Tunisko - svadba, život  

Stránka 6 / 9 Predchádzajúca Nasledujúca
  RSS

 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
17/09/2008 10:59  

Odpíš prosím čaká ma svadba s tunisanom a potrebujem viac info o nich. Odpíš prosím


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
18/09/2008 12:19  

potrebujem vedieť niečo viac tiež ma čaka svadba.napíš mi prosím mada2189zavinač pokec.sk.diky


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/10/2008 21:39  

Ahoj rada by som sa pripojila k tejto teme! a davam za pravdu, že aby si nepísala žiadnu diplomovku pokial nemaš skusenosti! ked ideš na dovolenku ako turistka tak je všetko super, ale ked tam si ako žena nejakeho araba všetko je ine. ja osobne mam rada Tunis, tiiež tam mam priatela ktory bol vždy ku mne dobry a trva to už skoro 9 rokov, ale žiť tam to je o niečom inom!!!!!!!!!!!Zažila som tam už aj dve svadby, ale žena je vždy ta chudera ktore len sedí a nič nemôže! Proste ich život je uplne iní ako naš a človek to musí zažiť, aby bol v obraze!!!! Prajem všetkým pekný den aj noc pa pa!!!!!!!!!!!!!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
07/10/2008 20:29  

henrieta a byvas v hammamete?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
14/10/2008 13:10  

Pre Noru:Nie,preco?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
16/10/2008 23:12  

Lebo jednu Henrietu poznam v Hammamete.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
10/11/2008 15:33  

Zdravim…momentalne zijem na Cypre a len pred nedavnom som sa vydala za Tunisana, svatba bola len medzi nami a bohom,so svedkami, kedze som prijala ich vieru, ano som moslimka a som na to hrda…hoci moja rodina ma nechape, lebo vsetcia su katolici…Som z toho smutna, lebo reaguju na nabozenstvo takto a pritom o nom nic nevedia. Kazdy moze povedat ze je moslim, alebo krestan…Ale ked sa nad tym zamyslime, spravame sa tak? Podla toho? Podstatou nabozenstva je sa riadit pravidlami, a nie ako vacsina krestanou co si myslia o sebe ze su krestanmi, chodia do kostola 2 krat za rok?
Som moslimkou ale ostala som aj krestankou….lebo Islam je zahrnuje aj krestanstvo…Ak si precitame Bibliu a Koran, maju vela spolocneho, lenze vela z nas nevie co je obsiahnute v tychto knihach a hned vsetkych moslimov vidime len z tej hroznej stranky…Moj manzel si ma nevzal kvoli majetku, lebo on ma dost majetku, nevzal si ma kvoli obcianstvu, lebo on uz europske obcianstvo ma z prveho manzelstva, tak ako aj syna, ak by ho chcel vziat matke uz by to tak urobil ale neurobi, pretoze vie ze kazde dieta potrebuje rovnako aj matku aj otca…vzal si ma z lasky a kvoli tomu ze nechce byt ilegalne som mnou pred Bohom…tak ako aj ja ho lubim…aj ked si hovorim, ze mozno som si vybrala tazku cestu s prekazkami, myslim si ze je spravna…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
10/11/2008 15:36  

Kto zije v Hammamete?Moj manzel je odtial a ja sa tam chystam v januari…prosim odpiste, mohli by sme sa tam stretnut, bola by som rada


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
15/11/2008 19:09  

sorry,ale som moslimkou a ostala som aj krestankou je dobra h…..na,lebo to je nezmysel.Si rozmysli,čo si vlastne,lebo napríklad neuznávaš naozaj Vianoce?Ked si moslimka,je to hriech a kresťania ich uznávajú,tak potom ako?????


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
18/11/2008 10:01  

Islam zahrnuje v sebe aj krestanstvo, keby si o nom vedela viac, pochopila by si ze islam a krestanstvo maju vela spolocneho, islam prisiel 600 rokov po Kristovi,prorok Mohamed bol nasledovnikom proroka Jezisa…Jezis s Mariou su spomenuti v Korane castejsie nez prorok Mohamed….Jezis bol prorokom ako aj Mohamed, nebol Bozim synom, Boh nemoze mat deti…a ci oslavujem Vianoce?Uznavam Vianoce ako narodenie Jezisa Krista…ale neoslavujem ich


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
18/11/2008 11:51  

kate,islam zahrnuje krestanstvo v tom smere ze ho vysvetluje po svojom,teda ze maria porodila ako slobodna matka dieta pod palmou v pusti a ked sa z deckom vracala v naruci,ludia z jej rodiny ju isli zabit a ona ukazala na maleho ze hovori,tak ju nezabili lebo uverili ze porodila PROROKA,nie bozieho syna,takto sa ucia o prorokovi jezisovi moslimovia a o Jozefovi manzelovi marie nieje ani slova lebo vraj neexistoval.Moslimovia vobec neoslavuju vianoce a islam uci uplne ine zaklady chovania sa a viziu raja ako krestanstvo.Okrem toho islam povazuje krestanov za menejcennych dhimmi,takze tvrdit ze islam je pokracovanim krestanstva je somarina.Krestanstvo a jezis su v korane spomenute ale takou formou ze ked to krestan cita chlpy sa mu jezia.Spytajte sa egypskych koptov ako si ich ‚vazia a respektuju moslimovia‘ pochopite za co islam ma krestanstvo.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
20/11/2008 12:36  

tak to je pekna blbost co tvrdis, Islam uznava Jezisa za vysokocenneho proroka, tak ako jeho pokracovatel Mohamed…Po Jezisovi sa vela ludi neriadilo podla pravidiel, takze Boh zoslal proroka Mohameda aby ludom vysvetlil ze sa uberaju zlym smerom a tym aj knihu Koran, Koran a Biblia maju vela spolocneho. Maria je povazovana aj v krestanstve ako panna, co porodila syna. Tak ako mohla mat muza Jozefa, ak sa nad tym zamyslime, niektore casti v Biblii nedavaju zmysel a ak ich porovname s Koranom…ale aj tak obidve knihy pochadzaju od Boha,Bibliu vela ludi pozmenilo a uplne vyskrtlo niektore strany. A to ze krestania sa povazuju v korane za menejcennymi dhimmi? Co nechapete, ze Boh tym chcel poukazat, ze nech ludia neoslavuju a neuznavaju nijakeho ineho okrem neho za Boha, tym chce povedat nech neoslavujeme Jezisa ako syna Bozieho a Mariu atd….. My sa mame modlit pre neho, pre Boha, preco moslimovia nemaju Vianoce, ked sa narodil Mohamed? Oni neoslavuju ani jeho, tak ako Jezisa a ostatnych prorokov. Lebo to tak Mohamed vzkazal, nech sa ludia nemodlia kvoli nim, ale sa modlia k Bohu, nech miluju Boha…Preto Boh v knihe Koran hovori, Beda tym co povazuju niekoho ineho za bozskeho, to znamena, nech krestania nepovazuju Jezisa za jeho syna a ze bol bozsky…My sa mame modlit len k Bohu….


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
21/11/2008 9:46  

….Vianoce nemaju s nabozenstvom nic spolocneho, pytala som sa jedneho priatela, ktory je moslim,hovori mi ze oslavovat Vianoce,byt s rodinou,mysliet na bliznych, na tom neni nic zleho…a neni to zakazane, len nech neoslavujeme Vianoce ako narodenie Bozieho syna Jezisa, pretoze Jezis nebol bozim synom, ale prorokom, tak ako aj ostatny proroci…ja osobne uz Vianoce prestali pacit, pretoze v dnesnej dobe z toho robia skor velky bussines, ludia medzi sebou sutazia, kto kupi lepsi darcek tomu druhemu, uz to neni ono, Vianoce su sviatkami stastia a lasky, myslenia na svojich bliznych a byt s rodinou….myslenia na chudych ludi….o tom su Vianoce ako take, a oslavovat ich na tom neni nic zleho…tiez oslavit narodenie Jezisa,ako proroka, na tom neni tiez nic zleho…len z toho nerobit taku velku vec…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/12/2008 15:55  

planujem svadbu tiez z tunisanom a preto sa chcem spytat ci mi vie niekto poradit ohladom dokladov


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
02/12/2008 18:08  

skus class=“postlink“ href=“http://www.orbion.cz“>www.orbion.cz v diskusiach je tam toho kopec aj o TN aj o chlapcoch…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
03/12/2008 18:43  

mal by si sa liecit, nie si normalny


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
16/12/2008 21:09  

Pre Alfonza:
PATRIS NA PSYCHIATRIU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LUDI AKO SI TY BY MALI DAT ZAVRIET AZ BY SI SCERNAL AKO TI O KTORYCH TAK HOVORIS…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
22/01/2009 20:33  

ahoj LAURA prosim ta ked tu budes ozvy sa mi na mail href=“mailto:Hanaax@azet.sk“>Hanaax@azet.sk potrebujem informacie ohladom svadby a tak dakujme 🙂


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
22/01/2009 21:54  

alfonz, vsak povedz preco je pre teba zmyslom tychto dni pisat tie hovadiny? A preco si plny tohto hnusu, vsak podel sa s nami s tvojimi skusenostami, clovek bez dovodu by tieto hlody, ktore su uz protipravne nezlozil zo srdca ako ty, alebo ti sibe, a mas cierny mozog.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
22/01/2009 22:17  

A drahy Alfonz ak mi najdes v bibli , ze sam Jezis zaviedol a kazal oslavovat jeho narodenie tak to robit budem , ale az ked mi najdes v bibli kde si to sam jezis ziada, a ak mi vysvetlis, ze biblia nebola menena.

A preco mi vysvetlis preco su evanielia menovane podla Petra , Pavla to znamena, ze ich apostoli ani sami nepisali , to znamena, ze ich pisal niekto treti? Ak mi odpovies na vsetky otazky s radostou sa dam pokrstit, a este mi vysvetli ako moze boh zit normalny zivot, ako mozu boha zranit iny ludia, ako moze boha pokusat satan, ako je to mozne, co sa jezisovi stalo a pri tom je to boh?

A ako mi moze niaky svaty papez pomoct, po smrti ked sa k nemu ako k svatcovi mozem modlit? To akoze on ma stvoril, alebo mi pomoze ten kto aj stvoril toho papeza? A aj by si mi mohol poslat dovod o svatosti inych osob, a napisat mi z biblie, ci to jezis tiez urcoval inych ludi za svatych, a nabadal inych aby sa k nim modlili, a robili si sosky s ich podobiznami?

ak mi na to vsetko najdes potvrdenie stanem sa krestankou,no a este mi opis z biblie, kde jezis vyziva svojich apostolov, aby isli do talianska zalozili si tam stat vatikan, a urcovali si papeza, ktory sa od bordel mami v minulych storociach vyprofiloval do dnesnej podoby, a preco zena v krestanstve ak je tyrana sa nemoze rozviest ale mat iba rozluku , a nemoze sa potom znovu vydat- to nie je pre mna logicke, aj to by si mi mohol logicky oddovodnit. Vopred dakujem, vazne mi tym pomozes toho vela objasnit, dufam, ze ovplivas aj vedomostami ako i nenavistou …


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
02/02/2009 22:57  

Keby bol Jezis Boh, tak by sa nedal zabit ludmi, to znamena, ze je pominutelny, aj ked vstal z mrtvych, ale aj tak bol pominutelny, a to znamena, ze potom ludia mozu hoci kedy porazit Boha, nie? V biblii sa pise, ze boha nemozno pokusat na zle, a pri tom sa tam tiez pise -opisuje ako Jezisa pokusal diabol, to znamena, ze sama biblia rozvracia a potvrdzuje, ze Jezis nie je Boh…

List Jakuba kapitola 1, vers 13-Ved boha nemozno pokusat na zle, a ani on nepokusa nikoho. Nezda sa ze by sa tento vers dal vylozit mnohymi sposobmi a ani tie dalsie.

List Zidom-kapitola 4 vrs 14-15- Pretoze mame velkeho Velknaza, ktory prenikol nebesa, Jezisa, syna Bozieho, pridrzame sa vyznania. Ved nemame Velknaza, ktory, by nemohol citit s nasimi slabostami, ale mame Velknaza,podobne pokusaneho vo vsetkom,ale bez hriechu…

Evanieljum podla Matusa-kapitola 4 vers 1- Potom Duch vyviedol Jezisa na pust aby ho diabol pokusal.

Samozrejme, ludia sa mozu rozviest v krestanskych krajinach lahko az na irsko…Ale krestania by mali najprv zainteresovat cirkev, samozrejme, to, ze manzelia nemozu mat deti, tak cirkev im da suhlas na rozvod, ale ked je zena tyrana az take lahke to nie je- opisem osobnu skusenost mojej susedky-naboznej zeny. Bola tyrana niekolko rokov, az to zaslo tak daleko, ze ju muz nahanal nozikom po sidlisku , ked isla za fararom po radu tak jej povedal nech sa obetuje, pre uchovanie rodiny, alebo bude mat odluku, v krestanstve je v podstate nemozny rozvod, az na niake pripady, vzdy odporucaju odluku- ze manzelia neziju pod jednou strechou, a nemozu uz uzavriet druhe manzelstvo s inymi partnermi. Ale ked sa susedka uradne rozviedla, tak jej farar povedal, ze si nezela aby viac k nemu chodila do kostola, a to sa stalo pred 7-mimi rokmi v Bratislave. Krestanstvo zrovnopravnilo muza a zenu tak pre 40-timi rokmi teda cirkev. Neporovnavam islam a krestanstvo, ale ako chces ak si zacal, zena sa moze v islame rozviest vola sa to chulah. A keby chceli moslimovia vyvrazdit krestanov, tak uz neexistuje tych 15 milionov koptanov v egypte uz mnoho storoci vzad, tak isto 2 miliony v syrii, a v libanone-logicky 🙂 A podla statistyk su potom nebezpecni aj slovensky krestanski muzi-ved kazda 5.zena je tyrana, tak potom logicky, si mnoho muzov s radostou kopnu do zeny, bez rozdielu rasy alebo nabozenstva…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
02/02/2009 23:09  

Ano krestanstvo bolo v minulosti ciste nabozenstvo, ale co z neho urobila cirkev… Jezis vyhlasil ako svojho nasledovnika Petra ano, ale papez sa vyhlasil sam. Jezis nikdy nic take nikdy nespomenul…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
04/02/2009 12:08  

chodte s tymi vasimi nabozenstvami na cirkevnu stranku nie sem!!!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
04/02/2009 12:09  

alfonz, alebo alfonzina, teba urcite nechal nejaky arab, ktoremu mi pomohla na Slovensko 🙂


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
04/02/2009 20:15  

Anonymny prosim ta,14:08 odkedy ti to vadi? Co si sa neozval skor? To ked tu alfonzik pise bludy o islame lebo je to ine ako moslimovia, lebo moslimovia mozu byt taky isty ako krestania-kreteni alebo slusni ludia. A zjavne to nevie oddelit, a k tomu, vela nevie ani o jeho vlastnom nabozenstve, ale poucat o ostatnych to mu ide ale pre mna je to nedoverihodny zdroj informacii, lebo ked nevie o vlastnom co uz moze vediet o druhom? A vsetci vieme , ze na tomto svete existuju vrahovia, pedofili, dileri drog,rasisti, obchodnici so zenami, chudobni, bohati………………..KAZDEJ RASY, NABOZENSTVA, A V KAZDEJ KRAJINE, SAMOZREJME, ZE TAK ISTO NAJDEME AJ DOBRYCH LUDI KTORI MILUJU MIER A POMAHAT DRUHYM, ALEBO NIKOMU NEUBLIZUJU A SNAZIA SA ZIT SVOJ KRASNY KRATKY ZIVOT. ALE NA TO NEPOTREBUJEME ALFONZA ABY SME SI TO UVEDOMILI!!!!!!!!!!!!!!! MIMOCHODOM, ALFONZ, BOL SI POCATY TAK ISTO AKO CIERNY ALEBO ZLTY A MEDZI TEBOU A INYMI LUDMI TEJTO PLANETY NIE JE ROZDIEL, IDE O TO AKO HO PREZIJES, LEBO AJ TAK RAZ UMRIES AKO VSETCI, NIE SI TU VECNE, TAKZE MEDZI TEBOU A CIERNYMI ALEBO CERVENYMI NIE SU ZIADNE ROZDIELI.

A TY NIE SI ZA TO ZODPOVEDNY , ZE SI SA NARODIL NA SLOVENSKU AKO SLOVAK, A NIE V SOMALSKU AKO SOMALCAN, OPIS NAM TU CO SI PRE TO SPRAVIL? URCITE NIC, ZA TO JE ZODPOVEDNY BOH , TAK SA NEPOVYSUJ NAD OSTATNYCH LEBO TY NIE SI O NIC VIAC A O NIC MENEJ, ALE AK SI MYSLIS , ZE SI VIAC TAK MI VER, ZE SI MENEJ, LEBO TO CO SI V ZIVOTE DOSIAHOL, TO KDE SI SA NARODIL, ZA TO NEDAKUJ SEBE ALE TOMU CO TA STVORIL, LEBO LAHKO SA MOZE STAT , ZE RAZ PRIDES O OBE RUKY A NOHY A POTOM CO? MISTER ALFONZ POTOM SI UVEDOMYS , ZE NIE SI VYCNIEVAJUCI CLANOK TEJTO PLANETY? A KED TAK NEZNASAS ZLYCH LUDI, TAK CHOD ICH MENIT, MNOHYM Z NICH SA MOZNO NIKDY V ZIVOTE NEDOSTALO LASKY, NEDOSTALI MOZNOST ZIT SLUSNY ZIVOT, MOZNO MNOHI Z TYCHTO LUDI, NEVEDIA CO JE TO NORMALNA MATKA, PRETOZE JU MOZNO VIDELI CELY ZIVOT SFETOVANU… TAK CHOD, A SNAZ SA IM DAT DRUHU SANCU V ZIVOTE, SNAZ SA IM UKAZAT DOBRO, A NEPRODUKUJ TU TEN ODPAD, LEBO ZA TO , ZE SI AKO SI, NEVDACIS SEBE….


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
05/02/2009 11:27  

a komu za to vdačí ak nie sebe, svojim rodičom a blízkymi??? komu?? závisí to od toho, kto ho splodil a ako ho vychovával!!! od ničoho iného to nezávisí.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
05/02/2009 13:08  

Ano, ale co pre to spravil, ze dostal rodicov , a ze sa narodil na slovensku? Nic, nikto z nas nemoze opvlyvnit vyber rodicov, vyber krajiny alebo pokozky, niekto tam hore nas tak stvoril, a to neznamena, ze sme dopadli lepsie, ze sme nieco viac… Nikto z nas sa nestvoril, a nevybral si ludi ktori sa o neho budu starat. A ty si vazne myslis, ze ta stvorili rodicia? Keby boh nechcel, tak nie si, a rodicia sa mozu pokusat aj 30. rokov a pri tom mozu byt uplne zdravi…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
06/02/2009 15:35  

Zena v islame sa moze rozviest, a nepotrebuje k tomu ziaden suhlas chlapa! Moze sa vydat, a zabijat je zakazane!!! A Afganistan, a iran je fakt diera, a vies preco to tam vsetko je ako je lebo su vsetci nevzdelani, hlavne v afganistane.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
12/02/2009 16:00  

Tak teda pozor, porovnavat Afghanistan a Iran, to je teda silne kafe,
pisuci asi nevidi rozdiel medzi mliekom a kavou.
Takze odporucam najprv si nieco prestudovat, a az potom taketo blbosti pisat, dobre?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
12/02/2009 17:06  

No bolo to myslene, na tych ludi ktori vedu krajinu 🙂 A v tomto pripade, tam nevidim velky rozdiel :). Samozrejme u obyvatelstva je to ine, v irane je ale velmi vela vzdelanych ludi 🙂


ReagovaťCitovať
Zobraziť všetky príspevky v kategórii Slováci a Češi v Afrike
Stránka 6 / 9 Predchádzajúca Nasledujúca

Tvoja reakcia


  
  
Spracovávám

Nie si prihlásený! Prihlásiť sa alebo sa Registrovať.