, že by bylo naprosto nelogický ze strany (radikálních) muslimů zachovat se takto, jen kvůli tomu, že někdo sestříhal jejich chování v minulosti a udělal o tom minifilm, myslím, že se tak určitě zachovají – možná ne hned, ale “Jednou přijde odplata“, jak by řekli sami muslimové. To, že je film lež, by muslimové dokázali jen opakem – přiznali by vinu za všechny teroristický útoky, vyjádřili by lítost a přiznali právo západní civilizace na svůj způsob života, demokracii a hlavně svobodu slova.

A ti “neradikální” muslimové? To jsou ty davy demonstrantů s transparenty “Teprve teď zažijete opravdový Holocaust” nebo “bůh žehnej hitlerovi”? Nebo další, který jen “nevinně” mlčí a souhlasí? Blbci s transparenty budou dělat dál to samé, ti co tiše mlčí a souhlasí, se budou uboze snažit vyvrátit fakta ve filmu například tvrzením, že citace z koránu jsou vytržena z kontextu.

Citace jako „… Připravte tedy proti nim všechno, co schopni jste postavit ze síly, abyste zaseli strach do srdcí nepřátel…“ opravdu nemůže být nijak účelně vytržena z kontextu, přesto se ale podívejme, co následuje: „A budou-li ochotni k míru, buď k němu ochoten i ty a spoléhej na Boha, vždyť On slyšící je i vševědoucí.“. Mám to tedy v praxi chápat tak, že muslimové jsou tak mírumilovní, že nám nabízejí ušetření života, pokud se nebudeme bránit a v poklidu přijmeme jejich víru a fašistickou doktrínu?

Upozorňování na špatnost koránu – extremismus
Gaart Wilders je (nejen, přesto hlavně) díky svému filmu často označován za extrémistu. Osobně si myslím, že tolerance by neměla v demokracii chybět, nicméně proti něčemu, co nechce tolerovat ostatní (jako je např. komunismus, nacismus, islám…), bychom se měli velice rázně ohradit a co nejrychleji to zavrhnout. Nemůže být tolerance tam, kde jde o přežití. Moderní Evropský trend je bohužel takový, že upozorňování na extremismus je považován za ještě větší extremismus, rasismus a podobné výmysly islámomilců. Doporučuji přečíst si článek Můžeme zvítězit laskavostí a tolerancí?

Muslimové dobíjejí Evropu – proč byl dlouho klid?
Odpověď na otázku “proč byl dlouho klid?” je velice jednoduchá. Důvodem je průmyslová revoluce. Díky ní se západní civilizace dostala na mnohem vyšší technologickou úroveň než od té doby primitivní muslimové. Ti se nám, i když velice málo, přiblížili díky ropě, což je hlavní zdroj příjmů arabských států. Samozřejmě není pochyb, že i z těchto peněz jsou financovány teroristické útoky a kupovány zbraně.

Proč od té doby primitivní? Ano – je to tím, že nechtějí přijmout jakoukoliv změnu v jejich myšlení, resp v koránu, i když doba se od průmyslové revoluce úplně změnila. Islám je víra naprosto neslučitelná s moderním životem – islám potlačuje vědu s tím, že jediná pravda je v koránu – tak, jak to dříve dělali křesťané, nicméně u nich nakonec zvítězila racionalita. Někdejší sláva říší Ummajovců, Abbásů, Mogulů nebo Osmanské říše, je pryč.

Nenápadné dobývání Evropy
Muslimové se nikdy netajili tím, že chtějí islamizovat (dobýt) celý svět a ani tím, že v první řadě mají zálusk na Evropu. Nyní ale ne vojensky – vojensky by byla schopná západní civilizace zničit islámský svět do několika let, spíše měsíců. Na to stačí mnohem primitivnější řešení, které se používá od nepaměti – využijí naší největší slabiny. Tou je náš pseudohumanismus, přílišná tolerance, vize multikulturalismu… a díky těmto věcem muslimům nahrává také náš demokratický systém. Jejich (možná nechtěná) taktika, jak už mnozí pochopili, spočívá v imigraci. Ta je díky prvním třem řečeným věcem více než lehká. Až jich tu bude dost (resp. většina), věc, které si naše západní civilizace nejvíce váží – demokracie, se obrátí proti nám samotným. Muslimové se zvolí se do vlády a zavedou tu fundamentalistickou teokracii.

Nepracují, nechávají se živit!
Nebezpečí muslimů není jen v nebezpečí jejich víry, ale i v jejich pracovní “neschopnosti” – například ve Švédském Malmu jsou více jak třetina obyvatel (Oficiálně! Načerno jich je už možná víc než polovina.) muslimové, jejich nezaměstnanost přesahuje 50% a o práci nemají zájem. Za zdůraznění také stojí to, že číslo 50% je podle některých silně podhodnocené a nepočítá muslimy, kteří zde jsou na černo – některé zdroje hovoří až o 95%, jako například časopis Economist. Do Švédska v roce 2006 imigrovalo o 269% více Iráčanů oproti roku 2005. Muslimové tvoří velká ghetta, ve kterých panuje nepokoj, násilí a velmi vysoká kriminalita. Přestože sčítání vězňů na základě náboženství je zakázáno, neoficiálně se odhaduje, že ve Francii z cca 61000 vězňů je 70% muslimů (viz zde), zatímco v populaci jich je jen několik procent.

Oni na nás atentáty, my na ně milodary – něco je špatně!
Pro Evropu je nyní důležité si uvědomit, nebo spíše přiznat, že je něco v nepořádku. Že Evropský pseudohumanismus, přílišná tolerance a vize multikulturalismu společně s muslimama, nefunguje. Chováme se naprosto iracionálně, tak, jak se ještě žádná velká, vyspělá civilizace nechovala. Každá civilizace – Římská, Čínská, Egyptská… střežila své hranice před barbary, aby si před nimi uchránili svou kulturu. My se chováme přesně opačně – otvíráme hranice a doslova voláme na muslimy “pojďte k nám” a zasypáváme je dary v podobě nemalých sociálních dávek. Nemusejí tu pracovat a původní obyvatelstvo je ještě živí. Nezdá se vám to ani trochu iracionální?

Kde jsou původní evropské hodnoty, na kterých jsme si zakládali?
Ano, svoboda slova, demokracie a další evropské hodnoty, kvůli kterým jsme vstoupili do EU, trpí a musejí poustoupit levičácké myšlence multikulturalismu. Zatímco jsou tyto hodnoty muslimskými imigranty čím dál více ruinovány, sami si ve svých městských ghettech zavádějí své hodnoty jako šaria, mnohoženství, anebo burky (muslimský “hábit“ pro ženy), ve kterých chtějí (podle koránu musí) být ženy i v EU kdekoliv na veřejnosti, včetně fotek na občance nebo v bankách. A existuje nějakej naivka, který si myslí, že až budou ve většině, tak tyto jejich hodnoty neuzákoněj?

Ano, naše hodnoty trpí a je nutné si uvědomit, že není možné tolerovat to, co nás tolerovat nehodlá a že kvůli několika „hodným, mírumilovným a neškodným“ muslimům, kteří nesouhlasí s násilím, budeme zavírat oči před tím, co se před námi děje a lhát si, že to tak není.

Jen naivka si myslí, že lidé vyznávající evropské hodnoty, mohou nekonfliktně a v míru žít bok po boku s tak odlišnou kulturou s islámskými hodnotami. Holandsko, Francie a Švédsko jsou tomu důkazem. Kdo si myslí, že nebudou další a mnohem větší problémy? Vždyť Evropské hodnoty jsou postaveny na demokracii, svobodě slova, volném trhu, což je přesný opak totalitního, fundamentalistickýho islámskýho světa.

Každý si domyslí, jaké hodnoty kam vedou. Můžete porovnat sami. Je na každém, aby řekl, co mu více vyhovuje – jestli blahobyt, svoboda nebo hlad, chudoba a svázanost – žití podle přesného řádu.

Pokud by chtěl žít jakýkoliv evropan v islámských zemích, musel by přijmout všechny islámské hodnoty, včetně víry. Otázkou je, proč to neplatí i naopak? Je načase to změnit.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
14/06/2009 21:41  

class=“postlink“ href=“http://rs30.rapidshare.com/files/103981950/Fitna_subs_upload.avi“> http://rs30.rapidshare.com/files/103981 … upload.avi


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
15/06/2009 18:15  

Pre vsetkych, ktori maju zaujem nieco sa dozvediet o islam a o moslimoch.

class=“postlink“ href=“http://www.islamweb.cz“>www.islamweb.cz

class=“postlink“ href=“http://www.islamweb.sk“>www.islamweb.sk

class=“postlink“ href=“http://www.koran.sk“>www.koran.sk

class=“postlink“ href=“http://www.mesita.cz“>www.mesita.cz


ReagovaťCitovať
 Bergie
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 16
04/10/2010 18:37  

Multikulturalizmus je utópia a nezmysel. Je to krycí názov islamizácie. Nechceme vidieť a dožiť sa prvej mešity na SLovensku.


ReagovaťCitovať
 Lubika
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 11
20/10/2010 15:31  

veru veru, uz aj Merkelova vyhlasila, ze multikulti nefunguje
class=“postlink“ href=“http://www.sme.sk/c/5597328/merkelova-snaha-o-vytvorenie-multikulturnej-spolocnosti-zlyhala.html“> http://www.sme.sk/c/5597328/merkelova-s … yhala.html

„Tento multikultúrny koncept, ktorý spočíva v tom, že žijeme všetci bok po boku a sme z toho šťastní, zlyhal. Úplne zlyhal,“ vyhlásila kancelárka.

Zároveň hovorila aj o tom, že prisťahovalci sa musia viac prispôsobiť nemeckej kultúre a musia lepšie ovládať nemecký jazyk.

S tým posledným vyjadril v nedeľu súhlas aj turecký prezident Abdulláh Gül, dodáva však, že to, aby v Nemecku žijúci Turci lepšie ovládali tamojší jazyk, musí zabezpečiť Nemecko, nie Turecko.


ReagovaťCitovať
 eva_ayesha
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 16
01/11/2010 22:12  

Kazdy tu nadava na islam tak potom preco ludia po celom svete konvertuju na islam je to najnovsia viera a uci pradvu a je mierumilovna viera tak preco podla vas islam je strach vy to asi nemate v hlave vporiadku ak o islame nic neviete tak prosim vas nekritizujte tu islam najprv si vystudujte islam a potom o tom piste .
ja som konvertovala tiez po citani a studovani knich 9 mesiacov denne som citala 2-3 hodiny a tak som konvertovala lebo ak hladate uspech ,lasku a pokoj je to prave islam.A nie co tu pisete.Kto vam take bludy natrepal do tych vasich hlav a to sa mi nechce verit ze to su nasi slovaci taka mala krajina a tolko nenavisti citi k inim ludom smutne no . A potom uz sa mi nechce ani verit ze uznavate co to ake nabozensto (vieru v boha).Co tu citam ako na seba nadavate a pisete druhemu na nervy .BOH JE LEN JEDEN A MUHAMMAD JE PROROK PO JEZISOVY A JEZIS O TOM VRAVEL PRECITAJTE SI AK NIEKTO S VAS CITA BIBLIU V EVANIELIU PODLA MAREKA ,EVANIELIU PODLA JANA ,EVANIELIU PODLA LUKASA A MENO KTORE BOLO VYBRANE S BIBLIE BOLO AHMAD A TO JE MENO PROROKA MOHAMMADA V KORANE PROROK MOHAMMAD MA 99 MIEN TAK ZE SA NAJPRV NAUCTE O KORANE O VIERE AKO JE ISLAM A TAK TU PISTE .Ja som bola katolicka a rada som citala bibliu v ktorej som nasla ze tam je nieco pomenene a este kto otom vie tak mi da za pravdu ze bibia bola zmenena ludskou rukou tym myslim clovekom a islam ako viera sa najprv nasla v SAUDSKEJ ARABII LEBO TAM BOLI LUDIA KTORY MALI SVOJICH VLASNYH BOHOV A SAMANOV. ISLAM AKO VIERA JE PRE CELY SVET PRE KAZDEHO OTVORENA.TORAT ZIDOVSKA VIERA BOLA PRE ZIDOCH .BIBLIA BOLA PRE KRESTANOCH .A ISLAM JE POSLEDNA VIERA A TA JA PRE KAZDEHO PRETO LUDIA KONVERTUJU NA ISLAM.A RASTIE VELMI RYCHLO .KORAN JE POSLEDNA KNIHA OD PANA .Konvertujte na islam a budte zachraneny od pekelneho ohna.a ked niejaky moslim urobi chyby nemusime ho sudit ako muslima ale ako cloveka a podla mna moze sudit len PAN BOH a nie mi ludia .


ReagovaťCitovať
 hanah3344
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 4
02/11/2010 6:38  

@eva_ayesha wrote:

Kazdy tu nadava na islam tak potom preco ludia po celom svete konvertuju na islam je to najnovsia viera a uci pradvu a je mierumilovna viera tak preco podla vas islam je strach vy to asi nemate v hlave vporiadku ak o islame nic neviete tak prosim vas nekritizujte tu islam najprv si vystudujte islam a potom o tom piste .
ja som konvertovala tiez po citani a studovani knich 9 mesiacov denne som citala 2-3 hodiny a tak som konvertovala lebo ak hladate uspech ,lasku a pokoj je to prave islam.A nie co tu pisete.Kto vam take bludy natrepal do tych vasich hlav a to sa mi nechce verit ze to su nasi slovaci taka mala krajina a tolko nenavisti citi k inim ludom smutne no . A potom uz sa mi nechce ani verit ze uznavate co to ake nabozensto (vieru v boha).Co tu citam ako na seba nadavate a pisete druhemu na nervy .BOH JE LEN JEDEN A MUHAMMAD JE PROROK PO JEZISOVY A JEZIS O TOM VRAVEL PRECITAJTE SI AK NIEKTO S VAS CITA BIBLIU V EVANIELIU PODLA MAREKA ,EVANIELIU PODLA JANA ,EVANIELIU PODLA LUKASA A MENO KTORE BOLO VYBRANE S BIBLIE BOLO AHMAD A TO JE MENO PROROKA MOHAMMADA V KORANE PROROK MOHAMMAD MA 99 MIEN TAK ZE SA NAJPRV NAUCTE O KORANE O VIERE AKO JE ISLAM A TAK TU PISTE .Ja som bola katolicka a rada som citala bibliu v ktorej som nasla ze tam je nieco pomenene a este kto otom vie tak mi da za pravdu ze bibia bola zmenena ludskou rukou tym myslim clovekom a islam ako viera sa najprv nasla v SAUDSKEJ ARABII LEBO TAM BOLI LUDIA KTORY MALI SVOJICH VLASNYH BOHOV A SAMANOV. ISLAM AKO VIERA JE PRE CELY SVET PRE KAZDEHO OTVORENA.TORAT ZIDOVSKA VIERA BOLA PRE ZIDOCH .BIBLIA BOLA PRE KRESTANOCH .A ISLAM JE POSLEDNA VIERA A TA JA PRE KAZDEHO PRETO LUDIA KONVERTUJU NA ISLAM.A RASTIE VELMI RYCHLO .KORAN JE POSLEDNA KNIHA OD PANA .Konvertujte na islam a budte zachraneny od pekelneho ohna.a ked niejaky moslim urobi chyby nemusime ho sudit ako muslima ale ako cloveka a podla mna moze sudit len PAN BOH a nie mi ludia .

nic proti tebe ok..ale podla mna co tu pises je velka kravina..ako ty ktora nezijes v moslimskej krajine moze rozpravat o skutocnom islame??? 😯 vies vobec aky islam v skutocnosti je??? ja som zila v moslimskej krajine niekolko rokov a poviem ti, je to strasne co som tam videla..ze ISLAM je mierumilovny???asi iba tvoj muz je mierumilovny lebo sa nachadza mimo svojej krajiny..aj tvoj ISLAM je mierumilovny lebo si nevidela jeho skutocnu stranku…chod si najprv odzit par rokov do moslimskej krajiny a pozoruj, staci iba pozorovat..co som ja videla neprajem nikomu, moslimovia sikanuju, opovrhuju krestanmi a preco??? lebo su mierumilovny??? maju nejaky dovod trestat krestanov, mlatit ich, zabijat..chces konkretne priklady?? ok..vid zavrazdeni egyptsky kopti posledne vianoce..ano MIERUMILOVNI MOSLIMOVIA ich bezdovodne zastrelili cestou z kostola..len tak so zbranou v ruke strielali pri kostole?? to je ta mierumilovnost o ktorej hovoris???..alebo teraz utok na katolicky kostol v Bagdade???to nedavali v UK v spravach 😯 .pozri ja ti tvoj islam neberem, ver si v co chces, len tu netrep kraviny, aky je islam mierumilovny a ake je to ciste a krasne nabozenstvo.. dobre muza mas moslima spravil s teba moslimku, zijete si dobre, zi si ale netrep hovadiny, lebo ver mi ISLAM V UK JE INY AKO ISLAM V ISLAMSKEJ KRAJINE MOJA MILA 😕


ReagovaťCitovať
 mibash
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 6
02/11/2010 9:12  

@Hosť wrote:

Zas Tu otravujes Safwan?

otravuje Safwan a aj Ja. 🙂 nepraskni od zlosti…a s nadavkami sa krot..to je jedine ako sa viete vy neznabohovia rasisiti a anti-islamisti vyjadrit – agresivne…typicke..s takymi mam uz skusenost…


ReagovaťCitovať
 mibash
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 6
02/11/2010 9:23  

@hanah3344 wrote:

@eva_ayesha wrote:

Kazdy tu nadava na islam tak potom preco ludia po celom svete konvertuju na islam je to najnovsia viera a uci pradvu a je mierumilovna viera tak preco podla vas islam je strach vy to asi nemate v hlave vporiadku ak o islame nic neviete tak prosim vas nekritizujte tu islam najprv si vystudujte islam a potom o tom piste .
ja som konvertovala tiez po citani a studovani knich 9 mesiacov denne som citala 2-3 hodiny a tak som konvertovala lebo ak hladate uspech ,lasku a pokoj je to prave islam.A nie co tu pisete.Kto vam take bludy natrepal do tych vasich hlav a to sa mi nechce verit ze to su nasi slovaci taka mala krajina a tolko nenavisti citi k inim ludom smutne no . A potom uz sa mi nechce ani verit ze uznavate co to ake nabozensto (vieru v boha).Co tu citam ako na seba nadavate a pisete druhemu na nervy .BOH JE LEN JEDEN A MUHAMMAD JE PROROK PO JEZISOVY A JEZIS O TOM VRAVEL PRECITAJTE SI AK NIEKTO S VAS CITA BIBLIU V EVANIELIU PODLA MAREKA ,EVANIELIU PODLA JANA ,EVANIELIU PODLA LUKASA A MENO KTORE BOLO VYBRANE S BIBLIE BOLO AHMAD A TO JE MENO PROROKA MOHAMMADA V KORANE PROROK MOHAMMAD MA 99 MIEN TAK ZE SA NAJPRV NAUCTE O KORANE O VIERE AKO JE ISLAM A TAK TU PISTE .Ja som bola katolicka a rada som citala bibliu v ktorej som nasla ze tam je nieco pomenene a este kto otom vie tak mi da za pravdu ze bibia bola zmenena ludskou rukou tym myslim clovekom a islam ako viera sa najprv nasla v SAUDSKEJ ARABII LEBO TAM BOLI LUDIA KTORY MALI SVOJICH VLASNYH BOHOV A SAMANOV. ISLAM AKO VIERA JE PRE CELY SVET PRE KAZDEHO OTVORENA.TORAT ZIDOVSKA VIERA BOLA PRE ZIDOCH .BIBLIA BOLA PRE KRESTANOCH .A ISLAM JE POSLEDNA VIERA A TA JA PRE KAZDEHO PRETO LUDIA KONVERTUJU NA ISLAM.A RASTIE VELMI RYCHLO .KORAN JE POSLEDNA KNIHA OD PANA .Konvertujte na islam a budte zachraneny od pekelneho ohna.a ked niejaky moslim urobi chyby nemusime ho sudit ako muslima ale ako cloveka a podla mna moze sudit len PAN BOH a nie mi ludia .

nic proti tebe ok..ale podla mna tu pises je velka kravina..ako ty ktora nezijes v moslimskej krajine moze rozpravat o skutocnom islame??? 😯 vies vobec aky islam v skutocnosti je??? ja som zila v moslimskej krajine niekolko rokov a poviem ti, je to strasne co som tam videla..ze ISLAM je mierumilovny???asi iba tvoj muz je mierumilovny lebo sa nachadza mimo svojej krajiny..aj tvoj ISLAM je mierumilovny lebo si nevidela jeho skutocnu stranku…chod si najprv odzit par rokov do moslimskej krajiny a pozoruj, staci iba pozorovat..co som ja videla neprajem nikomu, moslimovia sikanuju, opovrhuju krestanmi a preco??? lebo su mierumilovny??? maju nejaky dovod trestat krestanov, mlatit ich, zabijat..chces konkretne priklady?? ok..vid zavrazdeni egyptsky kopti posledne vianoce..ano MIERUMILOVNI MOSLIMOVIA ich bezdovodne zastrelili cestou z kostola..len tak so zbranou v ruke strielali pri kostole?? to je ta mierumilovnost o ktorej hovoris???…pozri ja ti tvoj islam neberem, ver si v co chces, len tu netrep kraviny, aky je islam mieruvny a ake je to ciste a krasne nabozenstvo… 😯 dobre muza mas moslima spravil s teba moslimku, zijete si dobre, zi si ale netrep hovadiny, lebo ver mi ISLAM V UK JE INY AKO ISLAM V ISLAMSKEJ KRAJINE MOJA MILA 😕

ALLAH (swt) ma 99 mien nie prorok mohamed (saw). ale inak s tebou suhlasim…


ReagovaťCitovať
 eva_ayesha
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 16
03/11/2010 17:08  

@mibash wrote:

@hanah3344 wrote:

@eva_ayesha wrote:

Kazdy tu nadava na islam tak potom preco ludia po celom svete konvertuju na islam je to najnovsia viera a uci pradvu a je mierumilovna viera tak preco podla vas islam je strach vy to asi nemate v hlave vporiadku ak o islame nic neviete tak prosim vas nekritizujte tu islam najprv si vystudujte islam a potom o tom piste .
ja som konvertovala tiez po citani a studovani knich 9 mesiacov denne som citala 2-3 hodiny a tak som konvertovala lebo ak hladate uspech ,lasku a pokoj je to prave islam.A nie co tu pisete.Kto vam take bludy natrepal do tych vasich hlav a to sa mi nechce verit ze to su nasi slovaci taka mala krajina a tolko nenavisti citi k inim ludom smutne no . A potom uz sa mi nechce ani verit ze uznavate co to ake nabozensto (vieru v boha).Co tu citam ako na seba nadavate a pisete druhemu na nervy .BOH JE LEN JEDEN A MUHAMMAD JE PROROK PO JEZISOVY A JEZIS O TOM VRAVEL PRECITAJTE SI AK NIEKTO S VAS CITA BIBLIU V EVANIELIU PODLA MAREKA ,EVANIELIU PODLA JANA ,EVANIELIU PODLA LUKASA A MENO KTORE BOLO VYBRANE S BIBLIE BOLO AHMAD A TO JE MENO PROROKA MOHAMMADA V KORANE PROROK MOHAMMAD MA 99 MIEN TAK ZE SA NAJPRV NAUCTE O KORANE O VIERE AKO JE ISLAM A TAK TU PISTE .Ja som bola katolicka a rada som citala bibliu v ktorej som nasla ze tam je nieco pomenene a este kto otom vie tak mi da za pravdu ze bibia bola zmenena ludskou rukou tym myslim clovekom a islam ako viera sa najprv nasla v SAUDSKEJ ARABII LEBO TAM BOLI LUDIA KTORY MALI SVOJICH VLASNYH BOHOV A SAMANOV. ISLAM AKO VIERA JE PRE CELY SVET PRE KAZDEHO OTVORENA.TORAT ZIDOVSKA VIERA BOLA PRE ZIDOCH .BIBLIA BOLA PRE KRESTANOCH .A ISLAM JE POSLEDNA VIERA A TA JA PRE KAZDEHO PRETO LUDIA KONVERTUJU NA ISLAM.A RASTIE VELMI RYCHLO .KORAN JE POSLEDNA KNIHA OD PANA .Konvertujte na islam a budte zachraneny od pekelneho ohna.a ked niejaky moslim urobi chyby nemusime ho sudit ako muslima ale ako cloveka a podla mna moze sudit len PAN BOH a nie mi ludia .

nic proti tebe ok..ale podla mna tu pises je velka kravina..ako ty ktora nezijes v moslimskej krajine moze rozpravat o skutocnom islame??? 😯 vies vobec aky islam v skutocnosti je??? ja som zila v moslimskej krajine niekolko rokov a poviem ti, je to strasne co som tam videla..ze ISLAM je mierumilovny???asi iba tvoj muz je mierumilovny lebo sa nachadza mimo svojej krajiny..aj tvoj ISLAM je mierumilovny lebo si nevidela jeho skutocnu stranku…chod si najprv odzit par rokov do moslimskej krajiny a pozoruj, staci iba pozorovat..co som ja videla neprajem nikomu, moslimovia sikanuju, opovrhuju krestanmi a preco??? lebo su mierumilovny??? maju nejaky dovod trestat krestanov, mlatit ich, zabijat..chces konkretne priklady?? ok..vid zavrazdeni egyptsky kopti posledne vianoce..ano MIERUMILOVNI MOSLIMOVIA ich bezdovodne zastrelili cestou z kostola..len tak so zbranou v ruke strielali pri kostole?? to je ta mierumilovnost o ktorej hovoris???…pozri ja ti tvoj islam neberem, ver si v co chces, len tu netrep kraviny, aky je islam mieruvny a ake je to ciste a krasne nabozenstvo… 😯 dobre muza mas moslima spravil s teba moslimku, zijete si dobre, zi si ale netrep hovadiny, lebo ver mi ISLAM V UK JE INY AKO ISLAM V ISLAMSKEJ KRAJINE MOJA MILA 😕

ALLAH (swt) ma 99 mien nie prorok mohamed (saw). ale inak s tebou suhlasim…

class=“postlink“ href=“http://www.ezsoftech.com/islamic/infallible1f.asp“> http://www.ezsoftech.com/islamic/infallible1f.asp toto som myslela tych 99 mien .
Here is a list of 99 beautiful names of Holy Prophet Muhammad al-Mustafa (pbuh) with their meanings in English

precitaj si ich.


ReagovaťCitovať
 eva_ayesha
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 16
03/11/2010 17:13  

The Explanation of The Perfect 99 Names of Allah Ta’ala
class=“postlink“ href=“http://www.faizaneislam.org/articles/TheExplanationofThePerfectNamesofAllahTa.shtml“> http://www.faizaneislam.org/articles/Th … ahTa.shtml


ReagovaťCitovať
 eva_ayesha
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 16
03/11/2010 18:11  

pre hannah ktore tu nenavidi moslimov.

mila hannah ty len tu kritizujes islam zastavas sa krestanstva to som velmi rada ale rada by som bola keby si tak otvorila konecne oci co ti krestania robia vo svete ako oni zabijaju ved uz zabili miliony moslimov to vas srdce neboli ale ked zomrie par krestanov tak ste nasrani preco pozrime sa na to ako ludia
co si myslis lebo tie kraviny co ty tomu hovoris pises len ty a nie ja ze obhajujem tu nevinnych ludi tak preto si myslim ze nepisem kraviny americania su krestania kolko ich uz pozabijali a rusko tiez mas ty aspon sajnu ja ano lebo rodina mojeho znameho s iraku ktori zije s mojou setrenicou stratil celu rodinu a je to krestan tak ze oni na to nepozeraju ci si moslim alebo nie .
tu na ti nieco posielam a pozri sa ako sa strajkuje v amerike ako moslimovia strajkuju aby amerika prestala zabijat krestanov v egypte a v iraku.a prosim ta preloz si toto NOT IN THE NAME OF ISLAM ,ISLAM IS AGAINST TERRORISM. class=“postlink“ href=“http://www.youtube.com/watch?v=CB3xFcMEuuM“> http://www.youtube.com/watch?v=CB3xFcMEuuM A ESTE NIECO O ATENTAT NA KOSTOL TAK TOTO JE ODPOVED NA TO KTO TO ROBI .a myslim si ze uz by ti to malo stacit a nech ti PAN BOH OTVORI OCI lebo naozaj by som tu musela sediet aj 24 hodin a ti vsetko posielat .Tak ze islam neuci o terorizme ZAPAMETAJ SI TO.NEMAM nic proti tebe ale tolko nenavisti k moslimom kolko mas ty tak som nezazila a inac i ludia na slovesku ako nenavidia islam .to verite v tom co vsetko pisu v novinach a ukazuju v telke naozaj ste taky naivny tak potom anglicania su od vas lepsi lebo ked idem po ulici tak vedia co je to respect a nepozeraju na to ze nosim satku na hlave a rada vytam vo svojom dome aj jehovovych svedkoch lebo sa hovori kto ide s bozim menom nigdy nehovor nie TAKY HOST DO DOMU BOH DO DOMU apeberame si z biblie a s koranu a hovoria ze k koranu meju velky respect a veria v to co sa tam pise.este nieco hannah ako dlho si tam zila v tej islamskej krajine .Tak ako ich opisujes ze su teroristi a zabijaju tak sa cudujem ze este zijes ze ta tam nezabily.


ReagovaťCitovať
 mibash
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 6
04/11/2010 9:32  

pre eva_eysha: ta webovka co si poslala nie je spravna,,,niektore webovky su so zlymi informaciami…takze musis byt opatrna ktoru budes brat vazne a ktorej uveris…naozaj.. hovorim to aj preto lebo tiez som raz natrafila na webovku ktorej informacie boli nespravne… tak daj pozor..ak si si v niecom neni ista tak to pozri aj na inych miestach.. vela stastia a salam alaikum 🙂


ReagovaťCitovať
Zobraziť všetky príspevky v kategórii Hyde Park
Stránka 4 / 5 Predchádzajúca Nasledujúca

Tvoja reakcia


  
  
Spracovávám

Nie si prihlásený! Prihlásiť sa alebo sa Registrovať.