Čo ma dnes najviac vytočilo?  

Stránka 2 / 4 Predchádzajúca Nasledujúca
  RSS

 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
10/01/2008 22:52  

mna zas vytocilo,ze zena uz spi a dnes mi asi uz nedaaaaaa


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
11/01/2008 20:41  

mozno by ti aj dala, keby si sa viac snazil, to nie su len kvety, pridrbany usmev a sluby o velkej dovolenke, to treba aj trochu akcie


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
12/01/2008 20:09  

mna vytocil moj teraz uz byvaly kamarat, ktory mi pred dvoma mesiacmi zadarmo pomohol s pocitacom a teraz mi poslal vypocet ceny a ziada zaplatenie.
vyhlasujem anketu:
mam ho rovno zabit alebo ho len kopnut do guli?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
12/01/2008 20:35  

Mna dnes vytocilo kupenie novej kosele.Pytam si velkost a ci si ju mozem vyskusat.Odpoved znela ze nie…keby tak kazdy chcel a pod.Ale ja som naliehal,aby to rozbalila…Skusam a dobra ale chybaju gombiky na rukave.Dakujem a viacej do vasej predajne nepridem.Zakaznik pre nich znamena zrejme neznamy pojem.Takze toto ma vytocilo ale neskrutilo.Ahojte.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
12/01/2008 21:27  

Teda skutocne Anonymny!!!. Prave som tu odoslala prispevok ohladne „bank fraud“a ty si tu robit starosti so Zuzu. Nemas ine starosti ako tieto hluposti<??
Aj ja som s nom niekedy nesuhlasila, ovsem take osobne napadanie ako ty robis je skutocne odporne.
Napis nieco o sebe, porad tuna, radi si to pocujeme.
Maj sa dobre.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
15/01/2008 21:29  

Mna dnes vytocilo to,ze som si vcera kúpila lístok do umyvarky,ale kedze tam stalo asi 7 aut /ktoré som predtym nemohla vidiet kvoli jednosmerke/,tak som radsej utekala naspat do prace. Prisla som na druhy den s tym istym listkom a pracovnici mi ho nechceli umyt,pretoze listok mi vraj uz „prepadol“ a im sa v kasse včera žiadne peniaze nezvysili.A teda mala som prist v piatok,kedy mala robit smena z predosleho dna a dohodnut si to s nimi.Heh,na smiech,zamestnanec nechcel doplatit na nejake umyvanie „zadarmo“,ale zakaznik musi doplacat na niekoho omyly pri uzavierke..
ved samozrejme,peniazky sa zvysili,ale „co ak sa uz dotycny nevrati..???“,šups a skoncili v kapse.Po dlhej vymene nazorov auto umyl,s tym,ze si to ta-ktora smena vyriesi.Presne tak ako som to ocakavala ja.
Takze ludia,nedajte sa,ked mate pravdu,pretoze na SK si myslia,ze kym neoponujete,tak je vsetko v poriadku.
ZAKAZNIK NAS PAN???? Hahahaha.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
16/01/2008 19:42  

to na sk nikdy nefungovalo a este dlho nefunguje, bola som va zahranici na dovci a cuduj sa svete, tam neexistovalo nemame, alebo take nerobime, bez problemov spravia prazenicu z 12tich zltok a ak chcece hrachovu polievku a nemaju, tak urobia, nic nie je nemozne a tam zakaznik skutocne je len pan, na sk zakaznik je prostriedok na zbohatnutie co najjednoduchsou cestou, tam by ti to auto nie len poumyvali, ale aj zabalili do skatulky a zamaslickovali, tak je to


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
16/01/2008 22:11  

Prispejem „veselym“ pribehom, co sa mi/nam stal jeden den minuleho tyzdna. Kedze sme trochu oslavovali, vratili sme sa taxikom. Pred domom nes prekvapili dve svetla nedaleko medzi stromami. Chvilu sme ich obkukavali, co to je a ked sme zazreli svietiace zelene bundy, zistili sme ze su to policajti na bicykloch. Nez sme vliezli o domu, este sme ich trochu spoza nasho stromu spehovali, lebo policajti v nasej stvrti su asi taki casti ako labute nad Tichym oceanom. Nakoniec sa stratili za stromami a my sme vliezli dnu, trochu sme sa motali s nakupm a s vyzuvanim (u nas vzdy pred dverami) a spustil sa nam alarm. Hned sme ho vypli. Asi o 30 sekund nam klopali tie dve svetla na dvere, otvorila som a dvaja mladi (20-22rocni) policajti sa vtlacili do dveri. Pytali sa nas kto sme, co hladame v tom dome a podobne, nam dost prekvapujuce otazky. Im sa nezdalo zasa dost pravdepodobne, ze tam byvame a chceli aby sme im dokazali, ze sa prave nachadzame na svojej trvalej adrese. Vysvetlila som jednemu z dveri, ze asi, keby som niekoho vykradala, tak by som na sebe nemala kostym, 10 cm opatky tasky s nakupom, nemala by som kluce od domu na klucenke a nevesala by som si kabat v predsieni na vesiak. Vsetko darmo, museli sme sa im identifikovat. Manzel v jemne rozknisanom stave zabudol kluce od sejfu, kde boli nase pasy, doklady o vlastnictve a ostatne dokumenty v robote a u seba sme mali len vodicaky a firemne visacky. Nestacilo to. Nebol to dokaz, ze sme „vo svojom“.

Unaveni a prahnuci po sprche sme ich teda zavolali dnu, aby videli, ze sa tam mame „ako doma“ a potom som spravila kategoricku chybu, ked som poslala manzela s nakupnou taskou, aby veci vlozil v kuchyni do policiek a do chladnicky. Ten, samozrejme v kuchyni ovlada len chladnicku, lebo tam ma uskladnu piva, ostatne mu bolo spanielska dedina a pootvaral vsetky dvierka, kym nasiel, kam patri ryza. To prislo jednemu z policajtov este podozrivejsie, aj ked uz mal na sebe svoje papuce a bol vyzleceny do pol pasa.

No, vsetko nakoniec dobre dopadlo, ale… Od nepamati koluju vtipy o policajtoch, aki su vygumovani a tak, poviete si, no jasne, z niekoho si treba spravit srandu, ale ked nejakeho naozaj stratnete a naviac sa s nim pustite do reci, tak zistite, ze na tych vtipoch niec je. Mozno to boli len nejake ucha, co sa chceli svihnut pred kolegami s nejakou peckou pocas polnocnej obhliadky, no a mozno nie, mozno to boli synovia, podobne rozmyslajucich otcov s podobnym povolanim. God help us!!!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
16/01/2008 22:18  

Hehe,som sa zasmiala..len aby prave ti policajti nedali tip na vas dom nejakym zlodejom,ale verim,ze nie.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
19/01/2008 15:51  

://wwhttpw.city-journal.org/html/eon2007-04-04jl.html

Teda toto je skutocne masterpiece. Dufam, ze sa nedozijeme ze nasa Cervena karkulka pojde k babicke palmovym hajom a miesto vlka tam bude sakal.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
19/01/2008 16:12  

EMAIL | PRINT | RESPOND | DIGG THIS
John Leo
Holocaust Avoidance
British schools are jettisoning lessons to keep Muslims happy.
4 April 2007

Some British schools are dropping lessons on the Holocaust and the Crusades, seeking to avoid antagonizing Muslim students. A Historical Association report, funded by the department for education and skills, said teachers feared confronting “anti-Semitic sentiment and Holocaust denial among some Muslim pupils.” Some teachers also “deliberately avoided teaching the Crusades” because “a balanced school treatment would have challenged teaching in some local mosques.”

Give the study credit for raising the point that almost any history lesson could put some noses out of joint. Teaching about the slave trade, for instance, could leave both white and black children feeling alienated. Better not mention it! One wag said that he deeply resents the Norman invasion of 1066 and doesn’t want his children to hear about it in school.

A spokesman for the Commission for Racial Equality said the report painted a “worrying picture.” But a government review of citizenship education recommended that all pupils learn about slavery and the legacy of the British Empire.

Some British Muslims object to the Red Cross as a symbol, as well as the cross of St. Andrew in the Union Jack, since Crusaders wore the emblem. The Council for the Advancement of Arab-British Understanding said it is time for England to produce a new flag and adopt a patron saint “not identified with our bloody past and one we can all identify with.”

Britain usually outpaces the U.S. in the politically correct sweepstakes. Out of deference to Muslim pupils, the “Three Little Pigs” children’s story has become the “Three Little Puppies.” In many English schools, “Baa, Baa, Black Sheep” is now “Baa, Baa, Rainbow Sheep,” which makes no sense, but supposedly spares the feelings of sensitive black pupils. In some of the same schools, Snow White and the seven dwarfs have morphed into Snow White and the seven gnomes. The advantage here: gnomes aren’t really known for shortness, and, as fictional creatures, they’re in a poor position to complain that the story exploits them.

The national curriculum calls for compulsory teaching about Christianity and Islam in state schools, with lesser emphasis on Judaism and Hinduism. As part of lessons on Islam, children must copy out the Shahadah, the statement of beliefs that signals conversion to Islam. Unsurprisingly, some parents object to having their children write out a declaration of Islamic faith. Many teachers are now very careful when speaking to their Muslim students. At one secondary school, a teacher lost his job after students reported that he had said most suicide bombers were Muslim. The teacher denied it, but the school let him


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
19/01/2008 22:17  

Ano, UK????, ja s tebou plne suhlasim, len to je tazke zmenit, kedze „my“ ame tu v UK cudzinci. Modlime sa abz to nedoslo do Slovenska. Moslimizacia europy je celoeuropsky fear, ale zda sa, ze okrem zabednenych anglicanov sa tento problem intenzivne riesi. Ked je zavrazdeny biely, tak ide o norm8lnu vrazdu 8-12 rokov vazby, ak je yavrazdeny ciernz, ide o rasisticky utok a sadzba je 15 – az dozivotie. Ja pracujem pre transport company a jeden nas sofer poziadal moslimku, abz si stiahla zavoj, abz ju mohol na fotke mesacniku identifikovat, odmietla a on odmietol s nou cestovat. Mal z toho problemy a obvinili ho y rasizmu. Ja vravim na tento problem treba velky bic a maly dvor a naviac ja verim, ye ten bic musi byt velmi dlhy a velmi hruby. Kiez by si to mysleli aj v parlamente, Bohuzial, ta doba je uz 20 rokov prec, ked Teacherova nastolila ultimatnu vledu.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
19/01/2008 22:18  

moje, sorry


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
20/01/2008 8:29  

Zuzu,mimochodom k tvomu prispeku: To bola skutocna komedia, ale asi ti nebolo vsetko jedno v tej situacii.
Ovsem napadlo ma. Nebol to snad kanadsky zartik zo strany niektorych tvojich veselych priatelov. Myslim v tom zmysle, ze zavolali policiu, ze tam a tam sa pripravuje lupez? Inaksie si to totiz neviem vysvetlit.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
20/01/2008 22:20  

Konecne niekto napisal nieco rozumne na tuto temu UK???
Ja som sa tym zaoberala pred par rokmi, ale nikto nepocuval. Nie na fore, ale prakticky v terene. Teraz sme v situacii ako opisal/la Uk??? a Zuzu.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
22/01/2008 22:01  

Marta, UK ????, co poviete na tu americku Susanne? Ta si ale navarila, nie? Obavm sa, ze skonci ako Buttova. Sloboda slova je jedna vec a osocovanie svatej veci druha.

Ja som povedala, ze na tej anglicanke, co nehala deti nazvat plysoveho macka Mohamed, nebolo nic spatne, bola to skratka dobre sa hodiaca zamienka na vyvolanie rozbrojov, nic ine ako moslimska nenavist ku vsetkemu nemoslimskemu, aj haluskam s bryndzou. Poznam x Mohamedov, teda takych, ktorych tretie, stvrte, alebo sedemnaste meno je Mohamed, to by museli obesit vsetky ich matky, lebo ani jeden z nich nezije taky svaty zivot, ako by si to ten ich prophed prial.

Ale, v pripade tej Viedencanky, ani krestanom by sa to nepacilo, kebz niekto nazval Jezisa pedofilom a jeho ucennikov jedincov s epileptickymi fitmi. Trochu respektu, nie?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
22/01/2008 22:01  

sorry to malo byt rakusku Susanne?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
22/01/2008 22:18  

nevytocilo ma to, ale stoji to za spomenutie o Cristine Aquilerii, z bleskoviek.sk

…Počas tradičného obradu je dieťa obrezané, je mu odstránená predkožka penisu osmy deň po narodení. Pričom vykonávateľ alebo Mohel po zákroku z penisu vysaje kvapkajúcu krv…

som zvedava, ktora detska charita sa toho to chyti, ked uz nie toho obrezavania, tak aspon toho „vysania“ tu by sa mozno o pedofilii dalo hovorit, fuj, ze im to nie je blbe, pracse…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
23/01/2008 0:08  

Skutocne s tou britskou ucitelkou ma to vytocilo. Ved to bolo na prianie deti, muslimov. Ako pises Zuzu, ved Mohamed meno je nieco ako na SK Jan. Napr. v Mexiku je asi kazdy 12 pomenovany Jesus. Tak to by sme my , krestania niekoho isli bicovat preto, pretoze dal medvedikovi meno Jesus????
No, kakaja kultura kakaja natura….Mna presvedcia fakty a nie nejake citaty z koranu. A fakty su : britska ucitelka mohla byt podla zakona odsunena na smrt, prinajmensom „100 lashes“.
Nastastie este Uk intervenovalo. Inaksie???


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
23/01/2008 9:23  

Tie citaty z koranu som myslela o mieromilovnosti, co sa tu prezentuju na niektorych strankach. Situacia vo svete, ale svedci v pravy opak.
Oprava: to malo byt kakaja kultura takaja natura.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/01/2008 21:36  

tie Romske deti, chudacikovia


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
31/01/2008 12:47  

globalne oteplovanie sposobujuce, ze uz mi kvitnu kvety v zahrade a tusim, ze este tento vikend zmrznu a nebude z nich nist


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
31/01/2008 15:02  

Tak to ma vytaca tiez.A nielen dnes.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
19/02/2008 21:35  

tak gratulujem ceskovia, mate tam klausa, nech sa mu dari a vy , ostatni sa svtym musite zmierit, vzdy je lepsi ako saso gasparovic


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
19/02/2008 23:22  

Postovne. Ale iba asi na 10 minut- lebo sa nenecham vytocovat.
Objednala som si knihu v CZ O Slovanech trochu jinak, lebo som sa chcela vzdelavat v alternatvnych vedeckych teoriach – nez to , ze Slovania prisli na nase uzemie v 6. storoci.
Kniha stala 150 cz, na poste so vsetkymi polatkami som zaplatila 688 sk. Ze mimo teda vyssej CZ koruny, tam bol nejaky polatok za banku. Aku banku hovorim? To vraj nevedia a zacali byt rozculeni, ze sa vobec pytam. Za mnou stal velka rada, ludia nervozni.
Tak najprv som si myslela, ze zasielku za tychto okolnosti neprijmem. Ale potom som ju prijala, lebo som chcela tu knihu.
Dnes som zistila, ze som si to knihu mohla zadarmo stiahnut z netu. Myslite, ze ma to rozculilo? Dostala som zachvat smiechu.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
23/02/2008 0:37  

Mna dnes vytocila hlupost slovakov zahranici. Podas im palec a stiahnu ti celu ruku. Mali by sme drzat spolu ale len si s…..e na hlavy. Paru 20-rocnych sloveniek sa tu roztahuje ako by im to tu patrilo a my ostatny co poctivo platime dane nato len doplacame. Ved co uz kazdy len do vlastneho vrecka ale aka spinava je ruka nas nezaujima.Ze,piskoty?!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
23/02/2008 13:48  

Marta 1, ja som si objednala knihu cez Amazon, na SK stoji okolo 300 a tu som za nu zaplatila 13,70 Libry, tiez ma to nastvalo a trvalo im to dva tyzdne kym ju zadovazili, mmch, na Haberovom blogu bol podobny clanok o Slovanoch a diskusia bola dost husta, pozri si to, ak ta to zaujima


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
23/02/2008 14:21  

Zuzu, poznam tu diskuziu, bola pekne husta, ale sa mi to pacilo.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
23/02/2008 18:56  

Otras…ludia rata…nie som ten blbec, co tu vypisuje o zidomafii, ale tentoraz som sa na USA napalila aj ja. Modlite sa Slovaci, lebo az sa raz slovenski madari budu chciet osamostatnit a ponuknu amerike priestory na vybudovanie protiraketovej zakladne, tak sme v prdeli. Usa povie, Usa nakaze, Usa zostroji plan,Usa posle vojakov a Usa oddeli kus Slovenska v prospech len a len svojej mocenskej pazravosti. Vyzivam Slovakov aby podporili Srbskych bratov a neuznali moslimsku kosovsku autonomnu krajinu.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95217
24/02/2008 3:07  

suhlasim, ze v tomto pripade uz nejde ani tak o samotne kosovo, ako o moznost nebezpecneho precedensu, ked sa vsetky mensiny po svete budu chciet taktiez osamostatnit.
to nam naozaj panboh pomahaj………alebo panbush:)
mimochodom aj putinova hlaska o pouziti armady mi vyrobila riadne zimomriavky.
co sa to s tymi k…tmi prezidentami deje?
mi to pripada ako keby im bolo smutno za studenou vojnou. jeden sa rozdrapuje kade chodi, stavia zakladne a bombarduje koho sa mu zachce /pricom ignoruje kazdu medzinarodnu organizaciu, ktora vznikla prave kvoli takymto magorom/.
no a druheho sa to nesmierne osobne dotyka. az tak, ze otoci pre zmenu svoje rakety na ameriku.
nedajboze aby niektory z nich pouzil kosovo ako argument na zacatie nejakeho toho baksavelu. sak sa malo zabija po svete, treba to ozivit…….


ReagovaťCitovať
Zobraziť všetky príspevky v kategórii Hyde Park
Stránka 2 / 4 Predchádzajúca Nasledujúca

Tvoja reakcia


  
  
Spracovávám

Nie si prihlásený! Prihlásiť sa alebo sa Registrovať.