Veríte na mágiu?  

Stránka 35 / 85 Predchádzajúca Nasledujúca
  RSS

 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/03/2009 9:48  

Esmeralda, vobec netusim co za technika to je, mozno nejake odblokovanie energetickych prudov…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/03/2009 12:18  

Len tak na okraj: Prave tu citam, ze u niektorych africkych kmenov/ nenapisal ktorych/ je zvykom zdravit sa: I am well, if you are well. / Mam sa dobre ak ty sa mas dobre/ . Krasny pozdrav.

Mirec> 3 baby??
Hunter: zaujimavy prispevok, porozmyslam- ale teraz musim pracovat.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
25/03/2009 17:06  

Ahoj Marta.3baby,fakt.Myslim ze to bola sobota,ostal som v prenajatom byte,prenajatom meste.Dievcata su mojim pozehnanim a mojim prekliatim od skolky.Ako 4/rocny som mamine ukradol vsetky prstene a bizuteriu a rozdal holkam z nasi skolky.Moja mama bola taky format,ze ich nepytala nazad.A toto prekliatie[pozehnanie]sa so mnov nejak vlecie.CHVALABOHU.Ale,karty som si nerozdal s 3/omi.Nie som kartovy virtuoz.Skor sach 1na1.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
25/03/2009 17:59  

Hunter,ma to zmysel.Neuveris,tvoj prispevok som precital 4krat,co sa mi nestava.Neprecital som ho preto,zeby som mu nerozumel na 1krat.Bolo to preto,ze tvoje slova proste sedeli.Dakujem.Skusim menej kopat,viac pocuvat.Od vas,m,e,h to od teraz vezmem.A teraz cisto hunter.Tie Vydiny su casto bolestive.Proste priklad:Lezim s milovanou osobou v posteli a zacnem:Smrt v bani musi byt hrozna.Predstav si,ze kym sa tu milujeme,niekde zasype 4/och banikov,v tme bolesti a ……A doma ich cakaju mlade zeny….A dodal som:neviem,preco ti to hovorim.Nema to zmysel.Vecer sme pozerali tv.Ale tu bezmocnost a lutost,strach citim vzdy,ked si na nich spomeniem.Ale ma problem.Vzdy,ked mam ten stav,proste ked to pride,citim ubytok energie.Mojej,neviem ci chapes ale po urcitych veciach,som ako vyzmikany citron.Mozno navonok,ale vnutro….Ale dobija sa to rychlo,minuty,niekedy dni.Uz teraz sa moc ponaram do pocitov ludi,ktory to zazivaju.Co potom,ked to otvorim?Ja veci vidim vzdy cez pocity.Pripadam si ako psychiater.Chce dobre,ale pomoct tolko cvokom ho nakoniec obere o energiu a sam sa royvedie.Takze porad kopajucemu konovi.Ako zuzitkovat,vyuzit a nezblaznit sa.P.S.Dnes som pomohol,dufam .[urobil som,co som mal]


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
25/03/2009 18:22  

A dufam,za sa u tych FLEKU stretneme.Pretoze takisto viem,ze v magickej PRAHE si energiu obnovim.Nech mier a bozie pozehnanie prsi na vase hlavy.Nech su vase sypky plne a stada tucne.Krasnu dobru noc.Mirec.Ozaj,mozete gratulovat,lebo ako jediny som dal svoje prave[v tomto zivote]meno.V sobotu.HUnter,davam ti pre dnes,pracovne meno jedneho archaniela.Tanskripcia do slovenciny,cary mary budes MICHAL.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
25/03/2009 18:50  

clovece,ty si cudny


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
25/03/2009 19:42  

Vratil som sa.Nechapem celkom:clovece,ty si cudny.Ale aby som chranil vsetkych cudnych,tak pocuvaj>Pred 300 rokmi by boli cudne Marta a Esmeralda.Boli by cudne uz len preto,ze existuju.Pre mna su cudne a krasne cudne.Su nadherne.Uz len to,ze si sa dostal na tuto stranku a maz moznost komunikukovat pokladaj za cudnu.Hladal si,tak ako ja predsa heslo>magiA]som cudny,ale snad na strankach o magii mame pravo byt mierne cudny.Ak by si potreboval uplne normarlnych,prejdi na stanku simpsonovci,pripadne ,cierna diera vtiahne nasu zem o 3258999999000000 rokov do seba.Staci ti to,alebo hladas dalej/Si baba ,tak sa zarad,my nehryzieme.TO ze si baba proste viem a neskumaj to.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
25/03/2009 20:09  

Dobre,moc energie nemam,ale ked chces…Anonymny,si baba,ale sledujes tuto stranku uz dlhhsie,nemohla by si prist,napisat 3 slova a zmiznut.Takze,ktory prispevok je tvoj,s tych,co uz boli skor.Proste skusim to podla najkratsich,trefnych prispevkov.Pockaj chvilu


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
25/03/2009 20:39  

Vzdavam to.Proste rano mudrejsie vecera,a veta,si cudny je proste uplne neutralna.Nehovori ani ano,ani nie.Len ja som ju vzal okamzite ako utok.Tak ked sa uvidime na vlastne oci,mas moznosti.Len lepsie by bolo nieco napisat.Ja som zautocil hned z boku a tato partia ma priala.Skus to aj ty.Utocim bez moznosti ublizenia.Len ako si ty mohla reagovat tak rychlo,ak si prvykrat na tejto sranke?Aj tebe krasne snicky,je moc hodin,tak dobru.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
26/03/2009 12:01  

Mirec, podla mna je lepsie byt cudnym ako priemernym.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
29/03/2009 20:55  

Kazdy sme cudni, a cim viac toho vieme o tom co sa deje a co sa bude diat, tym sme cudnejsi. Mirec, ked sa prebudis – teda prides na to kto si, kto si bol, co je tvoja priblizna uloha a tak podobne, mozeme sa o tom AA Michaelovi pozhovarat, vela veci ti dojde… Potom budes vidiet aj to ze nie si na tejto stranke nahodou… 🙂
Ten nedostatok energie je problem, kym nie si ozaj energetickym majstrom, ale tie vizie po case ustanu – ked pokrocis s jasnovidectvom dalej. Kamos mal podobne ale drastickejsie, ja som mal takisto trochu, ale ja mam este vnutorne bloky, takze to bolo slabucke nastastie…
Dovtedy ti mozem kludne vzdy po vizii alebo podla potreby energiu poslat, iba napis na mail co tu mam uvedeny alebo aj sem cas a datum, nic ine nepotrebujem, viem sa k tebe dostat. Pouzivam iba vytvorenie kanalu pre cistu Stvoritelovu energiu, takze nic znecistene channellujucim… Na kamosa to ucinkovalo vcelku dobre…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
30/03/2009 13:01  

Inak – prave meno – podpisal som sa pravym menom uz na strane 67…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
03/04/2009 8:58  

Len tak pre zabavu i ked niektore charakteristiky mi tam suhlasia:
numerologie.najdise.cz


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
04/04/2009 15:05  

ahoj.Nehnevajte sa,ale praca a vsedne veci,takze sa ozyvam az teraz.Snad jednu,dolezitu vec.Magia mi pomohla skumat sameho seba a moje okolie,uplne inym pohladom.Pomohlo mi to.Dal som si do poriadku zivot.Vdaka meditacii a trochu kuzlenia k tomu+malicka schopnost predpovedat mi dokopy vyriesili moje problemy.Myslim ze to je dolezite.Ved ako radit druhym,alebo sa tvarit,ze cosi viem,keby som mal chaos vo vlastnom zivote?Stale kupujem knihy a studujem.Naposledy:bohove starych maju.Su tam mayske bozstva,zaklinadla,popisy rytualneho zhotovovania modiel.Pritom to je kniha o historii.Len ja si vyberam tie svoje ceresnicky.A naozajstna magia?To je pre mna chvila,ked ma moj 4 rocny syn objime a povie:Ocko,budes mi chybat.Kedy prides?A ja mu poviem:Aj ty mi budes moc a moc chybat.Pridem za 6 dni.A on sa snazi na tych malych prstekoch vyratat,kolko to je.Tak to je magia.A bez magie,som toto mohol stratit.Magia je totiz nielen otom,ako pretvarat a vladnut svetu.V prvom rade je o tom,ako vladnut sebe.Cudny?Ano,sme cudni.Nepojdeme do vojny bez otazky-PRECO.A dame si sakra pozor na odpoved na tuto otazku.Nie sme ovce vedene na porazku.Necitame noviny a nepozerame tv,aby sme si nasli svoj nazor.My ho mame. A masmedia nam len pomahaju vediet o vseobecnom diani.Cirkev v minulosti,a keby mala moznost aj dnes,by nas oznacovala slovami tvrdsimy,ako je cudny.Paralelne studujem dejiny katolickej cirkvy.Pani moji,to je citanie.Papezi evidentne otraveny,homo,blby ako lopata hnoja.Traja papezi naraz,ktory sa navzajom exkomunikovali s cirkvy.Papez ktory povie:Radsej by som bol psom ako francuzom.ATD.Takze budte cudny.A zapamatejte si:Ked su traja,a s toho dvaja blbi,nikdy nesmie dojst k hlasovaniu.Mam 10 dni volna,takze moj syn,trochu magie.A potom trochu trochu lasky.Inac Hunter,ten ubytok energie bol vlastne len v pripadoch,ked som de facto posobil ako medium.Mrtva stara mama,kontakt s nou alebo mrtve dieta.To bolo fakt o hubu.Ale prisiel som na to,a prestanem s tym.Moc vas vsetkych pozdravujem. MIREC


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
05/04/2009 9:34  

Akykolvek kontakt s inou sferou stoji energiu. Ja som mal stastie ze som pri zaciatku tejto schopnosti uz bol energeticky sebestacny, bol som uz „zdrojom“ energie. Ale videl som na kamosovi, ze akonahle zacal komunikovat s vysokymi duchovnymi bytostami, zlozil ho uz 15 – 30 minutovy rozhovor. Ale mam dojem ze casom sa to lepsi, pretoze ako pouzivas schopnost, potrebujes na nu menej energie, si efektivnejsi. Takisto aj schopnost prirodzene doplnovat energiu sa zlepsuje…

Niektori papezi, to bolo ine kafe… 🙂


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
05/04/2009 9:42  

Ospravedlnujem sa za slovo „cudny“…nebolo to myslene ako utok, ani urazka. Len mi to nedavalo zmysel, co tu pises, Mirec. Nemam schopnosti ako vy a ak to citam ako ktorykolvek iny clovek, ktory tieto schopnosti nema, zda sa mi to cudne…nie hlupe.
Vy ste schopni komunikovat s ludmi, ktori uz zomreli???


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
05/04/2009 15:16  

To by aj mňa zaujímalo vážení….viete komunikovať s dušami mŕtvych?
A ako sa „tam“ majú? A ako to „tam“ funguje? Či to je individuálne?
Možno sú to blbé otázky, ale fakt by ma to zaujímalo.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
06/04/2009 9:06  

ako to funguje a ako sa maju je velmi obsiahla tema – chystam sa na tu temu napisat clanok, dam sem potom linku. Vcelku dobre je to popisane v trilogii Strovolovsky mag, Ohen v srdci a este jedna kniha to je – napisal to Kyriacos Markides.
Je to komunikacia ako kazda ina, ale nerobim to, zatial som to nepotreboval.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
06/04/2009 16:23  

Tak anonymna,neospravedlnuj sa.Proste viem ze to cudny bolo skor vyrazom fakt zacudovania a nie odsudenia.Ano,robil som cosi na sposob:Chces,mas to mat.To znamena v mojom pripade:Sedim v kaviarni s kamosom.Pocujem hlas.Vstanem,idem k mladej dvojici a poviem:Vase male vam odkazuje,ze to nie je vasa chyba.Ze vas moc lubi a nemate sa trapit….Pozeraju na mna ako na obludu.Ako,co?Par sekund.Potom sa ona rozplace,on ma pozve k stolu.ATD.Samozrajme,ze sa stalo,co sa stalo….Ale ja to z ludi netaham,skor je to taka vec:Prosim,oni ma nepocuju,mozes,je to dolezite?Co som mal povedat babatku?Ze nie?P.S:Aby sa niekto nedivil.V matrixe (astrale)vedia komunikovat aj babatka.Myslim,ze HUNTER mi da za pravdu.Len potom sa mi stava,nechcu prerusitz ten kontakt a mne fakt matrix bral energiu.Nieco za nieco.Asi.Alebo stara mama?Tej vnucke,dnes uz 30rocnej som nakoniec musel rozpravat absolutne podrobnosti.Napriklad:Vzdy som mala pre teba nachystanu nadobku plnu cukrikov.Pamatas?A ta baba sa mi zrutila.Proste nikto ako ja nemohol vediet o cukrikoch.Moja odmena?Vraveli,ze som cudny.Tak naco?Mam svoj smer.MAGIA totiz znamena aj:Studuj astrologiu,tarot,historiu,chemiu,hudbu,astronomiu.Psychologiu….A z tychto criepkov skladaj svet.A nielen to.Skladaj ho,zaroven rozoberaj,hraj sa.Never vsetkemu co sa pise,ale zaroven si uvedom,ze v knihach je obrovska mudrost.Knihy nie su len papier.Knihy su myslienky,sny a pravdy ludi.Ozaj.Som narodeny v znameni BYKA.Mam tam bezva stvorku:LENIN,STALIN,HITLER,SADDAM HUSAJN.Ale mam tam napriklad aj J.HASKA(Dobry vojak SVEJK),alebo trebars chlapa,ktoreho si vazim par rokov-JOHNA LENNONA.Nieco som do vienka dostal.Snazim sa to pochopit.Nieco mam vdaka hodinam citania,badania.Mozno tak ako pri malovani obrazu,nie obraz,ale to badanie,tvorba,je dolezite.A na zaver,Aby som aj kopol.Katolicka cirkev v dejinach?Viete,kolko MAYSKYCH rukopisov sa zachovalo dodnes?S tisicok,sa zachovali(vdaka knazom,ktori ich palili na namestiach)sa zachovali: 3. Cvala katolickemu bohu! hosana.Toto sme mi europania urobili s indianmi.Zabit,pretvorit,vstepit boha do srdca.A potom prerijny indiani?Jak by smet.Alkohol,choroby a kto prezil,predsa mame zbrane,nie?Vsak nie su katolici.Humus! prec s nimi.V nejakom prispevku bolo,nejaki papezi.Ja som nepokladal za potrebne,nazyvat ich menami.Kto chce,vie.Ja tiez viem,ze sucasna cirkev predsa nepotrebuje rozpravat o tom,ze papezi(ozaj,nikdy som v biblii nenasiel slovo :a ucinim papeza..),teda papezi boli dosadzovany svetskou mocou,vid.Borgiovci atd.Ak niekto chce diskusiu o papezoch,mozem.Viete o tom,ze jeden urobil v 15.storoci kardinala zo13 rocneho chlapca,syna svojho holica.Za co asi?Ak bude diskusia,s tym jednym,mozem a napisem mena a datumi.Lahko overitelne veci.Aj u tvojho farara.Prec od toho.To si zaslusi knihu.Take kladivo na carodejnice,ej ale sa podla cirkvi smazili.Tancovali v ohni za ziva.Fararikom a ich oveckam by sa to pacilo aj dnes.Ale dost zla.Neutocim na jednotlivca,ale na to,co sa naziva cirkvov.Prepacte,uz to zmazavat nebudem.Ale svoje dieta,svoje nazory a svoj styl zivota budem chranit aj pred nacistami,aj pred katolikmi.Jedna verbez!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
07/04/2009 4:27  

Takze mrtvy clovek komunikuje sam od seba s tebou a nie je to o tom,ze ty sa snazis nakontaktovat? Stale sa mi to zda neuveritelne, myslela som,ze to existuje len vo filmoch. Je to zaujimave, co tu citam. Ako si prisiel na to,ze prave Magia ti pomoze v zivote? To ta len tak napadlo? Kedy si prvykrat prisiel na to,ze mas take schopnosti? Ja napr. mavam niekedy sny, ktore vyzeraju ako skutocne a o par rokov ako keby sa ta situacia odohravala a ja si na ten sen zrazu spomeniem pocas tej situacie a snazim sa spomenut ako to pokracovalo,ale nespomeniem si. Nikdy som nad tym nejako hlbsie neuvazovala,az teraz ked vas tu citam som si na tie sny zasa spomenula. Myslis, ze to ma nieco s magiou? :))) Asi ani nie, ja sa citim az privelmi obycajna na take nieco.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
08/04/2009 4:55  

Papez je urcovany Duchom Svatym, a je zjaveny snemu kardinalov. Ale snem kardinalov obcas zvolil svojho kandidata. Je otazne kedy, a ci nebolo potrebne mat aj takych podivnych papezov ako boli niektori Borgiovci. Ale s nazorom suhlasim, bestiality a nespravodlivost cirkvi sposobili, ze som stale mal k cirkvi odpor. Je to ako s akoukolvek ideou, daj ju ludom a kazdy si ju pretvori podla seba svojich mocenskych zaujmov, a po druhej generacii ludi to uz nie je povodna idea ani nahodou.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
09/04/2009 10:13  

Pre Anonymny.Ze sa nieco deje,teraz spetne viem,ze so mnov to nebolo v tzv.poriadku od detstva.Tie sny,to som maval,respektive mavam aj ja.vtip je v tom,ze tak ako v realnom zivote,aj tu je urcit co je dolezite zo sna v prvej chvili tazke.Pozri,sme na to sami.Kedysi v tomto pomahali knazi.Prakticky vo vsetkych kulturach.V starom Grecku boli chramy,zamerane len na sny.To ze nieco sa stane a ty si to uz videla vo sne,jednoznacne svedci o tom,ze tieto schopnosti mas.Ja to poznam,stava sa mi to.Proste prebudza sa v tebe cosi,s cim si tak trochu nevies rady.Nevies odkial a trebars aj preco.Ale aj to,ze si na tejto stranke nie je nahoda.Mne sa dnes konkretne snivalo,ze ma niekto vyucoval znameniam duch.bytosti a moznosti komunikacie s nimi.Rozhovory s mrtvymi,to je pre mna sameho este zahada.Totiz,ak je clovek po smrti,podla krestanstva ale trebars aj islamu,mala by byt jeho dusa v podsveti.Nebi alebo tzv peklu Ale ako je potom mozne,vytahnut ju odtial sem na debat.Takze,v skratke.Moze sa jednat o tzv.zleho ducha,ktori prijme identitu mrtveho z univerza.Proste identita z astralu sa vydava za mrtveho.Dalsia moznost,urcitu dobu po smrti existuje dusa ako bludna.Teda naozaj ide o dusu zomreleho.Treti pripad,odtlacok kazdeho z nas,zo vsetkym,co sme kedy urobili alebo si mysleli,ako sme vyzerali a nas hlas su v astrale.Kazda s tychto 3 entit je schopna jednat samostatne.Ja zatial neviem rozlisit,co je co.Proste len zacinam.Ale myslim,ze mrtvy ktori mi odebera vela energie je v skutocnosti entita,duch,astralna larva,ktora sa vydava za zomreleho a cez otvoreny astral cerpa energiu pre svoju existenciu takpovediac na cierno.Inac,si super anonymny.KUltivovana,mierna ,to su vlastnopsti,ktore mi chybaju pri styku s ludmi ako si ty.ale prezradim ti tajomstvo.Medzi kamaratmi,kolegami platim sa bezproblemoveho a cloveka s velkym zmyslom pre humor.Takze,mas to v sebe,drz sa.MIREC


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
09/04/2009 10:42  

pre HUNTERA.Ahoj.Chcem zareagovat na knihu strovolovsky mag.Vyborna,jedinecna kniha.Myslim,ze ona ma v 90-tych rokoch trochu nasmerovala na nasu nevdacnu cestu.Ale ja viem o jednej knihe.Ty pises o trilogii.Dokonca,vies o tom,ze jeho ziak-autor,napisal este cosi.Daj vediet.A Aby vsetci vedeli,co si predsavujem pod pojmom magia,tak ako ju chapem ja.Existuje jeden clovek.Dokonca by mal byt prazak,Hunter.Aj ked by som sa nedivil,keby sa neodpratal kdesi na chalupu,uz len koli hlupim ludom.Ten clovek sa vola Josef Vesely.Pise knihy o magii.MOj boye.Ked si spomeniem,ze za socialismu som hltal kazdu vetu,ktora suvisela s magiou z akejkolvek knihy,trebars beletrie….Jeho knihy ma posuvaju.Nachadzam v nich uplne nove veci,ale niekedy aj potvrdenie mojich myslienok,praxe.Zda sa mi,ze rovnako ako ja uznava faustovsky princip zivota.Badat,skumat,praxovat.Komunikovat s inymi ludmi,ale vzdy poznat hranicu.Proste vlk.Jedina vec mi na nom vadi.Parkrat kopol do ludi,ktori na internete neovladaju i,Y.PJa malujem,dokonca som mal na slovensku nejake ceny,historiu poznam nadpriemerne.Mam znalosti z vela oborov,ale i,y mi robi starosti preto,ze vidim obrazy,nie pismena.Aj bezne pojmy,slovesa,pridavne mena.Preto sa stale mylim.majte sa krasne,MIREC


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
09/04/2009 10:57  

Mirec, ja som sa tych snov vacsinou tak troska zlakla a nevenovala som im viac pozornost. Proste som ako keby potriasla hlavou a zabudla. Asi sa bojim neznameho a radsej budem obycajna ako nieco „extra“.
A „super“ nie som 🙂 (ale dakujem) len sa nerada hadam, uz aj tak je toho dost na exile, takze radsej mierne, tak sa viac dozviem 🙂 Tvoj prispevok idem citat este zoparkrat, kym ho troska pochopim 🙂


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
09/04/2009 10:59  

pre HUNTERA.Ahoj.Chcem zareagovat na knihu strovolovsky mag.Vyborna,jedinecna kniha.Myslim,ze ona ma v 90-tych rokoch trochu nasmerovala na nasu nevdacnu cestu.Ale ja viem o jednej knihe.Ty pises o trilogii.Dokonca,vies o tom,ze jeho ziak-autor,napisal este cosi.Daj vediet.A Aby vsetci vedeli,co si predsavujem pod pojmom magia,tak ako ju chapem ja.Existuje jeden clovek.Dokonca by mal byt prazak,Hunter.Aj ked by som sa nedivil,keby sa neodpratal kdesi na chalupu,uz len koli hlupim ludom.Ten clovek sa vola Josef Vesely.Pise knihy o magii.MOj boye.Ked si spomeniem,ze za socialismu som hltal kazdu vetu,ktora suvisela s magiou z akejkolvek knihy,trebars beletrie….Jeho knihy ma posuvaju.Nachadzam v nich uplne nove veci,ale niekedy aj potvrdenie mojich myslienok,praxe.Zda sa mi,ze rovnako ako ja uznava faustovsky princip zivota.Badat,skumat,praxovat.Komunikovat s inymi ludmi,ale vzdy poznat hranicu.Proste vlk.Jedina vec mi na nom vadi.Parkrat kopol do ludi,ktori na internete neovladaju i,Y.PJa malujem,dokonca som mal na slovensku nejake ceny,historiu poznam nadpriemerne.Mam znalosti z vela oborov,ale i,y mi robi starosti preto,ze vidim obrazy,nie pismena.Aj bezne pojmy,slovesa,pridavne mena.Preto sa stale mylim.majte sa krasne,MIREC


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
09/04/2009 11:18  

Hunter,fakt napis o komunikacii s mrtvymi.Vravim,sam mam v tom trochu chaos.Ale viem sam,ze to funguje.Len napriklad,stvrta moznost.Co ked si ja iba precitam cloveka.Ten ma svojho mrtveho,trebars manzela zakodovaneho priamo v sebe.Ja ho len vytiahnem,precitam a poviem veci o tom cloveku.Vyzeral tak a tak,odkazuje to a to.I ked v niektorich pripadoch som bol naozaj osloveny.Tu by teori precitania padala.Tak pis.Ja som inac prestudoval svoje zaznamy o papezoch,cirkvi.Pozrite ludia.Cirkev zila vzdy s prace ludi.Mala svoje sidlo,vodcu.Sidlo je honosne,vodca neomylny.Zriadila inkviziciu,tajnu policiu.Odporcov vaznila,mucila,popravovala.Vydavala index zakazanych knih.Palila knihy na namestiach.Dobijala nove uzemia a prevracala na svoju vieru.Kto povedal nie,zahynul.Mala svoje obrovske ozbrojene zlozky-kriziaci,temlari a mnoho mensich.Nepripomina vam to nieco.To nieco sa vola Nacizmus.Pre mna katolici su palenie knih,inkvizicia,vrazdy.Toto nie su su kristovy nasledovnici.Toto nie.To pisem preto,aby bolo jasne,ze keby teraz mali tu moc,uz nas maju.Neexistuje,aby sme si pisali o magii,keby to bolo na nich.Inac prijemny vikend,mirec


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
14/04/2009 23:18  

Yijete vobec.Ahoj.Veta,trocha som sa zlakla,radsej budem obycajna ako nieco extra,je v magii ale aj v zivote/a teraz pouzijem vyraz CUDNA.Si to co si,to nezmenis.Pomaly smerujes od tzv.normalneho kdesi,ale sama nevies ci to chces,ci je to spravne,ci sa to hodi,….atd.To je asi faza c.1.Faza 2.je to,co Hunter nazval kopajucim konom.To som trebars ja.Viem kto som,a ze moje nazeranie na svet je trosku z rozhladne.Len tiez mam v sebe male zabrany.Toto ma predsa neucili rodicia,skola,telka,…tak kde sa to sakra vo mne vyalo.Preco vidim,co iny nevidia.Preco ,preco.Som normalny,ked si myslim,ze za oponou mojich ludskych zmyslov je cosi.Viem to od detstva.Ale predsa,chcem byt extra.Blazon ?Lenze,tu nejde o to co chces,ale co si.Ak je tvoje poslanie a vlohy byt magickou,osvietenou,alebo ako to nazveme,tomu sa nevyhnes vetou,nechcem byt extra.Ty uz extra si.Je nas mozno 1 k 1000.Ale ked si vezmes pocet ludi na planete,je to ohromne cislo.Nikomu som nevravel o tom,ye mam sny,vidim veci,fascinuje ma magicka minulost i sucastnost sveta,ye astral je moj kamos.Ale prisla chvila,ked uz to nemozem a nechcem byt ticho.Mi sme viedli ludstvo,samani,prirodny doktori,ked este oficialna veda bola tisicky rokov vzdialena.A ludstvo je tu.To znamena,ti tisice rokov sme boli dbri a uspesni.Vzdy sa na urcitu skupinu,kmen,spolocenstvo,objavi jednotlivec,ktori je extra.Musi sa objavit.Kto bz liecil,pomahal,videl buducnost,bojoval s cirkvou?Ze si extra,znamena dar,ale hlavne poslanie.A pis pod svojim starim menom.Cau a sladke sny.A hunter,napis cosi o tom,co znamena byt extra a ci sa da tento dar odmietnut.Dakedy pisem dost nezrozumitelne,ale si o krocik v predu tak to skus.Dobru noc vsetkym.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
15/04/2009 2:25  

Dobre ranko, ok Mirec, tak pod svojim starym menom 🙂
Tym „extra“ som myslela, ze sa to cosi nesnazim objavit v sebe, skor si mozno precitam ako je to inde a s inymi.Mas pravdu,ze neviem ci to chcem… Sama som zvedava na buduci prispevok od Huntera. Myslim si, ze on je s magiou asi dost daleko.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
16/04/2009 11:52  

Mirec,
Vidiet ludi z ‚druhej strany“ je pre niekoho dar pre ineho kliatba. Mne sa to stalo iba raz, ked niekto tragicky zomrel.Nebola tam ziadna komunikacia, iba urcite ukazy. Brala som to tak, ze mi odkazuje, ze je v poriadku. Ovsem nebola by som nadsena, keby som bola tymto obdarena, teda vidiet ludi z druhej strany. Asi 8 mesiacov predtym nez zomrel, sme boli na tom istom mieste a mne prislo naraz velmi cudne, tak nejako akoby mi cez chrbat presla nejaka energia spojena s pocitom nejakej pohromy. Tak som mu povedala, aby tam nechodil. No ano, povies niekomu, ze mas zly pocit z toho miesta, aby tam nechodil tak asi vies ako to obycajne funguje. Ide tam.
Pokial to ty povazujes ako dar tak to rozvijaj, ovsem ako pises obera ta to o energiu, tak je mozne, ze su to larvy. Neviem ci poznas knihy Jane Roberts medium cez ktoru hovoril Seth, ta bola tiez z kazdeho sedenia velmi unavena. / kniha Seth Speaks, napisala viac, ale tu som citala pred x rokmi/ Ale pises aj o pripadoch, ked to boli skutocni z druhej strany/ tie cukriky/. No a ked ti niekto povie, ze si cudny tak to este nemusi byt urazka. Ludia ktori o tychto veciach nic nevedia, ale vseobecne nevedia o niecom su cudni. Ved aj Robert Gates bol na zaciatku cudny./ nerd/ a to bolo v uplne inej oblasti. Tak sa drz a ochranuj sa od neziaducich elementov. Vsetko dobre.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
16/04/2009 22:20  

Ahoj MISKA.Tiez cakam na HUNTERA.S Hunterom sme si podobni v tom,ze uznavame vlastnu cestu a rozne ucenia a nazory bereme s nadhladom.Tak to ma byt u cloveka,obdareneho rozumom od Boha.Ale Hunter ma tu vyhodu,ze sa rozhoduje rychlejsie a rychlejsie hlada a nachadza optimalnu cestu.Ja hodne vaham,studujem,polemizujem s ludmi.Chcem byt proste perfektny a nepotknut sa.Viem ze MAGIA je obrovsky pojem a snazim sa to zvladnut poctivo.V zivote som omnoho priebojnejsi,spontannejsi a od isteho casu priamociary.Zivot v reali som pochopil a zvladam.Drzim ho a ja rozhodujem CO,KEDY a AKO.A toto chcem aj v magii.Vediet co,kedy a ako.Preto viem,ze pre poctive zvladnutie potrebujem zvladnut na nejakej urovni chemiu,jazyky,psychologiu,astrologiu,samanizmus,prirodopis,nabozenstva….vlastne vediet s kazdeho rozku trosku.Podstatu.Hunter pise ze si bere tiez s vela veci to nieco,co vyuzije.Pozna takisto ako ja magiu tzv.stareho typu,new age,reiki,atd.Rychlejsie to spracovava.Ja napriklad nemam jasno v kontakte zo zomrelimi.Moj nazor je moj a je kompilaciou nabozenstiev a nazorov inych ludi,ktori sa tomu venovali davno predo mnov.To iste plati o celej magii.Ja ju nevymyslam.Ja konfrontujem svoje skusenosti s knihami a zistujem staru vec.ze to,co ja objavim,bolo uz davno objavene.Tu v podstate na urovni na akej sa nachadzame,netreba nic objavovat.Treba len vela citat a ucit sa.Mozno triedit informacie.A potom,treba aj pracovat.Proste ako si overis,ci prakticka magia funguje?Vyskusas ju.Vidis,yas som sa rozbehol.Inac,MISKA je krasne meno.Ahoj,dobru a pockame na Huntera.


ReagovaťCitovať
Zobraziť všetky príspevky v kategórii Hyde Park
Stránka 35 / 85 Predchádzajúca Nasledujúca

Tvoja reakcia


  
  
Spracovávám

Nie si prihlásený! Prihlásiť sa alebo sa Registrovať.