Opatrovatelky - praca  

Stránka 23 / 41 Predchádzajúca Nasledujúca
  RSS

 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/10/2009 5:18  

ma pravdu,hlavne tie čo su vmníchové vydaté a ,revucke…..


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/10/2009 5:24  

predpokladam ze vsetky len niektore robime zo seba hrdinky som stredoslovacka z B.B a pracujem v Grazi


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/10/2009 6:31  

ja so vysokoškolačka a pracujem v salzburgu


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/10/2009 6:38  

a ja som stredoskolacka a pracujem v Grazi pri tejto praci to nie je podstatne


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/10/2009 7:03  

všetky príspevky proti katrene, zite a ostatným ktoré si dovolia mať trošku hrdosti a nenechaju so sebou zametať písala len jedna a tá istá osoba. (vidno to podla vyjadrovania, gramatiky a štylistiky).
Len neviem čo ťa tak škrie ak si ty sama tak velmi spokojná???
Prečo na nich útočíš? Ved oni sa nad nikoho nevyvyšujú, len napísali svoj názor a svoje zážitky. Je jasné, že každá rodina je iná, tak ako my opatrovateľky sme rozdielne. Žiadna nieje dokonalá. Jedna vie lepšie nemecky, dalšia má lepšie vzdelanie a dalšia môže byť zas dobrý človek.
Tak sa naučte už akceptovať aj názor iných, robte tak ako vám to vyhovuje ale trošku dôstojnosti by ste si mali predsa len zachovať!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/10/2009 7:30  

Dobre ranko dievcata,myslim ze vobec nie je nutne pokracovat v tom ze ktora ma aku skolu.Tu pri tejto nasej praci je to uplne jedno aspon ja si to myslim.Bol tu vcera predvcerom nazor ze vysokoskolacky si vedia lepsie v rodine vsetko vybavit samozrejme ak ovladaju jazyk.Ja s tym vobec nesuhlasim a nepacil sa mi prispevok vcera pre tu babu co napisala ze je vyucena predavacka a hned v nasledujucej moznej prilezitosti jej tam jedna urcite VS splechla do oci ze asi preto to nepochopila lebo je len predavacka.No uznajte je toto normalne?Robime rovnaku pracu,mame za nu aj v podstate skoro rovnake platy tak naco sa tu hraju vysokoskolacky?A dokonca tu predavacku tak zhodila ze jej napisala ze preco nezostala doma ze pokladnicky potrebuju vsade.Ano ale za par supov a cele dni sviatky,piatky.Myslim ze prave vysokoskolacky by sa uplatnili skor a boli by aj lepsie ohodnotene.S vysokou skolou u nas sa zamestnat nie je az taky problem.Lenze ani s nou nezarobi u nas niekde na urade a pod.za dva tyzdne tolko ako tu v rak.Takze toto je ta pravda.Neviem naco potom studovali a stalo ich to tolko penazi ked sa tomu nevenuju.Ale neodsudzujem len pisem moj nazor kazdy si predsa moze vybrat co bude alebo chce robit.Ale taky nazor ako vcera alebo predvcerom napisala jedna OP ze oni si dokazu vsetko lepsie vybavit tak to nie je pravda pretoze ja nemam VS ale nie som vedomostne hlupa,viem nemecky celkom dobre,vystupujem vzdy slusne co svedci o mojej inteligencii a viem si tiez vsetko vybavit a nie len tu ale uplne vsade.Prosim VS nezosmiesnujte tie baby(ako tomu bolo vcera)co nemaju VS verte mi ze velakrat by som na hociktoru z vas co sa tu vyjadrujete vobec nepovedala ze tu VS mate.Mozu byt a urcite vela ich aj je takych ze su sikovne,slusne a tiez si vedia vsetko vybavit.Tu pri nasej praci o to vobec neide ze kto aku skolu ma.A ked poviete v rakusku ze ju mate tak este sa na vas pozeraju ze co u nich vlastne robite s VS a nie ze vas za to obdivuju alebo nenavidia alebo zavidia to nie je pravda.A potom sa na slovensko pozeraju ze co to u nas je ked VS vzdelani utekaju k nim robit OP.Takze ja by som sa s tym ani tak nechvalila.Je to moj nazor a samozrejme ze s nim suhlasit urcite nebudete.To uz viem dopredu ale aspon budete mat o com cely den pisat.Pekny den Vam prajem vsetkym.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/10/2009 7:44  

No mala by si si skúsiť prečítať tie príspevky ešte raz. dievčatá nepísali, že preto lebo maju VŠ tak su lepšie opatrovatelky ale že každá dokáže viac vybaviť a má to lahšie ak vie dobre jazyk. skôr tie ostatné začali na nich kvôli vzdelaniu útočiť a tak sa len bránili.
No ale čo sa týka tých posledných viet, tak máš pravdu. Aj ja mám VŠ, ale nikdy to v rakúsku nespomínam, práve preto že sa hanbím zato, že si u nás neviem nájsť aj s touto školou aspon tak platenú prácu ako opatrovanie v At. V nemocnici mi totiž ponúkli „až“ 500 Euro.
Takže ja si myslím, že v rakúsku je úplne jedno kto akú má školu, pretože ako tu niekto napísal, sme všetci na jednej lodi. Dôležité je ale naozaj vedieť ten jazyk aspon na komunikatívnej úrovni a mať vzťah k tejto práci, nerobiť to len pre tie peniaze, ale zas na druhej strane sa ani neponižovať. suzi


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/10/2009 7:59  

No len čumím.Pomaly dva dni som tu nebola a vidím(hneď som sa prebrala,škoda kávy), že sa tu berie moje meno nadarmo nejak hojne.Napísala som skúsenosť z pomaly niekoľkohodinového pobytu ako OP v Tyrolsku z rodiny, od ktorej sa masovo zdrháva po prvom dni. Keďže Rakušáci reagujú na fakty a asertivnych ľudí (to sú tí, čo si vedia povedať,samozrejme ak je na to dôvod aj dosť dôrazne,že u nich napr. ako OP končíte).Čo tu rieši niekto či mám VŠ, či nemám?Jasné,že to nie je v tejto práci dôležité.Ja som to uviedla LEN preto,lebo túto rodinku v AT na mne práve tento fakt vytáčal,rovnako ako niektoré OP na tomto fóre. Lebo oni neboli jednoduchí ale niečo na hranici primitívnosti+kompexov menejcennosti.Nechty si lakujem stále aj doma takmer bezfarebným lakom s prídavkom železa kvôli lámavosti – ak by aj to bol dôvod písať o mne ako o namyslenej fiflene …atď.
Ano,môžem si dovoliť ten luxus robiť ČOKOĽVEK(legálne) v AT, a nemusím precestovať celé/pol Slovensko/a, aby som napr. v prvej denine za hranicami robila OP aj preto, že ovládam NJ.My si môžeme ďalekohľadmi pozerať s obyvateľmi AT vzájomne do okien.Nerobím tak,čestné pionierske.Ja som si doopatrovala maminu,tak tých skúseností mám -žiaľ- z prvej ruky viac ako dosť.Ja doma robím s paragrafmi(nie som ani právnička,ani advokátka) a akákoľvek manuálna robota je pre mňa relax na závity.Keby Rakušáci boli dotovaní štátom akýmisi „Pflegegeld“ na „opatrovanie záhrady“ a zahradníkov v domácnostiach, tak sa tam kľudne budem chodiť vyblázniť na dva týždne do záhrady(môže byť aj cintorín….je tam klídek).Takže takto nechutne sa tu ja povyšujem, no fakt vrchol…..


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/10/2009 8:00  

Pripájam sa k tým, ktorí si nemyslia o všetkých Rakúšanoch, že sú skúpi. Ja som v rodine, ktorá mi po každom turnuse dáva tringeld a na Vianoce a narodky darčeky, niekedy pri odchode aj fľašu vína, bonboniéru či čokolády pre moje deti. A to pre nich ja nič zvláštne nerobím ani im nič nenosím, celý deň som so starkým, pozeráme telku, čítame si noviny, trocha sa porozprávame, niečo uvarím, po sebe a po ňom upracem, pomôžem mu pri bežných denných činnostiach. Predtým som bola tiež v rodine, ktorí mi dávali darčeky a boli naozaj ľudskí. Rakúšania sú presne takí ako aj Slováci, nemôžeš ich hádzať všetkých do jedného vreca, tak ako aj u nás sú ľudia zlí, skúpi, drzí, závistliví, ale aj dobrí, ,milí, ľudskí, takisto sú aj takí aj takí v Rakúsku.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/10/2009 8:02  

Nie nie Suzi ja som si precitala dobre ja viem ze o com bola rec velmi dobre.Vcera som ani nepisala ale vecer ten prispevok sa mi veru nepacil pre tu predavacku a prosim precitaj si to ak chces.Ja viem ze sa branili len moj nazor je ze aj dievcata co nemaju VS a vedia dobre po nemecky(co urcite velmi vela ich vie a mozno este lepsie ako VS)tak si tiez dokazu s lahkostou vsetko vybavit.Myslim ze to vobec nezalezi na tom vzdelani.Len toto som chcela s tym povedat nic ine.Nikdy by som si nedovolila niekoho zhadzovat preto ake ma vzdelanie a pod.Niekedy ten stredoskolak moze byt sikovnejsi ako ten vysokoskolak.Aspon ja si to tak myslim.Dolezitejsie pri nasej praci su ine veci ako vzdelanie ale samozrejme co je velke plus tak to je zdravotnicke vzdelanie.Potom je tu aj ina kvalita opatrovania.Samozrejme ze vsade to nie je nutne.Zalezi od stavu pacienta.Nie Suzi ja na nich v nicom neutocim len ten vcerajsok sa dotkol aj mna ako cloveka a myslim ze tej predavacky velmi.Neviem ci to uz citala.Ak ano tak asi ani nemala odvahu alebo ani nechcela reagovat.Mrzi ma velmi ze si tu nevieme pekne povymienat skusenosti a trosku sa aj odreagovat psychicky od tejto nasej prace ale len utocit na toho kto nesuhlasi s inym nazorom.No co uz aj to beriem tak ze sto ludi sto chuti.Len by sme si to mohli slusne a na urovni vydiskutovat.To by sa mi pacilo:-)


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/10/2009 8:07  

Anna pekne si to napisala.Suhlasim s Tebou je to tak veru ze nie su vsetci rovnaki.Aj ja mam taku podobnu rodinu.Som rada ze si to napisala.Nemozeme predsa na vsetkych nadavat atd.Najdu sa aj super rodiny.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/10/2009 8:15  

Tak si ešte raz prečítaj ten denisin príspevok! Odkial ona berie istotu že tie ktoré majú VŠ sa cítia ponížené???? Prečo? Ved to nikto netvrdil. Takže útočila ona a výsledkom bola tá odpoved ktorá sa tak dotkla aj teba!
Skús byť aspon trochu objektívna.
A čo sa týka Anny: Som presvedčená, že o chvílu na ňu začnú útočiť, že si určite len vymýšla 🙂 (ja mám podobnú milú rodinku)


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/10/2009 8:22  

Pre Suzi: Vieš, mne to nevadí, keď začnú útočiť, ani reagovať na to nebudem, ja viem, kde je pravda a to mi stačí.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/10/2009 8:26  

No už keď som pri PC,moja uplne prvá rodina v AT mi na Vianoce kúpila náušnice u Swarowski(za dcéry) + opatrovaná babenka mi darovala značkový parfém(kazetu kúpili vnučky)+zopár „drobností“ k tomu.Slušnosť , pracovitosť+ ľudskosť budú vždy úzky profil, ktorý vedia normálni ľudia aj ohodnotiť.
P.S. na narodeniny torta od najlepšieho cukrára v meste s marcipánovým logom a erbom mesta.Taká je pravda,aj takí sú Rakušáci,ak sú obe strany spokojné.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/10/2009 8:27  

No precitala som si to ano bola to reakcia na jej prispevok.Myslim ze to trosku zle skombinovala co chcela povedat ale urcite reagovala na tie predchadzajuce prispevky.Urcite to nemyslela zle ale stopercentne tvrdit to nemozem.Ale aj tak sa mi ta odpoved od tej VS nepacila.Ja by som reagovala inak.No nevadi ved ja som pisala len moj nazor.Citala si vcerajsie a predvcerajsie prispevky?Tam je citit to ze su VS a ini nie.Ja som tam dost bojovala ale nakoniec som to vzdala.Nema to vyznam hoci v podstate o nic take zavazne neslo.No neviem k tej Anke len tolko ze urcite je tych rodin viacej dobrych aj tu v mojom okoli su este dve co ja viem tak v celom rakusku ich musi byt dost.Bola by som velmi rada keby boli vsetky super potom by sme sa nemuseli skriepit.:-):-)


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/10/2009 8:34  

čítala som všetky, no nenašla som žiaden kde sa vyvyšujú, ale zato niekolko (hlavne od tej anonymnej), ktorá ich práve preto ponižuje.
Ale ok, nechajme to, akceptujem tvoj názor, aj ked ja mám iný.
Ale aj o tom je inteligentná debata a nemusíme si hned nadaváť a sa ponižovať.
Názory Anny a katreny sa mi velmi páčia a úplne s nimi súhlasím. A viem, že si nevymyšlajú lebo na to nemajú dôvod.
Prajem všetkým pekný deň


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/10/2009 8:35  

Ano Katrena verim Ti ze je to tak lebo su s Tebou spokojni a vazia si Ta.Nebudem ja tu nic take pisat ale aj toto je prejavom ze ked budes cely den sediet a mas cas a nic neurobis navyse(myslim drobnosti) tak by to tak urcite nebolo.O tom ma nikto nepresvedci ze ked budem sediet ze mi daju este aj nieco navyse.Ine som uz vyjadrila v pedchadzajucich prispevkoch nechcem sa k tomu vracat.Samozrejme ze vsetko s mierou.A zase nikdy nerobim z vypocitavosti ale ako potrebu ze tu byvam a ja este o nieco dlhsie ako ini.Nikto ma nechcel pochopit ze urcite veci sa daju a mozu robit pre dobry pocit.Bola som zosmiesnena ale Ty to vies.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/10/2009 8:40  

Nevadi Suzi ja som to citila inak ako Ty.Nebudeme sa preto dotahovat predsa.Ja to beriem trosku inak lebo predvcerom sme trosku spolu pisali.Ale fakt nechcem to uz rozoberat ved je to uplne jedno.Svet sa preto nezruti ani pre horsie veci nie.Takze aj ja prajem pekny den vsetkym a sup do prace:-):-)


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/10/2009 8:46  

Ty mas tendencie vo svojich prispevkoch prekrucat suvislosti.Ak sme pri tej inteligencii, vzdelanie ju nie vzdy garantuje, ale co je horsie, si to prave ty, kto nedokaze akceptovat iny nazor,potom trucujes a hras sa na chudatko, ako male decko.Viac krat ti to uz baby vycitali, ja nie som prva a zrejme ani poslednaNejde o zivot, tak si odpusti dramaticke vyjadrenia a neber to tak tragicky.Ano, presne, ako si napisala aj ty, inteligencia cloveka nespociva vo vzdelani,ale aj v tom, akym sposobom dokaze akceptovat opacny nazor a prepac, ty to nedokazes.Prispevky sa snaz chapat tak, ako su prezentovane a nie, ako si ich ty svojou netolerantnostou k inym vysvetlis.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/10/2009 9:00  

Neprekrucam suvislosti.To nie je pravda.Tak ako Ty pises ze ze ja nedokazem akceptovat ina nazor tak to iste si myslim aj ja o inych prispievatelkach ale nevykrikujem to.Snazim sa o slusne vystupovanie a nehram sa tu na ziadne chudatko a ver mi ani nie som.Som az velmi tolerantna voci ostatnym keby som nebola tak by moje prispevky vyzerali inak.Ale nevadi vies co?Dam Ti za pravdu a slubujem ze sa polepsim a uz budem so vsetkym suhlasit asi to tak bude lepsie len potom diskusie nebudu mat ziadny vyznam.Nemyslis?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/10/2009 9:04  

PRIPÁJAM sa k suzi, že tá Denisa zaútočila prvá, prečítaj si to -a odpoveď bola len adekvátna jej vyjadreniu – takže naozaj, buď prosím objektívna !


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/10/2009 9:28  

Ok ok.Ved som uz Suzi vysvetlila.Nebudem sa opakovat.Zacala to.To je jedno.Vy nechcete pochopit o co mne islo ale nevadi.Ja asi nepatrim do tohto sveta fakt.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/10/2009 9:33  

ahojte vsetci, poculiste niekto o personalnej agenture Atena, p.Klimo a Mojžišova, chcela by som cez tuto agenturu najst si pracu v Rakusku ako opatrovatelka….citam vsetky vase prispevky a vidim ze ste poniektorí aj skusení, prajem vám vela stastia a za odpoved dakujem


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/10/2009 9:35  

Neblbni, ved to je ATENA, podvod, ako svet!!!!!!!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/10/2009 9:37  

My sme pochopili, zial ty nie, ved si v mensine, takze sme velmi dobre pochopili.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/10/2009 9:43  

Zienky ved je len obed a tu je diskusia ako v slovenskom rozhadanom parlamente a co tu teda bude vecer. Vsetky sme opatrovatelky alebo chceme nimi byt kazda ma inu rodinu ine podmienky povahu vychovanie a veru VS titul nie zaruka na 100% cloveka to hlavne mame v srdci.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/10/2009 9:46  

a tebe zasa co chyba?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/10/2009 9:47  

Pochopili ste vsetko len mna nie.A to je vies velmi smutne ako dokazete cloveku ublizovat takymito odpovedami.Jedoducho ho odpisete ale ani trosku sa nad tym nezamyslite.Ano som v mensine lebo vela dievcat to len cita a ani nemaju odvahu sem nieco napisat.A zase cakam reakciu ze ake som chudatko.Len pokracujte dalej.Kludne.Aspon mate temu.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/10/2009 9:57  

tusim si nas vyzyvala o 10.40 na šup do prace a teraz tu vypisujes do nemoty o nicom,kedy potom robis?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
01/10/2009 10:10  

Vtedy ked aj Ty presne.Medzi robotou nakuknem.Nemaj strach ze si svoju pracu neurobim.Mam laptop v kuchyni a vsetko stiham.A vidis zase len rypes.Keby si stale nerypala tak nemusim reagovat a mozem robit:-)


ReagovaťCitovať
Zobraziť všetky príspevky v kategórii Práca opatrovateľa - opatrovateľky
Stránka 23 / 41 Predchádzajúca Nasledujúca

Tvoja reakcia


  
  
Spracovávám

Nie si prihlásený! Prihlásiť sa alebo sa Registrovať.