Ženy vydaté v arabských krajinách  

Stránka 2 / 8 Predchádzajúca Nasledujúca
  RSS

 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
14/03/2009 19:36  

Ta Alenka sa urcite neurazila,lebo pochopila,ze tie slova patria tebe.A nedristaj tu stale,ze nas nechali nejaky arabi,ved vies,ze mna cela armada moslimov do riti poslala…..ak ti to zrobi radost,tak aj cele arabske emiraty,pis,co chces.Ale ludia by mali vediet,aj normalne zeny,ktore maju arabov,ci moslimov,ze ty nie si viac normalna.Si uplne napumpovana moslimskymi zvastami a nejde ti o nic ine,len ich tu prezentovat dalej.Nech sa medzi sebou radia,vymienaju si skusenosti,nikto im to neberie.Len nech nepocuvaju blbu fanaticku husu,ktora viac nerozozna realitu od skutocnosti.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
16/03/2009 9:29  

nauc sa respektovat iny nazor a pohlad na skutocnost nez je Tvoj a potom nebudes urazat. Je mi Ta luto a odpustam Ti.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
16/03/2009 9:41  

ak sa tu niekto najde kto ma manzela alebo priatela araba ozvi sa rada pokecam….


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
16/03/2009 10:04  

Ty si celkom vymetena,preco by nam mali moslimovia davat kopacky?Staci ze sa prejdeme po ulici pomedzi nich a vidime za co nas cudzincov maju,ako na nas zazeraju,spatno o nas hovoria,urazaju nas,ani by ma nenapadlo preto ist niekedy do nejakeho vztahu s moslimom,ved nas nemaju za nic !


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
17/03/2009 13:57  

tiez som za araba vydata 5 rokov. vopred sme si vydiskutovali vsetky tieto katastroficke scenare, ktore tu spominate a ktorých som sa samozrejme obavala aj ja.. a zaidne tyranie alebo netolerancia pripadne nerespektovanie sa nekona.. takze vsade sui zli aj dobri… a zijeme striedavo tu aj tam.. a nikdy som nemala problem s nicim ani so svojim zivotnym stylom


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
18/03/2009 16:25  

Sandra ,ahoj ja mam araba muža a ty?Možme pokecať.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
19/03/2009 19:54  

ty mi nemas co odpustat a tvoj pohlad na TVOJU skutocnost teda respektovat nemienim.Tvoja fanaticka realita mi je ukradnuta,tak ju tu neprezentuj a strc sa s nou niekam.a napodobne,mne je strasne luto teba,si podla mna velmi uboha,ked potrebujes takto presvedcovat ludi o svojom fanatizme……velmi,velmi ubohe


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
23/03/2009 0:28  

Ahoj Sandra a Didi ja mam priatela zo stredneho vychodu takisto. Ak chces mozme pokecat?napiste vas mail.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
23/03/2009 8:12  

pokial ste si vsimli, zeny vydate za arobov sa nestazuju, ale stale nejaka zrejme ….(pretoze arabi lahke zeny maju za handry a zrejme jej to dali pocitit a nemoze im to odpustit) vypisuje blbosti a uraza druhe. Nechaj nas, co sme vydate za arabov diskutovat v pokoji. Jednak nie si vydata za araba (kto by Ta taku slohnutu aj chcel, pravda?)


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
23/03/2009 16:24  

Heheeeeeeee,ze ktory arab by ma chcel??????toto bol teda vtip storocia,ale nevadi.A my sa nestazujeme na arabov,ale na hlupe moslimske pulky,ktore nie ze su za arabov vydate,ale im z toho vyslovene podrbalo mozog,lebo nevedia,co s tym.Tak tymto hlupym idiotkam napiseme svoj nazor,aspon ja.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/03/2009 10:56  

Dakujem aspon niekto ma iny nazor nie jak ti ostatni zadupeni.To je hroza ked niekto ma hlupe nazory a nevie pritom nic o realite,zena je rovnomerna v islame,a ukamenovat mozu aj muza v saudskej za podvod, a takisto odtat ruky za kradez, co je ferove, pre oboch rovnake pravidla.Cestovat mozu pokym to medzi sebou preberu,a ked zena nesmie soferovat auto co plati len v Saudskej,to neni zakon koranu ale ludi,takze najskor si zistite info a potom si tu trepte vase nazory z neznalosti.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
25/03/2009 7:12  

je to o tolerancii, podotýkam vzájomnej. mám dojem, že ľudstvo je fakt na slabej úrovni vývoja, ale samozrejme „raz“ to dospeje na vyššiu úroveň. Počkajme si. Ľudia sú si rovní bez ohľadu na vierovyznanie, farbu pleti, jazyk …atď.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
25/03/2009 11:48  

m to kran ta uci takto nadavat?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
25/03/2009 12:16  

m yebe furt tu vypisuje o zidoch ale my nemame dovod aby nam zidia vadili aspon davaju moslimom na frnak ako minule Gaza to bola polahodka,taka mla odplata za Madrid,WTC ,Londyn


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
25/03/2009 20:40  

m je trafena a to teda na tom spravnom mieste,docista jej sibe,skoda,ze sa jej uz neda pomoct,moslimskej hlupuckej naivke


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/03/2009 0:41  

daj si na brucho bombu a chod sa odpalit do puste ty chory fanatik!!!!!!!!!!!!!!!!!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/03/2009 11:10  

Hlupa,prehlupa m,raz si moslimka,raz nie si,hlavka celkom domotana.A nenadavaj nam tu,bud slusna,allah ta vsade vidi.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/03/2009 11:32  

no ved raz nas tu chce ucit islam a vysvetlovat nam vsetko velice a potom treskne ze nieje moslimka.,kade ju hnali tade utekala


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/03/2009 11:56  

m sa hra na Alfonza


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
27/03/2009 11:58  

m ked chces,aby vsetci pokapali,daj si bombu okolo pasa,ty hlupana…..ale hlavne odpal seba niekam velmi daleko,predaleko


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
28/03/2009 18:02  

Ahoi


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
09/04/2009 17:07  

Ti, kteří poznají islám, se dělí do dvou kategorií. Jedné skupině islám vyhovuje a odpovídá jejich násilnické povaze. Bezohledně zabíjejí lidi a mučí je. Stávají se z nich teroristé a zcela bezcitně praktikují Korán a sunnu. Lze je nalézt mezi přívrženci Tálibanu, íránskými mully a teroristickými skupinami rozšířenými po celém světě. Druhá skupina lidí islám opouští, jakmile pochopí jeho pravou podstatu. Patříte-li mezi muslimy, sami si musíte odpovědět, do které skupiny náležíte. V okamžiku, kdy opravdu zjistíte pravdu o islámu a uvážíte zde předkládaná fakta, ani vy ani já již nebudeme patřit mezi „ignorantskou“ většinu obyvatel. Ignorancí myslím být ignorantský k islámu. Teď už znáte pravdu o islámu a o tom, jaký je Korán. Vyberete-li si islám jako svou víru i přesto, že o něm nyní znáte pravdu, vaše cesta bude naprosto odlišná od těch upřednostňujících především lidskou slušnost, pravdu a spravedlnost. Zde se opravdu projeví skutečné podstata každého z nás. Vytváří se tu zásadní hranice mezi dobrem a zlem. Vaší volbou může být cesta dobra a následné opuštění islámu, nebo můžete vyznávat tento kult násilí a nenávisti a otočit se zády k lidství a spravedlnosti.

V tomto momentě se projeví naše skutečná podstata. Všichni čteme ty samé verše Koránu plné nenávisti a dozvídáme se stejné šokující příběhy o Prorokovi a jeho zločinech, ovšem naše reakce jsou zcela odlišné. Tyto zločiny nejdou dohromady s mojí povahou ani povahou dalších čestných lidí. Vyskytují se mezi námi ale jedinci, kteří nemají problémy s jejich akceptováním. Někteří z nás jsou šokováni tím, jakých zločinů se Muhammad dopustil na ubohé Safijáh. Tu znásilnil v ten samý den, co zabil jejího otce i manžela a zavraždil mnoho dalších členů její rodiny. Jsou mezi námi však i tací, které nechávají tyto zločiny naprosto lhostejnými. Někteří z nás jsou otřeseni, když čtou o detailech prvního holocaustu spáchaného Muhammadem – genocidě a chladnokrevném zmasakrování arabských Židů. Reakce jiných je naprosto chladná. Někteří z nás jsou šokováni tím, jak Prorok naprosto terorizoval své odpůrce a neměl slitování ani se 120letým starcem nebo matkou starající se o pět dětí; jejichž jediným proviněním bylo složení písně, v níž ho odmítali. Někteří muslimové nejsou těmito zvěrstvy ani trochu pohoršeni. Jsme znechuceni, když se dozvídáme o tom, jak Alláhův svatý Prorok (budiž klid jeho čisté duši) vypálil celé stromové aleje a sady a rovněž ničil studny. Hlavním rysem Prorokova chování byla agrese a nenávist. Vědomě porušoval veškerá morální a etická pravidla a tím způsobem získával vše, co si usmyslel. Někteří toto jednání kupodivu akceptují a chápou ho jako znak velkého státníka. Některým z nás běhá mráz po zádech, čteme-li o tom, jak Prorok přepadával obchodní karavany, plenil města, drancoval vesnice, zotročoval nevinné, nařídil znásilňovat ženy zajaté ve válce a obohacoval se majetkem svých obětí, které následně prodával jako otroky. Jiní muslimové se nad tímto nepozastavují, znamená to pro ně součást božího poslání.

Souhlasíte-li s těmito činy, pak se vaše a moje názory diametrálně liší. Bůh, ve kterého věřím já, představuje čistou lásku. Nezabijí, nedrancuje ani neproklíná. Můj bůh nenařizuje znásilňovat, nevraždí, nediskriminuje a nenazývá určitou část lidstva nadžis (špinavými). Můj bůh není khairul makerin „mistr podvodu“, jak ho popisuje Korán a není to ani bezohledný tyran. Nespaluje nikoho ve věčných plamenech jenom proto, že dotyčný odešel od jeho víry, přestal v něj věřit a uctívat ho. Pokud vás tato fakta nepřimějí ke změně muslimské víry, znamená to, že jsou pro vás tyto nepřijatelné postoje naprosto v pořádku. Vystihuje to, jací doopravdy jsme a jaké hodnoty nosíme ve svém srdci.

Kdybych věřil v Satana, označil bych za něj Alláha, protože jejich podstata a identita se shoduje. Evidentně existují muslimové, kterým islám vyhovuje, protože vystihuje jejich přirozenou povahu. Naštěstí vyznává většina dnešních muslimů zcela jiné hodnoty než ty, které propaguje islám. Jsou jim blízké dobrota, ochota a rovnost všech lidí bez ohledu na jejich náboženské vyznání nebo pohlaví. Věří v lásku, nikoli v nenávist. Přejí si celosvětový mír, žádné zabíjení kvůli odlišnosti víry. Tito lidé, jakmile poznají skutečný islám, opouští ho. Vzhledem k tomu, že se toto povědomí šíří neuvěřitelně rychle, milióny muslimů islám opouští, a tento jev nabírá rychlý spád. Brzy z celého islámu nezůstane nic než špatné jméno a bolestné vzpomínky. Ne všichni muslimové však islám opustí. Zločinci a lidé, kteří chovají ve svém srdci nenávist, budou nadále vyznávat Muhammada obdobným způsobem tak, jako to dnes vidíme u neonacistických vyznavačů Hitlera. Jejich počet však bude malý a zlo bude potlačeno.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
09/04/2009 17:40  

ANO MOZEM POTVRDIT MNOHO MOSLIMOV ISLAM OPUSTA!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
09/04/2009 19:22  

Saudská autorka Badriyya Al-Bishr, prednášajúca sociálne vedy na Kráľovskej Saudskej Univerzite nedávno publikovala článok s titulom „Predstavte si, že ste žena“ v londýnskom denník Al-Sharq Al-Awsat, vydávanom v arabskom jazyku.
Nasledujú výňatky z jej článku [1]
„Predstavte si, že ste žena“. Keď sa narodí váš brat, ľudia povedia: „Je to chlapec, aké skvelé“ a keď sa narodíte vy, povedia: „Aké skvelé, je to dievčatko – použijúc tak zdrobneninu. [2] Váš príchod je vítaný, pokiaľ ste prvá, v najhoršom prípade druhá dcéra, ale najlepšie je, aby ste neboli viac ako dve, aby sa matke nestalo nič neželateľné. Na druhej strane, vaši bratia sú vítaní – čím viac, tým lepšie.
„Predstavte si, že ste žena“. Vždy budete potrebovať súhlas svojho zástupcu, nie iba v prípade prvého manželstva, ako tvrdia učení znalci islamského práva, ale každej a všetkých záležitostí. Nemôžete študovať bez súhlasu svojho zástupcu, hoci dosiahnete aj doktorát. Nemôžete pracovať a zarábať si na živobytie bez súhlasu vášho zástupcu. Okrem toho sú ľudia, ktorí sa nehanbia povedať, že žena potrebuje súhlas hoci aj na prácu v súkromnom sektore.
„Predstavte si, že ste žena a zástupca, ktorý vás musí všade sprevádzať, je váš 15 ročný syn alebo brat, ktorý predtým, než vám dá súhlas sa zamračí a povie: „Čo myslíte chlapi, mal by som jej to dovoliť?“ Niekedy požiada o… úplatok (ako kompenzáciu), božechráň! Ale váš brat si neželá úplatok v hotovosti, pretože jeho sebaúcta mu zakazuje, aby siahol na peniaze od ženy. Takže dáva prednosť tomu, aby bol podplatený autom, chladničkou, alebo sumou, ktorú mu budete platiť v splátkach, kým ho Alah nedostane z jeho finančných problémov…
„Predstavte si, že ste žena, a ste cieľom útoku, bitky alebo vraždy. Keď tlač uverejní vašu fotografiu spolu s fotografiou kriminálnikov a s popisom ich brutality, sú ľudia, ktorí sa opýtajú: „Bola obeť zahalená (závojom), alebo nie? Ak bola zahalená, vynára sa otázka: „Kto jej dovolil opustiť dom v takom čase?“ V prípade, že to bol váš manžel, ktorý vám dolámal rebrá, ľudia povedia že mal na to bezpochyby dobrý dôvod.
„Predstavte si, že ste žena a muž vám zlomí nos, ruku alebo nohu a vy idete za Kádim, aby ste podali žalobu. Keď sa vás kádi opýta čo chcete žalovať a vy poviete „On ma bije“, vyčítavo vám odpovie „A to je všetko?“! Inými slovami, pre kádiho je bitie technická situácia, ktorá existuje v každom páre a medzi všetkými milencami, ako hovorí príslovie: „Bitie milovanej je ako jedenie hrozienok“.
„Predstavte si, že ste žena, a na to, aby ste mohli viesť svoje záležitosti, musíte mať „limuzínu“ s indickým alebo srílanským vodičom, alebo musíte počkať na mladšieho brata, aby vás odviezol do práce, alebo nájsť muža, ktorý sa bude učiť jazdiť na vašom aute a praxovať na váš účet… pretože vám nie je povolené jazdiť.
„Predstavte si, že ste žena v 21 storočí, a vidíte fatwy, vydané niektorými súčasnými expertmi na islamské právo, zaoberajúcimi sa pravidlami brania zajatkýň od nepriateľa a seksuálnym stykom s nimi. Okrem toho vidíte niekoho, kto vydal fattwu týkajúcu sa pravidiel brania zajatkýň nepriateľa dokonca aj v mierových časoch, a vy neviete, ktorých nepriateľských žien sa to týka.
„Predstavte si, že ste žena, ktorá píše do novín, a vždy keď píšete o niečom, čo sa týka žien, problémoch, chudobe, nezamestnanosti a právnom postavení, povedia o vás: „Neberte ju vážne, to sú všetko iba také ženské reči.“


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
09/04/2009 19:23  

Ani predstavit si take nieco nechcem…….islam je fakt silne protizensky.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
21/05/2009 5:34  

JA NEVIEM CO SI MAM MYSLIET KED TO TU CITAM…JA MAM PRITAELA ARABA NO ZATIAL NEVYDIM ZAIDEN ROZDIEL MEDZI SLOVENSKYM CHLAPOM A ARABOM..


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
21/05/2009 6:42  

za chvilku Ti to ta primitivna, co hadze vsetkych arabov do jedneho vreca , patricne vysvetli!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
21/05/2009 7:06  

arabi su vsetci rovnaki len nie kazdy je taky blby ,ked mu vyhovuje tak aj divadlo zahra ako miluje zapad ,nazory 20 rocnych diebvcatiek na rabov mi pripadju smiesne


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
21/05/2009 9:17  

oni ani tak nemiluju zapad,ako vyhody soc.systemu v nom!!!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
21/05/2009 11:01  

uz prestante na arabov kecaat mucko milujem taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


ReagovaťCitovať
Zobraziť všetky príspevky v kategórii Bútľavá vŕba
Stránka 2 / 8 Predchádzajúca Nasledujúca

Tvoja reakcia


  
  
Spracovávám

Nie si prihlásený! Prihlásiť sa alebo sa Registrovať.