Slováci v Tirane - Albánsku  

Stránka 2 / 18 Predchádzajúca Nasledujúca
  RSS

 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/12/2007 9:42  

Ahojte vsetci, ja zijem vo svajciarsku a to dokonca v jednom mestecku, ktore volaju ludia druhym kosovom, lebo tu zije tolko albancov-kovovcanov. Musim povedat, ze patria k narodnosi, ktoru svajciari neznasaju najviac. ale ide o to, ze tu vo svajci zije ten odpad z kosova. Nie je albanec ako albanec nie je srb ako srb, ale musim povedat, ze srbi su hnusaci, ktorim albanci len preto vadia lebo su moslimovia. Ja pozanm dost vela albancov ale asi len 10 percent su ok, ale ti ostatni, to je katastrofa…. to je diskusia na dlhu temu, kazdi nech si zije svoj zivot a baby, ktore maju za partnerov albancov, tak im zelam vela stastia a nech sa im vsetko vydari.
P.S. O Tiräne som len viem nieco z TV, a co som vydela, tak to boli rozkopane cesty, tak ako u nas na slovensku…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
08/12/2007 18:20  

Ja nepochopim tychto ludi tu. sem si pisu zeny ktore maju nieco s albancami, tak preco sa sem staraju ti ktorých do toho nic nie je. Takze Jan srbsko-naco sem pises? si chlap, si srb, naco preboha pises sem. kadejake anonymne individua, co ani podpisat sa nevedia. Vy ste rasisti, v kazdej krajine mame dobrych a zlych ludi, aj u nas, aj vsade inde. ja zijem s albancom uz rok, neviem isto ak je to dost,na to aby som ho poznala, ale boli sme spolu v takych situaciach ze mohol z utekat a nechat ma samu, ale vzdy mi pomohol, pomohol mi ked ma slovaci oklamali, ludia otvorte oci a neodcudzujte ludi podla narodnosti.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
11/12/2007 11:43  

Lucia, ked by som bol srb urcite bi ti nepisal po Slovenski. Si mala dostatocnu znamku z jazyka? A ze zijes z Albancom ti je za pochvalu pisat na nete.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
14/12/2007 13:25  

Odporucam kazdemu, co ma predsudky, kupit si letenku do Albanska a ist sa tam pozriet. Albanci su velmi mili ludia. Zial ich vtedajsia situacia prinutila ludi vycestovat a hladat pracu vonku. Krajina vsak bude o niekolko rokov po prilive investicii patrit medzi top rozvijajuce sa krajiny. Nam Slovakom sa tiez nepacilo, ked sa na nas „zapadniari“ pozerali ako na chudobny vychodny blok. Takze provokanti, zbytocne ste na tomto fore. Nikto z nas nie je zvedavy na vase primitivne a rasisticke pripomienky. To uz davno nie je v mode.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
14/12/2007 13:26  

P.S. Jan, ved ty ani Slovak nemozes byt!!! nauc sa v prvom rade poriadne slovensky pravopis. Hanba pisat na internet s tolkymi chybami.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
20/12/2007 7:40  

Radsej budem pisat aj nespravne ako co sa mam prijatelit z Albanom alebo z Albankov. A proti tocho budem pisat hoci kde, hoci kedy a to ako ja chcem.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
20/12/2007 13:52  

Janko, nech sa ti paci…vkladaj sem svoje prispevky…aspon dobre zabavas vsetkych tvojimi pravopisnymi hrubkami….v jednej vete 5 chyb…ty si uplna sikulka!!!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
20/12/2007 16:50  

Milý Jan,to,že ty máš problém s Albáncami,ktorý zrejme vyplýva z politických problémov u vás, je len a len TVOJ osobný problém,s ktorým sa vyrovnavaj len ty sám,popríp.nevyrovnaj.Nikto ti ich nenúti,aby si sa s nimi priatelil.
To,že Srbky alebo naše dievčatá musia konvertovať,to ty nerieš a nechaj to na ne samotné.Je to len a len ich vec.Tak isto ako možu byť šťastné s Albáncom,tak možu byť nešťastné so Srbom a naopak.Tak nám nevnucuj tvoje názory,každá ich máme aj bez teba..názory,ktoré generalizuješ.
Nie je hanba písať s pravopisnými chybami,či už si Slovák alebo Srb,je hanba obsah tvojich príspevkov.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
21/12/2007 7:31  

A kto povedal ze mam rad Srbov? Su horsi ako Albany. A ked sa najdu spolu v jednom state tak mi ostatny sa mozeme j…. A co sa tyka mojich pravopisnych chyb mislym si ze pisem po slovensky lepsie ako mozno neaky Slovak zo Slovenska.Narodil som sa v Srbsku, vise 25 rokov tu zijem so Srbmi, pracujem pre Turkov s ktorimy komunikujem po anglicki.
Najlepsi kolega na studiach mi bol Madar.
Takse ak vy myslite ze Vam je s Albanmi dobre tak nech Vam je tak aj do buduca. Prajem Vam s nimi stastie. Ak som niekoho urazil obsahom svojih prispevkov tak sa prepacujem ale to je i dalej moja myslienka na tu temu.

Stastlive Vianoce prajem vsetkym


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
31/12/2007 13:11  

Pre Janu:
To, ze niekto stretne niekoho inej narodnosti nepovazujem za katastrofu, ani za nevzdelanost. Na Slovensku som uspesne ukoncila vysokoskolske vzdelanie, mam dobru pracu v kancelarii v Anglicku, tak mi tu nerozpravaj, ze kazdy, kto si zacne s Albancami je dementny. Tu ide o cloveka, aky je, nie odkial pochadza. Toto je typicke slovenske zmyslanie – nebudem sa bavit s niekym, len preto, ze pochadza z inej krajiny, o ktorej ani poriadne neviem. Slovaci hned vsetkych odpisuju len preto, ze niekto nieco o nich povedal – agentura JPP. A pravdupovediac, radsej budem s Albancom ako s niekym napr. z Jamajky. Moj partner pracuje 6-7 dni do tyzdna, doma mi pomaha a akceptuje ma taku, akou som. Mame svoje problemy, ako kazdy iny vztah, ved sme nakoniec ludia. Sme spolu vyse 4 rokov, papiere tiez ma a stale sme spolu. Za par mesiacov planujeme ist autom po Europe, pozriet jeho aj moju rodinu.

LUDIA, ZOBUDTE SA. NEMOZETE POSUDZOVAT INYCH LEN NA ZAKLADE TOHO, ODKIAL POCHADZAJU. To je take malomestiacke. Nevravim, ze vsetci Albanci su dobri, ale ved ani vsetci Slovaci nie su. Poznam tolko pripadov zo SK, kde zeny boli bite vlastnymi manzelmi, tyranizovane atd. atd. To zavisi vsetko z akej rodiny clovek pochadza, ake si berie zaklady do zivota a akymi ludmi je ovplyvneny.

Prajem vsetkym vsetko dobre do dalsieho roka. A hlavne pozitivne zmyslanie:-)


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
31/12/2007 18:20  

Pikolashe
Absolútne s tebou súhlasím,vystihla si to úplne do poslednej bodky..pravdupovediac my sa od nich tak trochu dištancujeme,pretože nie všetci sú naozaj čestní,ale to sa stáva aj u Slovákov.Jedno je isté,že lepšieho muža by som si nemohla priať:čestného,pracovitého,starostlivého a spoľahlivého.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/01/2008 4:26  

NO NEKDO BI TAM NE ISIEL LEBO NEVIE AKO JE TAM INAK JASOM Z’ALBANSKA


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/01/2008 4:37  

JAN: kcel som trochu iba zacat ale teras uz mi svihlo vies preco lebo: kazdi clovek je urobeni znervy, krvy, kosty, mesa a kozy abisme prekrili to co mame vnutri. Tak nie vsetci sme rovnako lebo vnutri psihika cloveka nikdy neni rovnaka… (koniec mediciny)
JAN: kazdy clovek ked sa hneva na niekoho aki si ti tak robi vsetko abi mohol mu to vratit len ked ze ne moze tak to je ina vec a albanci su vela krat mohli vratit na niekoho co ih nahneval tak nacionalne ako co robis ti lebo nacionalita a mafia a hnevanie nic spolocne nemaju lebo kazda nacionalita ma mafiu a kazdi clovek moze dostat hnev (konec psyhologie).
JAN: mozna ze budes sa snazit ma hnevat este viac lebo najdes nejaku alebo ai vela hieb vmojom slovencine ale som stastny ze najviac od vsetko a najlepse viem moj jezik ato je ALBANSKY (koniec jeziku)
JAN: KONIEC TVOJEJ MUDROVANIA lebo bi si nemal gule povedat niekomu albancovi to vtvari jak co bi si mohol po vedat nieco zle niekomu slovakovi pre svoju narodnost… p.s. (su tu ai dobri slovaci ali prepacte co mame robit ked ste ne vicistili dobre svoj narod atih co su dobri su naozaj dobri ludia takze vo svete su iba dva nacionalnosti ato su DOBRI LUDIA a ZLI LUDIA a nie ze cierny biely ci modry no no to je najveca hiba)… DAKUJEME inak ja sa volam MUHAMED SINANI komu to nevyhovuje najde ma hotsi kam…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/01/2008 16:22  

Takze albanci v mojom rodnom meste ovladaju drogovu scenu,maju kupene zopar krciem,pritiahli sem z kosova,kde zbohatli z obchodu z drogami,zbranami a z prostitucie.Slovenky im sadaju na lep,zaciatkom decembra vlani albanec strielal z pistole vo vlastnej pizzerii na svoju zenu slovenku,co k tomu dodat,slovenky len si hladajte albancov,ZISTITE PO ROKOCH AKO TO FUNGUJE!!!!!!!!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/01/2008 20:38  

bez komentára k osobe nadomnou


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/01/2008 20:45  

sorry,nadomnou som už len ja,takže b0mba


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/01/2008 21:17  

v lete som bola v grecku,nasla som si tam vela kamaratov aj z Albanska a aj jednu lasku z Albanska,je to uplne uzasny clovek,gentleman,pozorny,mily a je aj pekny,nie ako niektori slovaci ktori sa nevedia ani obliect.myslim tym styl obliekania ze o 4 cisla vacsia saty.ale o to nejde.celkovo je to uzasny clovek.a komu sa to nepaci,tak ho mozem tak nanajviys,s prepacenim-OSRAT.lubim albanca,ma niekto nieco proti tomu???


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/01/2008 21:38  

smajlik,je to dost skoro posudzovat vztah po pol roku,no dúfam,že to tak aj ostane a prajem vám veľa stastia,aby vám to vyšlo


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/01/2008 21:57  

Amina:sak ja viem,je to len zaciatok ale aky pekny.nikdy by ma ani len nenapadlo ze sa budem s nejakym albancom poznat a nie este ze jeden bude moj priatel.zivot to vie teda zaujimavo zariadit.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/01/2008 22:12  

smajlik,tak mna by to anilen vo sne nenapadlo,dokonca som musela sama so sebou bojovať,pretože som sa častokrát stretávala s tvrdeniami a názormi podobnými bombe,či už zo strany rodičov,priateľov a tak.Nebolo to vždy ružové,ale v ktorom vztahu je to už dokonalé? Preskákali sme si toho hodne,dnes sa nad tým len pousmievame.Nedovera a pochybosti z mojej strany boli nekonečné,ale boli to len vzájomné skúšky,nad ktorými sa dnes smejeme.Nezabudni však na jedno,a s tým sa budeš musiet naučit žit:Albánca nikdy nespoznáš na 100% Prajem vám veľa štastia 🙂


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/01/2008 23:34  

smajlik vidiet,ze si este mlade naivne dievcatko co este toho v zivote malo zazilo


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/01/2008 23:45  

PRECO V GRECKU SI SMRADLAVY ALBANEC NENARAZI GREKYNU,LEBO TIE MAJU HRDOST A VEDIA AKA TO JE HAVED,SLOVENKY JE MI Z VAS NA GRC


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
02/01/2008 6:57  

B0mba,ťahaj odtiaľto.Staraj sa o svoj živaot a do nášho ta nic.A smradlavá je akurát tak tvoja stará mama.A ty.Asi ti nejaká zdrhla s Albáncom,že?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
02/01/2008 7:05  

A ešte dodatok-o akých grékyniach to hovoríš??????!!!!!!! O akej hrdosti..Dlhé roky tam chodíme na dovolenky a by si sa divil,aké sú to hrdé ženy!!!! Ale tebe to ťažko budem vysvetlovat,pretože ty len sedíš doma na riti,zo Slovenska sa nepohneš ani krok,pretože ak by áno,tak by si tu nerozprával bájky,ktoré ti neuverím.A tahaj odtialto,toto je téma život s Albáncom,ty ho nemáš,tak sklapni.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
02/01/2008 8:59  

je zaujimave ze vsetky negativne ohlasy na albancov su od ludi ktori s nimi ani pol slova neprehovorili.nehovorim ze vsetci su dobri a bezchybni,to nie.ale ukazte aspon na jeden narod,kde su vsetci ludia dokonali.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
02/01/2008 22:52  

NO CO SA ROZCULUJETE,PRAVDA BOLI,ALE TOTO JE REALITA MOJE PREMILENE SLOVENSKE NAIVNE DIEVCATKA,BOMBA MA PRAVDU


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
03/01/2008 10:29  

MUHAMED SINANI: Pozdrav mudry cloviecku. Vidim ze mudre zboris, ze si vyuceny clovek. Istotne si sa skolil v Srbskich skolach na Kosove. Inac bi si tolko rozumu nenazbieral. Si to nerozumel, nemam ja nic proti cernochom, ciganom, muslimom. Mam len proti vas Albanom. Ked tolko lubite svojich Americkich bratov tak si pekne vyberte skupinovy vizu a vistahujte sa vsetci do USA. Tam vas istotne budu ljubit ako svojich. To co mi ony skrze vas hodili bombu pocas bombarduvania Srbska na 2 km od domu to sa vas istotne netyka. To co si o vas mislim rad bi vam i do oci povedal. Co sa tyka tvojich chyb v pisani, to mi vobec nevadi, aj ja ich mam.
Prajem ti staslivi novi rok a vela gulkov v nom. Sikter bre


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
03/01/2008 13:19  

Pre vsetkych anonymnych – aspon sa podpiste, alebo sa hanbite za svoje nazory ?!?

Pre Jana – preco mas v sebe tolko nenavisti? O Srboch som tiez nikdy nepocula nic dobre, ale kedze nemam vlastne skusenosti s nimi, tak ich neodpisujem. A tiez vela Slovakov nadava na Madarov alebo Ukrajincov…atd..tak isto je to v kazdej inej krajine – niektore susedne krajiny akceptujeme viac a niektore menej. To je realita. To este neznamena, ze ak je niektora krajina chudobnejsia alebo ina, ze su tam zli ludia. Oni len maju inu mentalitu. Pozri sa na africke krajiny – oni sa z tej chudoby nedokazu dostat sami, preto im ostatny svet pomaha a neodpisuje ich.
Amina – suhlasim s Tebou, ze Albancov nepoznat na 100 %, ale to nielen ich. Po 4 rokoch s mojim partnerom a po 3 rokoch spoluzitia dokazem predvidat, co si mysli, kedy nema naladu, co ho asi trapi…tiez sme mali na zaciatku vela problemov a rodina nebola velmi pozitivna o nasom vztahu, tak sme si tiez svoje preskakali. Ale teraz je to ok, dokonca vlastna mama mi povedala, ze sa jej viac paci moj vztah ako sestrin (sestra je vydata za Anglicana). Tym, ze sme obidvaja cudzinci, vieme pochopit a porozumiet ako sa citime, daleko od domova a navzajom sa viac podporujeme.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
03/01/2008 13:40  

Este ma napadla jedna vec – sestra tu ma znameho Srba a vlastny otec mu zastrelil priatelku v Srbsku. Teraz zije so Slovenkou tu v Anglicku a maju konecne babatko, lebo o prve prisli. Takze to este neznamena, ze vsetci Srby su vrahovia.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
03/01/2008 15:14  

Draha Pikaloshe, si pocula niekedi za ideologiu Velkeho Albanska? Skratka: Albansko bude zaoberat uzemie Kosova, Juzneho Srbska, Macedonsko, Severne Grecko a vychodne Ciernohorsko. Cize vsetki teritorie kde ziju Albanci.
Co mislis preco Albnci maju radost ked si za zenu veznu dievca inej nacionality alebo vieri? Preto ze tim ziria svoje Albanske potomsto (a vieme kolko clenov maju ich rodiny), a preco je vela pripadov ked sa neaka Albanka vida napriklad za Srba tak ju cela rodina preklina alebo sa stane ze ju i zabiju alebo prenasleduju hoci kde vo svete? Len si to lepsie najdi na nete tak to uvidis. A vo vsetkom tom ich podrziava USA a tvoja GB.


ReagovaťCitovať
Zobraziť všetky príspevky v kategórii Slováci a Češi vo Východnej Európe
Stránka 2 / 18 Predchádzajúca Nasledujúca

Tvoja reakcia


  
  
Spracovávám

Nie si prihlásený! Prihlásiť sa alebo sa Registrovať.