[Sticky] Späť na Slovensko alebo nikdy viac?  

Stránka 73 / 77 Predchádzajúca Nasledujúca
  RSS

 Hary01
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 296
24/01/2011 8:27  

Ja som ten tip ktory je na zivot v europe nie v amerike ci kanade tam by som max siel na vylet pozriet…z rozpravania slovenskych emigrantov som pocul aj o nasincoch ktori ked dosli do ameriki nevedeli sa tam ztotoznit z dravym kapitalizmom a plakali po nociach do vankusa niektori tvrdili ze sa daju radsej zatknut v ceskoslovensku ako tam zit.


ReagovaťCitovať
 Hobby
Zaregistroval sa v roku 2011
Príspevky: 29
24/01/2011 11:54  

@tvoja kamaratka wrote:

pre Hary:
Vies je to smutne co tam pisu ale na druhej strane, to aj inde nie je ruzove. Bohuzial, je nam tazko zvyknut si na fakt, ze sme tymi inymi velmocami povazovani za „treti svet“ a tak sa k nam aj spravaju. Vies uz len to, ze tolki odchadzaju, sposobuje, ze na SVk je len horsie a horsie. A svetova kriza nepomoze, kedze uz aj na „Zapade“ sa ludia utesuju, ze aspon este maju pracu. Ti, ktori hovorime o navrate, to len preto, ze uz si nezakladame rodiny a sme spokojni, ked sa mame s kym porozpravat.

Pre Helu: moc sa tu neviem orientovat, takze ak vies ako sa da spojit, daj mi vediet.
Zdravim vas vsetkych a majte sa dobre, dufajme, ze jedneho dna sa budeme na SVk hufne vracat lebo je tam dobre!

Nikde to nie je ruzove, na SK obzvlast nie, ked sa ludom kazdy den menia zivotne podmienky, vdaka vladam, ako v priamom prenose. Neverim, ze sa budete hufne na Slovensko vracat, lebo dobre uz bolo. Zamyslite sa aj nad tym, ked su vsetci prec, ako moze byt na SK dobre. A skor je trend, odtialto odist, ako tu zostat, uz aj preto, ze stat na SK nie je pre ludi. Pritom na veku nezalezi, odchadzaju mladi, uz aj starsi.


ReagovaťCitovať
 Hary01
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 296
24/01/2011 12:48  

uz ani zapad nieje co byval…kedy si sa tradovalo ze nemec zapadni nerobi casnika kuchara chyznu…dnes su ich plne hotely…pripadne uz ludia sedia na socialkach podporach v nemecku…je to kapitalizmus.,..clovek zdiera cloveka a aby sa par jedincov malo dobre vecina sa musi mat zle…za vsetkym je ludska nenazranost.


ReagovaťCitovať
 roman321123
Zaregistroval sa v roku 2011
Príspevky: 12
24/01/2011 13:27  

Ja studujem v Dansku a nelutujem , studium je zadarmo, studium je v anglictine a mam studentsky job kde ma platia 13 euro na hodinu. Dansko je super krajina a je len na skok od slovenska ci Ciech. Dostala ma sem bez prijmaciek agentura scandinavianstudy.com, ktora sa specializuje iba na Dansko.
roman


ReagovaťCitovať
 tvoja kamaratka
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 81
24/01/2011 13:59  

No, ja by som to takto skomentovala: jasne, ze USA alebo Kanada nie je pre kazdeho. Kedze ludia odchadzaju aj zo SVK, ocividne ani SVK nie je pre kazdeho … cloveku vzdy nieco chyba, len ze nakolko to vie zvladnut, do coho sa dostal. To by som chcela vidiet nejakeho emigranta co teraz pride na SVk ze aky by tam bol stastny (ak je to clovek, tak ako my, z inej krajiny atd; nehovorim o Slovakoch, co sa vracaju domov).
Studentom je dobre vsade, len tak mimochodom …
No, a keby bolo na SVK tak dobre, tato webova stranka by nebola potrebna …
Ale je to skoda. Krajina je to pekna …
Takze, drzme sa kde sme a ked je nam tazko, mozeme tu pokecat a prevetrat si nazory.


ReagovaťCitovať
 staniel
Zaregistroval sa v roku 2011
Príspevky: 5
24/01/2011 15:57  

Zdravim chcem vas poprosit o radu ako sa dostat do kanady chcem preto obetovat vsetko lebo tuna sa neda zit
kazdy kradne klame a ja takyto zivot nechcem viest preto hladam sposob ako sa odstat do kanada prosim napiste mi ako ste sa tam doslai vi


ReagovaťCitovať
 tvoja kamaratka
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 81
24/01/2011 16:05  

Ahoj – vsetko sa da najst na Internete (Government of Canada). Treba vyplnit doklady – ziadost; je tam bodovy system. Stoji to asi $1500CDN. Akurat ze teraz je hospodarska kriza, i ked v CA sa to asi az tak neprejavuje ako inde, ale pracu tak lahko najst teraz nie je ako byvalo.


ReagovaťCitovať
 midniteblue
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 7
24/01/2011 16:46  

ahojte..pre tych co este zvazuju odist zo Slovenska, len tolko..ani na zapade vas nikto nebude cakat s otvorenym narucim.dnes uz sa presadit a zarabat ci uz eurace alebo dolare neni lahke..zoberie to cloveku roky.a mnohym sa to ani nemusi splnit..zazil som to za mnohe roky zivota na zapade..,na slovensku neni az tak zle ako to mnohi popisujete..chce to len peniaz ,a tak isto to chce peniaz aj na zapade ,ved nadarmo sa nevravi ze ked mas peniaze ,mozes byvat aj na kraj sveta…ale ak mate moznost ist von , tak chodte, ved dnes uz hranice niesu a presvedcte sa na vlastnej kozi ako to je v cudzine,,a ak nepochodite a chytne vas debka, tak vratite sa domov a vec je vybavena..ja som rad aj na slovensku , teda na rodnej hrude a aj v usa…a ked sa mi zachce domov , tak idem a hotovo..majte sa krasne , prajem pekne chvile na zapade ale este krajsie v rodnej zemi…….ahojte..


ReagovaťCitovať
 Hary01
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 296
24/01/2011 17:05  

veru aj zapad ide dole vodou ale stale je to lepsie nez doma co sa tyka ekonomickej stranky…hlavne vychod slovenska neviem si predstavit aby som dosiel po rokoch zivota v cudzine domov a daky dement by ma v zamestnani buzeroval za minimalnu mzdu a chcel odomna uctu zato aky skvely job mi dava…proste to by neslo.


ReagovaťCitovať
 Hary01
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 296
24/01/2011 17:06  

to spravanie slovakov v zamestnani co pocuvam ake je na vychode to mi pripomina koncentracny tabor a clovek len nechapavo kruti hlavou aki su ludia doma na sk jeden by druheho v zamestnani utopili v lyzicke vody kvoli 1 euro alebo aby sa podlizovali veducemu.otras.


ReagovaťCitovať
 Braxo
Zaregistroval sa v roku 2011
Príspevky: 1
24/01/2011 17:39  

Ahojte,
chcel by som sa spýtať na možnosti vysťahovania zo Slovenska na Nový Zéland. Uvažujeme o tom s priateľkou a hľadáme niekoho kto by bol ochotný nám pomôcť a poradiť.
Ak by ste nám vedeli byť nápomocný budeme veľmi radi.
Ďakujem a všetkých zdravíme.


ReagovaťCitovať
 tvoja kamaratka
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 81
24/01/2011 23:49  

co sa tyka NZ, pokial ja viem tak vsetky info su na web stranke. Treba takisto vyplnit doklady a zaplatit a cakat. Viem, ze sa caka dost dlho, ale da sa. Ja tu mam znamych Kanadikov rodenych, ktori tam chcu ist tiez, vsetko maju vybavene ale cakaju uz vyse dvoch rokov. Mozno to aj zavisi od niecoho, ale viem, ze vzdy sa dost caka. A po par rokoch odrazu pride papier ze ste prijati. Takze tak, a vela stastia.


ReagovaťCitovať
 staniel
Zaregistroval sa v roku 2011
Príspevky: 5
25/01/2011 13:30  

Zdravim vies pises ze ak mas peniaze nieje problem byt aj na slovensku ak mas peniaze pozri ja som mlady 21 rocny chalan s priatelkou a nevidim to v buducnosti tuna velmi ruzovo aj ked pracu mam je to v podstate rodinna firma ale mna to taha do zahranicia. niekedy som hral hokej 13 rokov nieje to rad davno ako som s nim skoncil ale preco som skoncil koli bezcharakternosti uplacaniu a rodinnkarstvu a podobne do zahranicia chcem vycestovat aj preto lebo verim ze raz budem mat deti a chcem aby mali lepsie podmienky pre zivot hoci viem ze ked mne sa podari vycestovat tak to nebudem mat lahke ale chcem pre svoj buduci zivot len to najlepsie premna a moju rodinu pre moje deti urcite tam bude lepsi vyber skôl sportovisk a tak dalej


ReagovaťCitovať
 tvoja kamaratka
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 81
25/01/2011 14:36  

Ahoj – Braxo diky za spravu, som ti odpisala „sukromne“ – dufam, ze si to dostal.
Posledna sprava, ze odchadzas kvoli detom, to bola aj moja motivacia a mozem povedat, ze to sa splnilo, deti sa maju uzasne. Pre mna osobne to bola dost velka obet, nie lahke, ale vlastne teraz sa mi to vsetko vracia naspat s detmi. Z mojej skusenosti mozem povedat, ze clovek skutocne si to ani nevie predstavit, do coho sa pusta, cize zavisi, nakolko ste ochotni zit aj „na dne“, ci si myslite, ze by ste to dokazali. Skuste tak mesiac zit z totalneho minima … to je dobra priprava na to, co vas moze cakat. No a ja prajem vela stastia.


ReagovaťCitovať
 renekovac71
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 4
01/02/2011 11:53  

No nemal som to ani ja lahke.slovensko som zanechal pred 10 rokmy.prve dva roky som aj pomyslal na navrat,ale zostal som.nebanujem.zijem v nemecku,nemam luxus.mam o desat rokov mladsiu druzku nemku,6 mesacnu dcerku.pevny job.a velmi dobry plat.som vyuceny kamenar.a som stastny.o navrate nykdy nemyslim.ale chodim k rodicom do mne mileho mestecka Detva.


ReagovaťCitovať
 tvoja kamaratka
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 81
01/02/2011 20:36  

Vela stastia. Z mojej skusenosti, sikovny Slovak sa uplatni vo svete. Tie prve roky su vzdy najtazsie, a urcite ta to taha domov vidiet ludi, co si ich spoznal od malicka, spomienky su spomienky. Len keby sa z toho dalo zit. Mimochodm, preco sa s tou babou neozenis, ked uz mate dceru? To len tak, bokom, samozrejme ze vysvetlovat nemusis, ale zrejme by ju to potesilo.


ReagovaťCitovať
 renekovac71
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 4
01/02/2011 21:57  

No sme spolu len 2/5 roka a ja som rozvedeny splacam dlhy co narobila ex.ale casom bude aj to.na slovensko ma to netaha.kamosov mam tu.ti na slovensku poznaju len peniaze.som spokojny tak ako to je.nejake vycitky nemam.ked som na slovensku a stretavam sa tam s aroganciov som nadmieru spokojny ze moj domov jw nemecko.a chapem mladych co utekaju.a vobec ma netrapi ze na slovensku nik nechce zostat,teda az na tych neschopnych.ale to je problem s ktorym sa musy popasovat vlada,ta je na vyne.ze schopny priebojny ludia utekaju.lebo uchytit sa v cudzine a vytvorit si tam domov je sito odvahy a schopnosti.vsetkym drzim palce co sa o to pokusAju.


ReagovaťCitovať
 tvoja kamaratka
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 81
01/02/2011 22:18  

To mas teda totalne pravdu. Opustit vsetko, co poznas, a odist do krajiny, o ktorej skoro nic nevies, a este sa tam aj dopracovat k slusnemu zivotu … ti somari v Slovenskej vlade by si mali uvedomit, ze stracaju to najlepsie, co tam je, a kvoli comu? Ved po case uz im tam nik nezostane, co by platil dane na ich platy.
No a inak ti drzim palce nech ti to s touto novou babou vyjde a nech sa mas dobre. Urcite si to zasluzis.


ReagovaťCitovať
 renekovac71
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 4
02/02/2011 5:18  

Spred 15 rokmy bolo mojim velkym snom Los Angeles mal som vsetko len sadnut do lietadla a ist.no tesne pred odletom som si to rozmyslel.neviem ci som nieco nestratil.ale raz tam pojdem na dovolenku,musim to msto uvydiet. 🙂


ReagovaťCitovať
 tvoja kamaratka
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 81
02/02/2011 14:27  

wow. To su veci, co nerobim – ze na poslednu chvilu to vzdam. Ale kazdy robi, ako sa citi, uz je to tam pre teba. nikdy nevies, co zivot prinesie.
Ale chcem napisat, ak teda uvazujes o tom LA, alebo celkove pre tych, ktori na tomto kontinente este neboli – vo filmoch to vyzera ako Europa v prepychovom a dobrodruznom vydani. Nie je to Europa. Nieco je horsie, nieco lepsie. Celkove asi lepsie hodnoty (hocikto ti pomoze) a viac sanci – v Europe je to viac o tom, koho poznas alebo kto si.
Sny treba, takze len snivaj. Ale teraz sa hlavne treba starat o rodinu, pre teba.
Braxo tebe som odpisala, dostal si to?


ReagovaťCitovať
 staniel
Zaregistroval sa v roku 2011
Príspevky: 5
02/02/2011 20:02  

ahoj chcem sa spytat ci je nejaka sanca uchytit sa v kanade ked tam pridem na vlastu päst da sa tam zohnat ubytovanie na slusnej urovni a praca?


ReagovaťCitovať
 tvoja kamaratka
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 81
02/02/2011 20:17  

podla asi toho, co by si chcel robit. A tiez, chces tu byt nacierno alebo oficialne. Ja nerada hovorim tak ci onak, lebo to dost zavisi od narokov, stastia, schopnosti atd. Chcem ale povedat, ze je hospodarska kriza, a to je vsade na svete – cize aj v Kanade je to horsie, ako byvalo. Navyse, Kanada je velka, to je asi ako keby si si predstavil ze ist odniekial do Europy … tiez zavisi, kde prides. Povedala by som, ze ak clovek nema dobre tam , kde je, je to asi hodno skusit nieco ine. Ale na druhej strane stratis podporu rodiny atd., cize ak sa ti nebude darit, co si pocnes, to si treba premysliet. Je tu dost vela ludi, co sa uchytili, ale ako hovorim, ta kriza vsetko meni a urcite to este potrva aj 10 rokov kym zacne byt nejako podstatne lepsie.


ReagovaťCitovať
 staniel
Zaregistroval sa v roku 2011
Príspevky: 5
02/02/2011 20:29  

jasne ja to chapem vsetky zaciatky su tazke ale myslim ze horsie nez na slovensku to neni:)vies chcel by som sa tam uchytit este ako mlady clovek lebo mladym sa lepsie zvyka:)
a chchel by som to riziko podstupit aj napriek omu ze neviem co ma tam caka koli mojej a nasej buducnosti s priatelkou s ktorou verim ze budem mat raz deti a chcem aby moje deti mali lepsie podmienky pre zivot sport skoly tak ale na slovensku to tiez nieje zle pokial mas peniaze takze neviem je to tazke ale verim ze sa mi podari rozhodnut spravne a preto sa imformujem ze co a ako tam dik za odpoved:)


ReagovaťCitovať
 tvoja kamaratka
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 81
02/02/2011 20:42  

ja ti prajem vela stastia. Hlavne aby ste si s priatelkou dobre rozumeli – ked sa budete jeden druheho podporovat, urcite to bude lahsie. Taketo rozhodnutia nikdy nie su jednoduche, je to velky krok, takze len zalezi, ako sa mas v sucasnosti. Este by som dodala, ze lepsie je vediet, o co cloveku ide; treba si urobit jasno, preco odchadzate, a ze ten ciel nebude lahke dosiahnut rychlo, ze to vezme roky odriekania, a mozno niekedy aj pochybnosti. Ale ciel treba mat, a uvedomit si, ze to proste vezme cas a odvahu. K tomu este pevne zdravie a nepodlahnut alkoholu alebo drogam. To je uz cesta nadol.
Drz sa.


ReagovaťCitovať
 Mathew
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 8
08/02/2011 20:49  

ist ci neist naspat ? to zalezi od vela faktorov od toho koho tam mame a ake mame spomienky na danu krajinu /dobre ci zle/ az po politicku situaciu a ekonomicku ktore su najhlavnejsie … ja momentalne zijem v UK nejaky cas mal som mat na slovensku celkom pekny zivot naplanovany mnou mojou rodinu studium vysokej skoly externe ,statna sluzba ale co je to za zivot aj keby bol pekny ked nie je moj ale mojich blizkych. vzdy som chcel od svojho zivota viac stale to chcem ci uz ako maly chlapec alebo teraz ako mlady muz ktory spoznava vysoku skolu zivota aj mimo mojej rodnej krajiny a mesta. slovensko je krasna krajina plna skostov ktore nikde inde nevidite, srdecnycvh ludi/ su aj neprajnici ci hlupaci alebo ako si to kto pomenuje ale takych ma kazda krajina zial bohu 🙁 / ale len ta krasa a ludia nestacia k zivotu hlavny aspekt ktory rozhoduje ci uz ked ste mlady alebo ked uz planujete rodinu je budem mat perspektivu v tomto state ktory ma vypalnicke a zlodejske vlady ktore ako len mozu zasahuju do zivota nas nasich rodicov , bratov, sestier… stat ktory sa sprava macosky k vlastnym obcanom ci uz zijucich na slovensku alebo vycestovanych a vracajucich sa na svoju rodnu zem alebo inych statnych prislusnikov. je nemyslitelne aby takto ako je nasa rodna zem riadena vladami skorumpovanymi prehnilim statnym systemom plny zlodejstva sobectva, pretvarky, hrania si na narodovcov ci neviem akych a pritom robit druhe krajinu plnu reci ale nie skutkov krajinu ktora je len montaznou linkov europy krajinu ktora si nevazi obcanov ktora platia dane poctivo dodrziavaju zakoni cely zivot len robia aby nakoniec ked po niekolkych rokoch ci desatrociach poctivej prace pre zamestnavatela ale aj stat/ dane…/ sa ocitnu na uradoch prace a su zdrierany a nemaju pravo na nic lebo…. stat ktory sa sprava macosky ku svojim dchodcom ty ktory budovali tento stat ktory sa rezpredal po kuskoch za babku novodobym zbohatlikom stat plny nenavisti, zavisti, snobstva, arogancie statnych uradnikov, vlad a … stat ktory nedokaze zabezpecit vlstnym obcanom ktory dreli a prezivali cele tie roky aby len mohli zit v tomto systeme ….casto zakladne veci / nemyslim ciganov niesom rasista ale sami to vidite/ co ej to za stat ktory je takyto? musi sa naozaj vymenit niekolko generacii aby tu bolo lepsie ved ako sa u nas kradne okato tak sa kradne len v bananovych republikach a potom takyto ludia nam maju ist prikladom robia z nich celebrity a pritom je to len odpad prinajlepsom clovek ako vy a ja plny snov o lepsom zajtrajsku ci uz jeho krajiny, svojej rodiny a inych veci…. v krajine prehnitych sudov a statneho aparatu kde uplatky a rodinkarstvo je okate a tak zauzivane ze ludia ktory maju na to dokazat nieco v tomto ci inych oblastiach su vytlaceny tymto systemom uplatkarstva a… dokedy budeme takto sa prizerat nadavat, pisat, hovorit, poucovat ale nic nerobit preto aby sme sa u nas v nasej krajine mali lepsie sami si ju tvorime vsetko co je v nej od toho najnizsieho az po to co nas akoze zastupuje vo vlade ci inych instituciach … velmi rad sa vraciam na slovensko aj pre tie pozitiva ktore som napisal vyssie ale zit v takej krajine akou je slovensko neni momentalne realne uz len pre tieto dovody ani na zapade to neni ruzove nie my tu nepotrebujeme zapad ani vychod urobme si my sami vlastne slovensko lepsie ako je teraz ohladuplnejsie k svojim obcanom slovensko na ktore budeme hrdy ci uz vnom zijeme alebo sme daleko od neho vlady sa strdiedaju a miznu cas ide dalej ale ludia ktory ziju v tom nasom krasnom kraji by mali nieco robit preto aby takyto papalasi neboli tam kde su aby sme sa mali lepsie aj pre nase deti aj z uctvy k nasim otcom a matkam mat vzdy ten svoj domov kam sa radi vraciame a krajinu ktora nas privita vzdy z otvorenou narucov a nie prehnilim systemom… toto je len moj pohlad na vec nie kazdy stym suhlasi co sa asi ani neda ale som rad ze som mozno nejakym ludom dal inspiraciu pre aby sme nieco urobili pre krajsie a lepsie slovensko ❗


ReagovaťCitovať
 tvoja kamaratka
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 81
08/02/2011 22:59  

Jemine Mathew ale si to uzasne napisal. Totalne s tebou suhlasim. Uz som sem ani nechcela pisat, lebo sa mi zda, ze tu pisem nejako vela, ale ked som si to precitala, co si napisal, chcem ti vyjadrit svoj obdiv. Vidim, ze ti to ide zo srdca – ano, mas rad Slovensko, ale zit tam nevies … Ja osobne sa tiez tak citim, a este som sa naucila, ze osobnou obetou clovek vela nezmeni … ze keby som sa obetovala ze ostanem na SVK a skusim tam nieco zmenit, asi by som to velmi olutovala. Cloveku to ale lame srdce, vidiet taku nadhernu krajinu tak lumpovanu.
Inak, Mathew, ak byvas v Kente, ako sa ti tam paci? Zaujimalo by ma to. Cau.


ReagovaťCitovať
 Mathew
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 8
09/02/2011 12:51  

@tvoja kamaratka wrote:

Jemine Mathew ale si to uzasne napisal. Totalne s tebou suhlasim. Uz som sem ani nechcela pisat, lebo sa mi zda, ze tu pisem nejako vela, ale ked som si to precitala, co si napisal, chcem ti vyjadrit svoj obdiv. Vidim, ze ti to ide zo srdca – ano, mas rad Slovensko, ale zit tam nevies … Ja osobne sa tiez tak citim, a este som sa naucila, ze osobnou obetou clovek vela nezmeni … ze keby som sa obetovala ze ostanem na SVK a skusim tam nieco zmenit, asi by som to velmi olutovala. Cloveku to ale lame srdce, vidiet taku nadhernu krajinu tak lumpovanu.
Inak, Mathew, ak byvas v Kente, ako sa ti tam paci? Zaujimalo by ma to. Cau.

ahojky som rad ze pacilo cenim si to 😀 … byvam uz nejaky cas v Kente resp Medway… pacit paci postupne si zvykam na anglicanov ci ine narodnosti resp na tie anglicke vecicky … byvam v Stroode presnejsie hned kusok mam po moste Rochester ktory je nadherny kedze som bol uz od malicka na historiu tak ma moc fascinuje svojou archritekturou… inak pocul som uz vela veci o Kente neviem co z toho je pravda resp co si mam o tom mysliet ale zijem tu som tu stastny neplanujem tu dlho ostat len nieco prechodne ale paci sa mi tu ale anglicko neni pre mna krajina ta vysnivana … preco sa pitas na Kent? 😀 co ty a Kanada? ja planujem ist k tvojmu juznejsiemu susedovi o niekolko rokov…


ReagovaťCitovať
 tvoja kamaratka
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 81
09/02/2011 22:51  

Diky … preco Anglicko nie je „vysnivane“? Inak, podla mna, ani nebo nie je vysnivane … to skor clovek si musi sam nieco hladat, lebo inak sa ti pacit nikde nebude. Je to ako si prv napisal, ze vsade je nieco v neporiadku, len na SVK je este aj ine horsie. Co sa tyka Kanady, je to velmi velka krajina, takze skutocne to tu pochopit mozes len ak ju precestujes. Inak je zivot uplne inaksi povedzme v kazdej provincii, a okolo Toronta by som povedala ze ako nikde na svete – a to uz som pochodila toho dost. Povedala by som tak vseobecne, ze sa tu zije ako na nejakej vacsej dedine, a v mestach uplne inak. Ja byvam nedaleko Toronta a vlastne tam casto chodim, a ako som uz napisala – vselico mi tu vadi, a chyba, ale kedze zivot mame dobry, nasla som si, co mi vyhovuje. Napr sporty, kultura, dobrovolnicim a tak si najdem priatelov a tvorim spolocensky zivot, aby som ‚zapadla“; ludom sa prihovorim prva … so susedmi dobre vychadzam, pomaham kedy sa da a aj oni mne … atd. Nakupovanie neznasam, takze v shopping malle ma nenajdes.
Preco sa pytam na Kent? Mam odtial najnovsieho priatela, tak si chcem urobit nejaky nazor ze co ocakavat. Je to cerstve, ale vyzera prijemny a dobry clovek. Presne tu rieku co si spomenul aj on spomina.
No a kde sa chystas ty, ze juznejsie? Co tam ocakavas, ze bude ine nez v Anglicku?


ReagovaťCitovať
 Mathew
Zaregistroval sa v roku 2010
Príspevky: 8
10/02/2011 12:17  

@tvoja kamaratka wrote:

Diky … preco Anglicko nie je „vysnivane“? Inak, podla mna, ani nebo nie je vysnivane … to skor clovek si musi sam nieco hladat, lebo inak sa ti pacit nikde nebude. Je to ako si prv napisal, ze vsade je nieco v neporiadku, len na SVK je este aj ine horsie. Co sa tyka Kanady, je to velmi velka krajina, takze skutocne to tu pochopit mozes len ak ju precestujes. Inak je zivot uplne inaksi povedzme v kazdej provincii, a okolo Toronta by som povedala ze ako nikde na svete – a to uz som pochodila toho dost. Povedala by som tak vseobecne, ze sa tu zije ako na nejakej vacsej dedine, a v mestach uplne inak. Ja byvam nedaleko Toronta a vlastne tam casto chodim, a ako som uz napisala – vselico mi tu vadi, a chyba, ale kedze zivot mame dobry, nasla som si, co mi vyhovuje. Napr sporty, kultura, dobrovolnicim a tak si najdem priatelov a tvorim spolocensky zivot, aby som ‚zapadla“; ludom sa prihovorim prva … so susedmi dobre vychadzam, pomaham kedy sa da a aj oni mne … atd. Nakupovanie neznasam, takze v shopping malle ma nenajdes.
Preco sa pytam na Kent? Mam odtial najnovsieho priatela, tak si chcem urobit nejaky nazor ze co ocakavat. Je to cerstve, ale vyzera prijemny a dobry clovek. Presne tu rieku co si spomenul aj on spomina.
No a kde sa chystas ty, ze juznejsie? Co tam ocakavas, ze bude ine nez v Anglicku?

planujem USA je to taky moj ciel od malicka a co tam ocakavam naplnenie mojho dlhorocneho sna a mojho ciela stat sa osobnym trenerov profesionalnych sportovcov /naj. ladovy hokej kedze som ho 14rokov na slovensku hraval a je to moja vasen a bavy ma vsetko snim spojene / a co ocakavam ze bude ine? mentalita ludi, iny system viacej dravejsi ved toto je najpremyslenejsia zem sveta , zem ktora ide prva v inovaciach v obchode zem ktora urcuje smer vo viacerych sferach zivota ludi… viem ze to moje vysnivane USA moze byt aj sklamanim pre vela ludi bolo ale neuspech je to co si netreba pripustat ked ma clovek ciel je jedno co mu druhy vravia pokial si veri a roby vsetko pre svoj uspech …tak tvoj priatel neviem aky moze byt / je to vsade rovnaky su zly ale aj dobry ludia verim ze ten tvoj je dobry / ale co sa tyka anglicka nesedi my tu vela veci hlavne to fuserstvo co tu zazivam niekedy sa mi az rozum pozastavuje ako tento clovek moze byt napr opravar niecoho ci tento clovek manager a pod hovadiny viem ze vsade sa najde toto o com pisem ale neda mi moja logika ci moj hodnotovy system a uhol pohladu napr . na dobre vykonanu pracu a ine veci ale aj to ze za tou srdecnostou a milotou ktora je sice velmi podarena a paci sami to viac ako by mal byt clovek na mna zamraceny/ vid predavacka v obchode , jasne moze mat na to svoje dovody a atak ved aj mne sa to stava ako aj kazdemu ved sme len ludia ale to je vynimka nastastie/ vyznie to ako usmev made in usa ci hollywood nie vzdy je t uprimny usmev ale taky nacviceny ale vzdy lepsie ako zamraceny ludia 🙂 ale to som uz pisal dost od veci prepac … to verim ze v kazdej oblasti kanady je iny zivot velka krajiny velke rozdiely


ReagovaťCitovať
 marianka80
Zaregistroval sa v roku 2011
Príspevky: 3
10/02/2011 21:12  

Caute, kazdy z vas ma svoj nazor na zivot v zahranici…ja zijem v Taliansku 11 rokov. Neprejde den kedy si nepomyslim na mojich rodicov a kamaratov, ktori vdakabohu ostali kamaratmi aj napriek dialke. Myslim si ze je stale krasne vratit sa domov, v mojom pripade 2-3 krat do roka, no len na dovolenku. Aj ked sa obcas sama seba pytam ci moje rozhodnutie odis zo Slovenska bolo spravne…som presvedcena, ze po ekonomickej stranke je v Taliansku ovela lepsie a je tu aj viac pracovnych ponuk, samozrejme treba chciet pracovat, nebat sa a ist za svojim cielom…AHOJ!!!!


ReagovaťCitovať
Zobraziť všetky príspevky v kategórii Návrat zo zahraničia späť na Slovensko
Stránka 73 / 77 Predchádzajúca Nasledujúca

Tvoja reakcia


  
  
Spracovávám

Nie si prihlásený! Prihlásiť sa alebo sa Registrovať.