Zamilovala som sa... Prečo?  

Stránka 2 / 3 Predchádzajúca Nasledujúca
  RSS

 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
02/09/2007 13:21  

Dobre budeme kracat s dobou, trtkat s kazdym, kto sa nam paci, decka a partner sa s tym budu musiet vyrovnat….ved taka je doba…
Na rozdiel od zvierat, mame este volu. Neviem ci niekto ma zkusenost ako prestal napr. fajcit. Okrem toho ze sa mu zlepsilo zdravie, tak ho to ze vydrzal, naplnilo aj pocitom TRVALEJ sebaistoty a vedomia, ze je schopny si aj rozkazat. A pritom fajcenim ublizoval prevazne len sebe! Neverou VEDOME ublizuje (a kruto) svojmu blizkemu a pocit sebaistoty je len ten, ze dokazal dostat toho a toho – bez ohladov! Trosku male vitazstvo nie? Tak ako si clovek vie zakazat tu cigaretu, tak si snad vie rozkazat aj neist s niekym do postele – ale na to by musel mat v sebe lasku a ohladuplnost.
Takze za chvilu to budeme robit verejne na ulici, budeme kradnut, vrazdit, verejne fetovat, budeme absolutne bezohladni a vsetko svoje jednanie podriadime vylucne svojej chuti…tak nejak si to myslela? Ved taka je doba, k tomu to vsetko speje, tak tomu nebranme nie? Pred 30 rokmi to bolo inac – ake to bude za 30 rokov?? Nemyslite ze je to zhovadile a ze je v nasej moci udrzat si aspon trochu moralky? Ked uz nie pre seba tak aspon pre tie decka…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
02/09/2007 16:21  

Ahoj viki
sorry ale necitala som vsetky prispevky , co ti kto napisal,iba tie prve , a vobec si nemysli , ze si zla , alebo ze si nieco zle urobila…je to normalny jav u kazdeho cloveka, kazdy si tym musi prejst, aby pochopil co vlastne laska a vztah znamena… a kto to odsudzuje, dopadne zle a mozno bude neskoro aby si to uvedomyl….
co mas robit, ti tu nikto nepovie, mozno je dobry napad s tymi pre a proti, a mozno nie… na to musis prisst sama…
a mozno nie si ty sama este pripravena byt vo vaznom vztahu, a toto ta len utvrdilo, a dalo ti to co ti mozno chyba.. vasen, riziko,nieco nove…. alebo nieco co si mala na zaciatku vztahu a teraz uz nie….
je hlupost ze ked milujes jedneho cloveka nemoze sa ti stat ze sa zalubis do ineho…. ale u teba by som to skor nazvala dobrodruzstvo, a zakazane veci, ktore sa ti pacia… nieje to nic zle!!!!
myslim si ze , ked sa rozhodnes pre ten 3rocny vztah… onedlho budes mat zase myslienky pre niekoho ineho
ak sa rozhodnes pre novu znamost, moze sa stat ze za dva mesiace si budes ista KOHO si stratila,alebo budes stastna so svojim rozhodnutim….
daj este tmu volny priebeh a neskor uvidis…
nerob nikdy unahlene rozhodnuta, tie stoja vela…. a dolezite su tvoje priority,


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
02/09/2007 18:15  

Ja žasnem nad niektorými príspevkami!
Katka, to myslíš vážne, čo si napísala??
Akože sorry, ale ohradím sa minimálne proti jednému tvojmu výroku a síce že “ nič zlé si neurobila, je to normálny jav u každého človeka, každý si tým musí prejsť…“
Tak podľa mňa to vôbec nie je normálne a ja som si tým vôbec neprešla a ani po tom netúžim. A to nie som žiadna šereda, že by ma nikto nechcel….ale uvažujem hlavou a nie tým, čo mám medzi nohami.
Takéto „javy“ mi boli vždy proti srsti a dúfam, že ma zdravý rozum neopustí ani v budúcnosti a k niečomu takému sa nikdy neznížim. Takže nehádž všetkých do jedného vreca!!!!
Inak pravdu povediac, ja sa ani nečudujem babám, ktoré takéto niečo považujú za normálne. Veď sa stačí porozhliadnuť okolo seba, zájsť si večer do baru, na diskotéku… Pripité –násť ročné dievčatá sa vešajú po chlapcoch, samé sa im ponúkajú, nemajú absolútne nijaký ostych, zábrany…. Samotní chalani si pochvaľujú, že nájsť dievča (ženu), len tak, na pobavenie, na jedno číselko nie je dneska vôbec žiadny problém. Morálka a nejaké hodnoty, to je to, čo sa dneska nenosí. Každý si chce len užívať, užívať, užívať….. Mne osobne je z toho na grc!
Ale čo sa tu budeme dohadovať. Každý ma rebríček hodnôt inak postavený, pre každého z nás je dôležité niečo iné v živote.
Len škoda, že tých, čo myslia len na seba, amorálnych egoistov nejako pribúda.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
02/09/2007 18:24  

anonym 2.9. a katka

vy ste velmi nezrele osoby. pletiete si vasen so zradou. to vam este nikto nevysvetlil medzi nimi rozdiel?
ak nie, tak vela chlapov spravite nestastnymi, kym dospejete.
vase nazory su velmi smutne a prizemne.
len dufam, ze vam to raz nejaky chlap neoplati rucne-strucne, aj ked si to zasluzite. niektori sa totiz neseru.
ved to tiez zistite same svojim vlastnym sposobom zivota.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
02/09/2007 18:53  

je mlada, do stareho vztahu sa nevracat, smykla si sa teraz so skotom, nabuduce s irom, proste nechaj stary vztah tak a chod dalej, to bude fer


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
02/09/2007 19:01  

Mila Lena, len malickosti,

….uvažujem hlavou a nie tým, čo mám medzi nohami…a dúfam, že ma zdravý rozum neopustí ani v budúcnosti …

Niekto pouziva rozum, niekto TO medzi nohami a niekto sa radi srdcom, ak sa ty, ako vravis sa riadis rozumom a dufas, ze ta neopusti ani v buducnosti, nehovoris o laske ale o vykalkulovanosti. Ked sa take nieco stane, si ovladana, len a len srdcom. Pouzi mozog a je po citoch.

…Každý si chce len užívať, užívať, užívať….. Mne osobne je z toho na grc!

Nno, aj ja si chcem len a len uzivat a dodnes som v domneni, ze vacsina z nas si chce len a len uzivat a nepoznam nikoho, komu je z toho na grc. Nevedela som, ze su aj taki, ktori sa chce len trapit, suzovat a ubijat.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
02/09/2007 19:05  

Drumer, tak to by som si rada precitala, ten tvoj rozdiel medzi vasnou a zradou. Ja osobne si myslim, ze vobec nestoja v protiklade, ale paralelne vedla seba. Problem je len, ze vasen nepozna hranic, zrada je jednorazova. Keby moja mama nebola zradila 5 frajerov pred mojim otcom, nikdy by som sa nenarodila a mama by nikdy nebola taka stastna. Ty mas asi tiez medzery v chapani zrady a prirodzenym vyberom.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
02/09/2007 19:24  

Lena, to čo si urobila nie je nenormálne a ani nemorálne. Veď dnešné celebrity si s takými „maličkosťami“ ako je vernosť, nerobia žiadne starosti. A sú to „vážené“ osoby, pretože sa o nich píše, objavujú sa v časopisoch a o ich škandálnom živote sa hovorí verejne. Dokonca niektoré sedia i vo vláde(Radičová), v parlamente (M.Vašáryová), ….. Pripomeniem výpoveď istej manažerky z USA. Keď sa jej opýtali, ako dosiahla tak vysokú karieru, jednoducho prehlásila: mám jednu hlavu a jedno prirodzenie a oboje využívam k úspechu. Jednoducho, nedá každému, ale len tomu čo si to zaslúži. Iná vec je tá, že mužom tak pomáhaš zvyšovať sebadoveru.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
02/09/2007 20:39  

Fakir, asi to malo patrit Vike, nie Lene, ale Lena jednoznacne zdvihla muzom sebadoveru vetou: „…dievčatá sa vešajú po chlapcoch, samé sa im ponúkajú,…“ akoby to bolo nemoralne a moralna verzia z toho teda automaticky vyplyva takato: Chlapi by sa mali vesat po babach a ponukat sa im.

Tu uz to fakt hranici s nepochopenim rodovej a pohlavnej rovnosti a ja ako feministka sa nad takymito vyhlaseniami dost pohorsujem, nakolko, Lena stavia zeny do pozicie tych, co nemaju konat, ale cakat, tych, co nesmu vyberat, ale byt vybrate. Takto tu emancipaciu na Slovensku v 21 storoci nikdy nedobehneme.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
03/09/2007 2:40  

ludia to o com tu tocite? kto tu hovori o jednom partnerovi na cely zivot? kludne sukajte kazdy tyzden s inym. ja len vravim,
ABY O TOM TEN PREDOSLY PARTNER VEDEL!!!
pripadne aby pred zacatim noveho vztahu, alebo hned po zacati noveho vztahu sa ukoncil predosly /aj ked druha moznost tiez nie je uplne koser, je urcite prijatelnejsia, nez chladnokrvne dlhodobe podvadzanie/. je v tom nieco nelogicke???
a hlavne to, ze sa veci deju neznamena, ze musime schvalovat len preto, ze to nezmenime.
takze podvadzat sa bude vzdy a vsade, no to nic nemeni na tom, ze je to hnus.

zuzu
ty si vazne premysli vzdy, ked ides nieco napisat, lebo tvoje perly su neuveritelne.
ty si normalne na svoju mamu hrda. nechces sa opytat tych chlapov, ktorym nasadila parohy, co oni na to? asi by tvoju maminu nazvali inak. ale aspon mi je jasne, po kom to mas. pekna rodinka, len co je pravda.

prirodzeny vyber je jedna vec, cisty stit druha, vobec sa navzajom nevylucuju. vzhladom na tvoje nazory je mi ale jasne, ze rozdiel v zivote nepochopis.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
03/09/2007 4:45  

Fakír – trochu si sa sekol, to, čo si adresoval mne, bolo adresované určite niekomu inému.

Zuzu – len maličkosti: myslíš si, že keď sa riadim rozumom, tak nepoznám lásku, ale vykalkulovanosť? OMYL! Ja sa len snažím používať rozum aj v tých chvíľach, kedy väčšina ľudí rozum nepoužíva. Alebo to nenazvime rozum, ale iba nejaké morálne zásady. To, že som sa nikdy nestretávala s dvomi chlapmi naraz, to, že som nemala popri stabilnom vzťahu žiadnu bokovku, prípadne som sa s niekym posteľne nestretávala len tak, na zahnanie nudy – to všetko sa mi vôbec nejaví ako vykalkulovanosť. Práve naopak. A som na to patrične hrdá!!
To, že si chcu dneska všetci len užívať, užívať, užívať – to som myslela na seksuálnu odviazanosť v dnešnej dobe, to že pomaly každý chrápe s každým, to , že každý hľadí len na seba a svoje vlastné uspokojenie bez toho, aby si premyslel následky svojho správania…….
A na margo tých dievčat, ktoré sa vešajú po chlapoch a samé sa im ponúkajú – ano, to je realita a mne osobne je to proti srsti. Tebe to zrejme pripadá normálne, lebo zrejme to robíš aj ty sama, ale mne teda nie. Áno, aj ja som si sama vyberala mužov, ktorí sa mi páčili, ale nie tak, že som sa im ponúkala, ale čakala som, kým sami vyvinú iniciatívu a prirodzene, že rozhodnutie bolo na mne, či si ho k telu pripustím, alebo nie.
Rozmýšľaš presne tak, ako väčšina žien, ktoré si myslia, že tým, že nepreberú iniciatívu niečo zmeškajú, niečo prepasú, niečo im ujde. Ale to práve poukazuje na vaše nízke sebavedomie, o sebaúcte ani nehovoriac.
Múdra, sebavedomá žena s tým problém nemá a vie, že konečné slovo pri výbere partnera má ona, že vlastne žena si vyberá a nie muž a to napriek tomu (alebo možno práve preto), že sa mu nevnucuje ako lacný tovar!

Apropo – emancipované ženy = amorálne ženy?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
04/09/2007 12:42  

Lena, tak zasni dalej….pretoze ja to naozaj myslim vazne
a okrem toho .. tu nebola rec o uvazovani s rozumom alebo s tym medzi nohami… ale o laske
Drummer, mozno ti tak pripadam, a mozno to nie je prqavda, to je jedno, nieje rec o mne..ale ohradim sa na to ako ju kazdy hned odsudzujete, co take urobila? ze sa znovu zalubila? mozno pred tym vo vztahu bola zalubena ale nemilovala, a mozno ani teraz….
co je to milovat a byt milovany? dokazete vsetci milovat tak, aby ste len davali a necakali spat? dokazete milovat ineho cloveka tak aby nemali myslienky pre niekoho ineho? nemyslim si…. a neni to ani o pevnej vole,
a ked sa vam, zda ze vas vas partner nemiluje natolko ako by ste chceli neznamena , ze vas nemiluje tolko kolko dokaze….
lena si zakomplexovany clovek, ked vsetko premyslas dva krat, niekedy sa stavaju veci , ktore vobec necakas, a menia ti zivot, neda sa na ne pripravit,
a okrem toho neni nic krajsie ako sa zalubit….
a o viki? nieje vydata, nema zavezky, tak preco vam tak vadi , ze si mozno najde lepsieho partnera pre zivot…a mozno nie


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
04/09/2007 19:21  

Leno, vsetko za jedno, svojimi argumentami si ma nepresvedcila, ak sa riadis v laske, businese, alebo hocicim inym rozumom, ide o vykalkulovanost, nie o city, po pecka, ja som so svojim muzom uz niekolko rokov, nikdy som ho nepodviedla, ani nemala chut, ale asi by som ju mala, keby som s riadila rozumom, v mnohych veciach mi totiz nesedi, ale ja sa radim srdcom a citmi, ktore su neovladatelne, ak sa Drumer, alebp Palo budu chciet hadat, ze ovladatelne su, spokojne im vyargumentujem ze nie, pre eba len tolko, riad sa srdcom dalej zajdes, rozum ta vzdy privedie len na rozumne riesenia. Ak si myslis, ze s inteligenciou dosiahnes stastie, go for it, ja som ho nasla v inej zone a preto radim po svojom, ale neberiem fakt, ze ludia su rozny.

Cely problem vzniol z toho, ze baba bola s niekym stastna a do cesty jej vliezlo ine stastie, az ma drvi nad niektorymi moralistickymi predsudkami. Zamilovala sa?

Well done, nech sa jej dari, ja si nezoberiem, tak ako chalani zodpovednost nad tym, ze by mala podla SPRAVNOSTI (co to je?) zostat s prvym. ti co to tvrdia maju plytky, velmi plytky, povedal by som len jednopodlozeny (s jednym partnerom) zivot. Tiez som ho taky mala, kym som nestretla toho praveho, z casoveho hladiska. Ci sa ukaze ako pravy, alebo lavy ukaze len cas. Moja rada: vy ho nezabijajte, len preto, ze je to moralne, hladajte, hladajte, hladajte, nebudete predsa zit s niekym, kto tomu idealu nezodpoveda, po ruke so susedom, ktory sa mu viac vyurovnava. A vy, chlapi, otvorte si oci, nemoralizujte, zite, nma moralku sa vam kazdy vyserie, tu ide o vase stastie o vas zivot, ktory moze trvat aj niekolko romkov. Skoda, ze tu nie je Abervienna!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
05/09/2007 7:00  

Kata, čo to tu špliechaš za múdrosti? koľko máš rokov?
Áno, hovorilo sa tu o láske, ale o akej? Kedy vznikla? Keď jedno znudené dievča na zahnanie nudy, alebo len z potreby niečo si dokázať začalo len tak podvádzať svojho partnera. Áno, to, že nie sú zobratí a nemajú deti je trochu poľahčujúca okolnosť, ale v každom prípade z jej strany to bol podraz a zrada!!!
A vôbec, nechce sa mi tu plytvať energiou a diskutovať s nevyzretými osôbkami tvojho typu.
A na margo mojej „zakompexovanosti“ 🙂 ti poviem len toľko, že som mladá, sebavedomá, vzdelaná, šťastná žena, ktorá má rodinku a partnera, ktorého by som nevymenila za nič na svete. Som vysoká, štíhla, atraktívna. Z čoho mám byť zakomplexovaná? Z toho, že sa nesprávam ako cundra???? Nie, nesprávam, lebo to mi ku šťastiu skutočne nechýba a vážim si to, čo mám!!!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
05/09/2007 7:32  

Lena
Nenechaj sa vytacat tymito zvieratkami, vsak ony dobre vedia, ze ti nesiahaju ani po clenky!

zuzu
No tak do toho: vyargumentuj nam, aku su srdce a city neovladatelne…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
05/09/2007 8:50  

Ahojte,tak to som fakt necakala ze sa to tak otoci a kazdy s kazdym sa tu bude hadat!!!citala som vsetky prispevky su to vase nazory a to beriem…a ci s nimi suhlasim???ano aj nie!!!urobila som chybu,ale ved na chybach sa najviac naucime ako dalej ci nie????dik….a nehadajte sa tu haha 🙂


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
05/09/2007 11:39  

Lena, prekrucas fakty.

„znudené dievča na zahnanie nudy, alebo len z potreby niečo si dokázať začalo len tak podvádzať svojho partnera“ Ako vies, ze to bolo len tak? Vy sa s Viki poznate? Nic sa nedeje len tak kazda aktivita musi byt niecim vyvolana. Ak sa dobre pamatam, tak u Viki to bol fakt, ze si spolu dobre rozumeli a bolo im spolu dobre, mozno tusila ze prichadza nieco co by jej dalo novy smer, kto vie?

Nagoogli si vo Wikipedii cundra – trochu silne slovo na niekoho, kto podviedol partnera, nemyslis?

„to, že nie sú zobratí a nemajú deti je trochu poľahčujúca okolnosť“ Ja osobne toto za polahcujucu okolnost neuznavam. To by som skor uznala alkohol alebo depresiu za spoluvinnika, ale pluralitu nazorov beriem.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
05/09/2007 11:40  

Palo, to je na dlhe rozpravanie, az niekoho stretnes, kto je zalubeny, spytaj sa na to. Nema zmysel sa o tom bavit s niekym, kto presne vie co robi a ako sa ovladat.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
05/09/2007 13:14  

Lena
ked ako vravis, nechces sa hadat,ved ani ja sa nechcem… a nechapem co ta poburuje na mojom prispevku…
ja nechapem co TY pises….
nechajme to tak lebo ked sa tu niekto ako ja raz za cas zapoji do diskusie, tak su tu namietky takehoto druhu…
maj co mas… zelam ti len stastie a aby ta nic podobne nestretlo!!! ade yia


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
05/09/2007 21:39  

Nikdy nerob nikomu to, co nechces aby niekto urobil tebe!


Mata


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
06/09/2007 7:23  

Milé (nemilé) diskutujúce.
Kam sa zvrhla táto debata?
Zuzu, načo vytrhuješ moje slová z kontextu? Načo cituješ, čo som napísala? To, čo som napísala, za tým si stojím a vôbec neprekrúcam fakty. Zrejme už ani sama nevieš, o čom to dievča písalo, tak si to ešte raz dobre, pozorne, v tichu a pomaly prečítaj a potom možno pochopíš prečo si myslím to- či ono. A možno nepochopíš, ale mňa to netrápi.

Táto diskusia nevedie k ničomu! Vyťahovať jednotlivé vety, alebo dokonca polovičky viet z kontextu a potom sa do toho obúvať a komentovať to……o čom to je? Aj ja by som sa mohla pitvať v jednotlivých príspevkoch, vyťahovať z nich vety, alebo jednotlivé slová a navážať sa do nich aké sú rozporuplné a nezmyselné (hlavne ak nie sú súčasťou celku).
Ale načo by som to robila?

Najlepšie to vystihla Mata. Jedna veta, v ktorej je povedané všetko.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
06/09/2007 9:21  

Katka,
nezáleží na tom, ako často sa zapojíš do diskusie, ale čo vyprodukuješ.

Inak aj Tebe všetko dobré.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
06/09/2007 21:35  

Zdravim vas vsetkych hadajucich sa. Hadate sa tu o moralke a spravnosti,ale kto sme my tu sudit ostatnych. Vike asi nieco vo vztahu chybalo ked hladala nieco ine,alebo prisla na to,ze nieco co jej predtym nechybalo je tiez zaujimaje a teraz sa za to citi vinna. Myslim si,ze je to len na nej si uvedomit co to vlastne chce. mne samej sa nevera hnusi,som vydata a manzel je casto prec a nedavno som mu aj prisla na aferu.Bola to hnusna ceska Jana na ktoru som nastvana a vlastne by som mala nenavidiet jeho. Tvrdia obaja ze spolu nespali ale bol s nou v kontakte viac ako so mnou a preto bola ona na jeho mysli viac ako ja a to boli viac ako keby sa s nou vyspal a zabudol,ze vobec existovala. Nevernici a podvadzajuci partneri boli,su a aj vzdy budu a to je fakt. Vika daj si priority doporiadku a nenarob viac paseky ako uz si narobila.A mozno za par rokov budes rada,ze si anglicana podviedla ked budes vychovavat skotove deti…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
13/09/2007 11:35  

zuzu
vasen je nieco, koli comu opustame starych partnerov a nachadzame novych.
zrada je, ak to spravime za ich chrbtom. ak to urobime len raz a veci urovname s pocitom viny, je to hnus a skvrna na dusi, ale to sa stava. sme len ludia.

ak ale navrhneme novemu partnerovi bohapusty seks, o com stary partner samozrejme netusi, ako by si to nazvala ty? a potom sa do noveho partnera zalubit a nevediet sa rozhodnut, pricom stary partner stale o nicom netusi, to je podla teba v poriadku?

a uz vobec nehovorim o tom, ze to riesi kopa ludi na nete, ale chlapik, ktoreho sa to najviac tyka, stale o nicom netusi?????

nema vyznam pokracovat…………..howk


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
13/09/2007 20:53  

drummer suhlasim s tebou


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
13/09/2007 21:11  

mala som celkom fain kamaratku,neviem zrazu jej siblo,zistila som ze je zalubena,teraz sa s nou vobec neda bavit,mele stale len to jedno,neposlucha ked jej radim,myslim to s nou dobre,dufam ze ju to skoro prejde lebo mna to stoji dost casu a namahy,no ale ked vidim ako sa trapi normalne mi to neda.v jej pripade to nema vyznam,berie vsetko z opacneho konca dava veciam nespravny vyznam.dufam ze ju to coskoro prejde,bolo by jej skoda,aj ked teda zorie co moze.dufam kvoly nej ze sa skoro z toho spameta a zacne sa zaoberat vecami co maju vyznam.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
22/09/2007 21:03  

‚Cheating is one of the most selfish acts a person can commit, because despite the fact that they entered into a relationship with another person they choose to act as though they are the only one whose feelings, needs and desires matter.

‚Somehow we’ve become so convinced about what we’re entitled to that we have completely lost sight of what we are responsible for. It doesn’t matter who gets hurt, as long as we get what we want.‘


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
22/09/2007 22:04  

sometimes for someone it does matter who gets hurt, but nobody is responsible for nobody,

not everybody who cheats acts as they are the only ones whose feelings, needs and desires matter, some of them may cheat with sorrow 🙂

to enter into relationship with another person and not to think that this matters is even more selfish


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
23/09/2007 12:55  

???not everybody who cheats acts as they are the only ones whose feelings, needs and desires matter, some of them may cheat with sorrow???
..takes one to know one!,ze anonymny


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
23/09/2007 15:21  

to moze povedat len clovek ktory to neprezil a ty ani zdaleka NEVIES co citi clovek, ktory je takto zamotany!


ReagovaťCitovať
Zobraziť všetky príspevky v kategórii Bútľavá vŕba
Stránka 2 / 3 Predchádzajúca Nasledujúca

Tvoja reakcia


  
  
Spracovávám

Nie si prihlásený! Prihlásiť sa alebo sa Registrovať.