Ženy vydaté 15 a viac rokov za moslimov  

Stránka 2 / 7 Predchádzajúca Nasledujúca
  RSS

 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95382
30/03/2009 9:14  

Chod do Piestan tam ich mas stovky v lete,posad sa na Winterovu ulicu sleduj ich


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95382
30/03/2009 9:25  

Nemusis k nim ani prist,staci,ked mas okolo seba par kamaratok,ktorym ostavaju len oci pre plac a modriny na ksichte.A podobne veci.Ja som teraz tiez v oblasti,kde sa nevyskytuju,ale ked si v nejakom vacsom meste,je ich tam plno,takze nie je az taky problem s nimi prist do styku.Oni ta pozyvaju na kavu,chcu cislo,su otravni.Vravia,ze sa zalubili,ved sa stale len zasmejem a poslem ich kade lahsie.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95382
30/03/2009 9:37  

ono je viacero skupin tych moslimakov,jedni su z bohatych krajin a lozia na Slovensko za seks turistikou,dalsi ziju ako imigranti v Europe a ti lovia kde sa da aby sa poistili babou s EU pasom a potom dalsia skupina su gigolkovia z arabskych letovisk ktori balia a ohuruju aby sa dostali von,vsetko su to nemoralne jepice co sa lepia na kazdu suknu.
Aby som nezabudla internet tam tiez lovia aby sa dostali von,hladaju v zoznamkach podla krajin kam by sa chceli dostat teda vsetky krajiny EU prezeraju a rozposielaju opastovane maily stovkm dievcat v nadeji ze sa nejaka naivka chyti.Sa mi stalo ze som dostala niekolko krat rovnaky mail od arabacov takze je to jasne,pastuju a oblbuju


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95382
30/03/2009 9:40  

Ano,presne tak.Na skype,ti napise uz po par minutach,ze sa zalubil.Nevidel ta,nepozna ta,ale je totalne zalubeny.Chce spolocny zivot,deti,je to chore.Stalo sa to uz velmi vela babam a oni sa chcu takto dostat von z tych dier,do ktorych sa poniektore nase slovenky daju vtiahnut v mene lasky.Ale nevadi,je to ich zivot,mozno oni su tam stastne.Len pozor na tych milovnikov,maju rozrobenych naraz viac partii a cakaju,co skor vyjde.Poniektori su aj zenaty,zasnubeny,proste niet im co verit.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95382
30/03/2009 10:19  

Vidiet, ze existuju, slovenske baby, ktore rozmyslaju hlavou a nie moslimskym koncom. Aj mna by zaujimalo preco vzdy len zena cudzinka-krestanka musi konvertovat na islam, preco to nie je opacne. Bol jeden moslim asi z Afganistanu co konvertoval na krestanstvo a cely moslimsky svet ho chce zavrazdit. To je nabozenska sloboda a tolerancia?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95382
30/03/2009 10:37  

No ale aby sme napisali aj nieco k teme prispevku,poznam AZ 2 slovenky(zapadniarok poznam viac )ktore sa vydali za moslimov a ziju s nimi vela rokov 15 a viac a vcelku sa da povedat ze sa maju dobre ALE ti ich muzi niesu ziadni nabozenski fanatici,nabozenstvo v ich manzelstve nikdy nehralo ziadnu rolu,tie zeny nekonvertovali,nechodia zahalene,ich muzi pochadzaju z najvyssej spolocenskej vrstvy,su scestovani,vzdelani a ziju cela rodina zapadnym stylom zivota.Islam nieje slovo ktore sa u nich sklonuje.Preto si myslim ze ziju spokojne lebo neboli donutene radikalne zmenit svoj zivot a ich muzi neziju ako typicki moslimovia.Dokonca ich deti ani obriezku nemaju.Su LEN 2 zo stoviek ktore sa vydali za moslimov ktore sa maju takto ze si ziju ako by ani moslima nemali.Tie co konvertovali,zahalili sa,dlho im to nevydrzalo,pociatocna euforia vystriedala sklamanie,pretoze cely zivot sa neda zit podla toho co je nam v podstate cudzie .


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95382
30/03/2009 11:01  

čo tak si dať nejaké mená, to sa potom jednoduchšie reaguje na príspevky a je to jednoduchšie…ale to bol iba malý návrh…nič viac

anonym 10:30 odporúčaš nám prečítať si Korán, si myslíš, že si jediná ktorá ho čítala? najprv si ho prečítaj ty a potom to môžeš odporučiť aj iným…no ak si ho aj nebodaj čítala tak asi si ho nesprávne pochopila…

anonym 30.3.2009, 10:27 tak ako ty aj ja si tu rada prečítam príbehy báb, ktoré žijú s muslimami a podobne, no tiež nie som zvedavá na to ako tu niekto tlačí ľuďom kaleráby do hlavy..každý ma svoje názory a svoju vieru tak nechápem tu babu čo sa tu hra na muslimku ako to tu presadzuje…je to smiešne…na tomto by sa zasmiali aj rodení muslimovia…podľa mňa si tým niečo kompenzuje…


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95382
30/03/2009 11:13  

je mozne, aby Slovenky zili stastne aj s moslimami, avsak tak ako je napisane v predchadzajucom prispevku – muzi by nemali pochadzat z rodin, ktore nepoznaju nic ine len „koran“. Vacsinou tieto rodiny ziju na dedinach a malych mestach, nemaju vzdelanie , preto je velmi dolezite poznat rodinu – ako sa sprava, ake maju zvyky, ako ziju jeho sestry a podla toho zvazit, ci ste schopna sa prisposobit. Nevzdelani ludia – im mozete povedat hocico s odvolanim sa na koran a uveria Vam. Ked mu poviete, ze v korane je napisane, ze v noci nesmie zaspat – tak on spat nebude, pretoze nema ako si to precitat. Z toho dovodu sa snazia pri mesitach ucit negramotnych citat a pisat bezplatne, aby nedochadzalo k vykladu koranu – ako sa komu zachce.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95382
30/03/2009 15:21  

marlene,tak ja to teda skusam s menom,uvideme,ci sa to uchyti 😀 ale urcite je to lepsie,aspon bude trocha prehlad.Ta,co nam odporuca precitat koran,to tu robi uz dlhsi cas a stale sa ohana len koranom a islamom,vsetko nam tu znechucuje.Ja osobne som uz mala priatela moslima,sme doteraz velmi,velmi dobri kamarati.Prerusili sme to,ked som na to prisla,ze spojit tieto dve kultury je pre mna nemozne.On bol ziarlivy,majetnicky,samozrejme ak by boli deti,museli by byt moslimami.Nesmela som ist s nikym ani na kavu,aj kamaratky mi preveroval.Neviem,ci to bolo chorobne,snad to patri k ich nature.Najprv ma to aj tesilo,ze aha,aky ma o mna zaujem.Ale potom mi to zacalo liezt na nervy.Uvedomila som si,ze stratim prilis vela z osobnej slobody.A ja som ten typ,ktoremu sa take nieco nepaci.Ale pocas nasho vztahu do toho nikdy nemiesal koran,vieru,nechal ma proste tak.Ani jeho kamarati,rodina,nikto to so mnou neriesil,on vedel,ze som krestanka,ja zase,ze on moslim a bolo to.Rozpraval mi par pribehov,porovnaval,kde je rozdiel,ale vsetko uplne prirodzenou a nenasilnou formou,len preto,ze som sa na to pytala.Az na tu ziarlivost bol celkom OK,ale ja som vedela,ze az by som mu patrila aj legalne,moj zivot,by uz nebol mojim zivotom a to som nechcela dopustit.Teraz sme v kontakte,on ma priatelku moslimku,ja zijem uz davno z muzom europskej kultury a myslim,ze obidvaja sme stastni.Ak niekedy spolu rozpravame a poviem mu,ako nam tu niekto nasilu tlaci islam do hlavy,on to tiez nechape.A toto je ten problem.Napisat svoje pribehy,skusenosti je vec jedna.Nasilu vnucovat svoj nazor,svoju vieru,to je vec druha.A veru je to pod uroven.Preto reagujem,tak ako reagujem,neznasam,ked ma niekto presvedcuje o niecom,co pasuje mozno jemu,ale nie kazdemu.Sme predsa len totalne odlisne kultury a kazda,ktora do toho ide naozaj vazne,by si to mala dobre,velmi dobre rozmysliet.Urcite su medzi nimi dobri ludia,ale nie vzdy to dopadne s nimi dobre.Tak nech nas tu nepresviedca nejaka fanaticka o opaku a nerobi nic ine,len kyda na nasu vlast.Ja tam tiez nezijem,ale zastanem sa,napriek chudobe,nezamestnanost,je to moja vlast.A tie jej vyplody,ze o mna nikto nezakopne a podobne hluposti,to je len velmi chaba obrana.Marlene,tebe som sa uz ospravedlnila,nechcela som ta naozaj urazit.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95382
30/03/2009 21:10  

Patrícia
mne sa ospravedlňovať ani nemusíš, neurazila si ma, bolo
to len také malé nedorozumenie, ktoré tu svojimi zmenami mien spôsobuje tá horlivá muslimka
som rada, že my dve sme si v tom porozumeli a vyjasnili…

tak dúfajme, že sa to ozaj s tými menami uchytí 🙂


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95382
08/04/2009 14:23  

Mnohoženstvo je lepšie ako prostitúcia

Čečenský prezident Ramzan Kadyrov chce vydať všetky ženy v krajine.

Nijakú suverenitu, ale mnohoženstvo. To je podľa prezidenta Čečenskej republiky Ramzana Kadyrova to, čo čečenský národ potrebuje.

Kadyrov už po tretí raz prichádza s nápadom, aby v Čečensku bolo oficiálne uznané mnohoženstvo, hoci to odporuje zákonom Ruska, ktorého je Čečensko súčasťou.

Kadyrov chce nový zákon, lebo žien je oveľa viac než mužov a treba ich „vydať“. Prakticky ani jedna Čečenka si nikdy nevezme „inoverca“, teda nemoslima. Preto väčšina z nich trvá na čečenskom manželovi. Tých je však po vojne tragicky málo. Kadyrov navyše v rozhovore pre list Rossijskaja gazeta, čo je oficiálny tlačový orgán ruskej federálnej vlády, zdôraznil, že čečenské tradície sú veľmi prísne a ľudia ich dodržiavajú s väčším nadšením než svetské zákony.

Napríklad dievča, ktoré sa ešte pred svadbou „spustí“ s nejakým mužom, alebo rozvedená žena, ktorá by chodila hoci aj so slobodným partnerom a nevzala si ho, môže byť zabitá svojimi bratmi alebo otcom. Len tak je očistená od hanby, ktorú „pobehlica“ uvrhne na svoju rodinu.

Kadyrov sa veľmi kriticky vyjadril o moskovských prostitútkach, ktoré sú podľa neho oveľa horším javom než mnohoženstvo. Zato ruského premiéra miluje a ctí bez obmedzenia. „Putin to je pre mňa ten najsvätejší človek,“ povedal s dojatím.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95382
08/04/2009 14:43  

tie, ktore chcu vediet nieco viac o islame – je super web: class=“postlink“ href=“http://www.islam-sk.sk“>www.islam-sk.sk


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95382
09/04/2009 16:47  

super je aj class=“postlink“ href=“http://www.pravdaoislamu.cz“>www.pravdaoislamu.cz


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95382
09/04/2009 16:55  

class=“postlink“ href=“http://dolezite.sk/Je_islam_nebezpecny_video_cesky.html“> http://dolezite.sk/Je_islam_nebezpecny_video_cesky.html


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95382
09/04/2009 16:56  

class=“postlink“ href=“http://dolezite.sk/Je_islam_nebezpecny_video_cesky.html“> http://dolezite.sk/Je_islam_nebezpecny_video_cesky.html


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95382
09/04/2009 17:06  

Ti, kteří poznají islám, se dělí do dvou kategorií. Jedné skupině islám vyhovuje a odpovídá jejich násilnické povaze. Bezohledně zabíjejí lidi a mučí je. Stávají se z nich teroristé a zcela bezcitně praktikují Korán a sunnu. Lze je nalézt mezi přívrženci Tálibanu, íránskými mully a teroristickými skupinami rozšířenými po celém světě. Druhá skupina lidí islám opouští, jakmile pochopí jeho pravou podstatu. Patříte-li mezi muslimy, sami si musíte odpovědět, do které skupiny náležíte. V okamžiku, kdy opravdu zjistíte pravdu o islámu a uvážíte zde předkládaná fakta, ani vy ani já již nebudeme patřit mezi „ignorantskou“ většinu obyvatel. Ignorancí myslím být ignorantský k islámu. Teď už znáte pravdu o islámu a o tom, jaký je Korán. Vyberete-li si islám jako svou víru i přesto, že o něm nyní znáte pravdu, vaše cesta bude naprosto odlišná od těch upřednostňujících především lidskou slušnost, pravdu a spravedlnost. Zde se opravdu projeví skutečné podstata každého z nás. Vytváří se tu zásadní hranice mezi dobrem a zlem. Vaší volbou může být cesta dobra a následné opuštění islámu, nebo můžete vyznávat tento kult násilí a nenávisti a otočit se zády k lidství a spravedlnosti.

V tomto momentě se projeví naše skutečná podstata. Všichni čteme ty samé verše Koránu plné nenávisti a dozvídáme se stejné šokující příběhy o Prorokovi a jeho zločinech, ovšem naše reakce jsou zcela odlišné. Tyto zločiny nejdou dohromady s mojí povahou ani povahou dalších čestných lidí. Vyskytují se mezi námi ale jedinci, kteří nemají problémy s jejich akceptováním. Někteří z nás jsou šokováni tím, jakých zločinů se Muhammad dopustil na ubohé Safijáh. Tu znásilnil v ten samý den, co zabil jejího otce i manžela a zavraždil mnoho dalších členů její rodiny. Jsou mezi námi však i tací, které nechávají tyto zločiny naprosto lhostejnými. Někteří z nás jsou otřeseni, když čtou o detailech prvního holocaustu spáchaného Muhammadem – genocidě a chladnokrevném zmasakrování arabských Židů. Reakce jiných je naprosto chladná. Někteří z nás jsou šokováni tím, jak Prorok naprosto terorizoval své odpůrce a neměl slitování ani se 120letým starcem nebo matkou starající se o pět dětí; jejichž jediným proviněním bylo složení písně, v níž ho odmítali. Někteří muslimové nejsou těmito zvěrstvy ani trochu pohoršeni. Jsme znechuceni, když se dozvídáme o tom, jak Alláhův svatý Prorok (budiž klid jeho čisté duši) vypálil celé stromové aleje a sady a rovněž ničil studny. Hlavním rysem Prorokova chování byla agrese a nenávist. Vědomě porušoval veškerá morální a etická pravidla a tím způsobem získával vše, co si usmyslel. Někteří toto jednání kupodivu akceptují a chápou ho jako znak velkého státníka. Některým z nás běhá mráz po zádech, čteme-li o tom, jak Prorok přepadával obchodní karavany, plenil města, drancoval vesnice, zotročoval nevinné, nařídil znásilňovat ženy zajaté ve válce a obohacoval se majetkem svých obětí, které následně prodával jako otroky. Jiní muslimové se nad tímto nepozastavují, znamená to pro ně součást božího poslání.

Souhlasíte-li s těmito činy, pak se vaše a moje názory diametrálně liší. Bůh, ve kterého věřím já, představuje čistou lásku. Nezabijí, nedrancuje ani neproklíná. Můj bůh nenařizuje znásilňovat, nevraždí, nediskriminuje a nenazývá určitou část lidstva nadžis (špinavými). Můj bůh není khairul makerin „mistr podvodu“, jak ho popisuje Korán a není to ani bezohledný tyran. Nespaluje nikoho ve věčných plamenech jenom proto, že dotyčný odešel od jeho víry, přestal v něj věřit a uctívat ho. Pokud vás tato fakta nepřimějí ke změně muslimské víry, znamená to, že jsou pro vás tyto nepřijatelné postoje naprosto v pořádku. Vystihuje to, jací doopravdy jsme a jaké hodnoty nosíme ve svém srdci.

Kdybych věřil v Satana, označil bych za něj Alláha, protože jejich podstata a identita se shoduje. Evidentně existují muslimové, kterým islám vyhovuje, protože vystihuje jejich přirozenou povahu. Naštěstí vyznává většina dnešních muslimů zcela jiné hodnoty než ty, které propaguje islám. Jsou jim blízké dobrota, ochota a rovnost všech lidí bez ohledu na jejich náboženské vyznání nebo pohlaví. Věří v lásku, nikoli v nenávist. Přejí si celosvětový mír, žádné zabíjení kvůli odlišnosti víry. Tito lidé, jakmile poznají skutečný islám, opouští ho. Vzhledem k tomu, že se toto povědomí šíří neuvěřitelně rychle, milióny muslimů islám opouští, a tento jev nabírá rychlý spád. Brzy z celého islámu nezůstane nic než špatné jméno a bolestné vzpomínky. Ne všichni muslimové však islám opustí. Zločinci a lidé, kteří chovají ve svém srdci nenávist, budou nadále vyznávat Muhammada obdobným způsobem tak, jako to dnes vidíme u neonacistických vyznavačů Hitlera. Jejich počet však bude malý a zlo bude potlačeno.


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95382
09/04/2009 19:32  

Saudská autorka Badriyya Al-Bishr, prednášajúca sociálne vedy na Kráľovskej Saudskej Univerzite nedávno publikovala článok s titulom „Predstavte si, že ste žena“ v londýnskom denník Al-Sharq Al-Awsat, vydávanom v arabskom jazyku.
Nasledujú výňatky z jej článku [1]
„Predstavte si, že ste žena“. Keď sa narodí váš brat, ľudia povedia: „Je to chlapec, aké skvelé“ a keď sa narodíte vy, povedia: „Aké skvelé, je to dievčatko – použijúc tak zdrobneninu. [2] Váš príchod je vítaný, pokiaľ ste prvá, v najhoršom prípade druhá dcéra, ale najlepšie je, aby ste neboli viac ako dve, aby sa matke nestalo nič neželateľné. Na druhej strane, vaši bratia sú vítaní – čím viac, tým lepšie.
„Predstavte si, že ste žena“. Vždy budete potrebovať súhlas svojho zástupcu, nie iba v prípade prvého manželstva, ako tvrdia učení znalci islamského práva, ale každej a všetkých záležitostí. Nemôžete študovať bez súhlasu svojho zástupcu, hoci dosiahnete aj doktorát. Nemôžete pracovať a zarábať si na živobytie bez súhlasu vášho zástupcu. Okrem toho sú ľudia, ktorí sa nehanbia povedať, že žena potrebuje súhlas hoci aj na prácu v súkromnom sektore.
„Predstavte si, že ste žena a zástupca, ktorý vás musí všade sprevádzať, je váš 15 ročný syn alebo brat, ktorý predtým, než vám dá súhlas sa zamračí a povie: „Čo myslíte chlapi, mal by som jej to dovoliť?“ Niekedy požiada o… úplatok (ako kompenzáciu), božechráň! Ale váš brat si neželá úplatok v hotovosti, pretože jeho sebaúcta mu zakazuje, aby siahol na peniaze od ženy. Takže dáva prednosť tomu, aby bol podplatený autom, chladničkou, alebo sumou, ktorú mu budete platiť v splátkach, kým ho Alah nedostane z jeho finančných problémov…
„Predstavte si, že ste žena, a ste cieľom útoku, bitky alebo vraždy. Keď tlač uverejní vašu fotografiu spolu s fotografiou kriminálnikov a s popisom ich brutality, sú ľudia, ktorí sa opýtajú: „Bola obeť zahalená (závojom), alebo nie? Ak bola zahalená, vynára sa otázka: „Kto jej dovolil opustiť dom v takom čase?“ V prípade, že to bol váš manžel, ktorý vám dolámal rebrá, ľudia povedia že mal na to bezpochyby dobrý dôvod.
„Predstavte si, že ste žena a muž vám zlomí nos, ruku alebo nohu a vy idete za Kádim, aby ste podali žalobu. Keď sa vás kádi opýta čo chcete žalovať a vy poviete „On ma bije“, vyčítavo vám odpovie „A to je všetko?“! Inými slovami, pre kádiho je bitie technická situácia, ktorá existuje v každom páre a medzi všetkými milencami, ako hovorí príslovie: „Bitie milovanej je ako jedenie hrozienok“.
„Predstavte si, že ste žena, a na to, aby ste mohli viesť svoje záležitosti, musíte mať „limuzínu“ s indickým alebo srílanským vodičom, alebo musíte počkať na mladšieho brata, aby vás odviezol do práce, alebo nájsť muža, ktorý sa bude učiť jazdiť na vašom aute a praxovať na váš účet… pretože vám nie je povolené jazdiť.
„Predstavte si, že ste žena v 21 storočí, a vidíte fatwy, vydané niektorými súčasnými expertmi na islamské právo, zaoberajúcimi sa pravidlami brania zajatkýň od nepriateľa a seKSuálnym stykom s nimi. Okrem toho vidíte niekoho, kto vydal fattwu týkajúcu sa pravidiel brania zajatkýň nepriateľa dokonca aj v mierových časoch, a vy neviete, ktorých nepriateľských žien sa to týka.
„Predstavte si, že ste žena, ktorá píše do novín, a vždy keď píšete o niečom, čo sa týka žien, problémoch, chudobe, nezamestnanosti a právnom postavení, povedia o vás: „Neberte ju vážne, to sú všetko iba také ženské reči.“


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95382
12/04/2009 22:19  

Rádio EXIL si môžete zapnúť kedykoľvek a kdekoľvek chcete. Rádio EXIL vysiela 24 hodín denne 7 dní v týdžni.
Poslucháčsku hitparádu Hit Exilu si môžete naladiť vždy v utorok o 20:00 SEČ (21:00 GMT). Hlasujte za svoj hit!
Počúvaj vysielanie naživo tu
choď na stránku rádia


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95382
17/04/2009 10:59  

zeny to maju v moslimskom sbete velmi tazke,ich diskriminacia muzmi je hrozna,neberu ich vobec ako rovnocenne v nicom vo vztahoch v praci,hoci mnohe zeny su ovela inteligentnejsie nez muzi a maju ovela lepsie vysledky v skole len preto ze su iba zeny su menejcenne.minule sa mojmu kolegovi narodila prva dcera,bol neskutocne sklamany,ze tak som sa tesil a ono je to dievca,teraz ma budu ako volat abu Rukaya alebo abu Esra?Ak sa im narodi syn usporiadaju party,zabiju barana,ak sa im narodi dcera tak nic,zvlast ak je tp prvorodena dcera je to hrozne sklamanie pre moslimov.niektori nevahaju zenu opustit ako rodi same dcery a vziat si inu zenu lebo veria ze ina zena ich inspiruje k splodeniu syna.Somari.V saudskej arabii je to bezny dovod na zapudenie zeny ak rodi jednu dceru za druhou.Naopak zena co porodi prvorodeneho syna je kralovna v ociach jej muza,teda aspon na chvilku.Zeny sa tak velmi snazia vymanit sa z podrucia muzov ale sa im to malo dari,moslimske zakony im nedavaju vela sanci.Podla nich zena patri do kuchyne,starat sa o rodinu a deti aked ide von tak zahalena a s muzovim povolenim.V mnohych krajinach moslimky nesmu ani same cestovat bez muzovho povolenia,musia pri pasovej kontrole predlozit dokument podpisany manzelom alebo otcom,pripadne synom(15 rocnym a starsim!!!)ze mozu opustit krajinu.15 rocny syn je zeninym guardianom ak ta nema ineho muzskeho pribuzneho,otca,manzela.15 rocne decko ma pravo rozhodovat o zivote svojej matky!!!!!!!!! V Saudskej arabii,Bahrajne,UAE sa toto striktne dodrziava!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95382
17/04/2009 11:09  

Nikdy nepochopim ako mozu byt niektore baby tak blbe ze same hlavu strkaju do islamskeho chomuta ked rodene moslimky robia vsetko preto aby sa z neho vyzliekli.
Za dalsie je mi na smiech ked pozorujem niektore konvertitky ako sa biju do hrude za islam a siria ho dalej ale zit v moslimskej krajine kde sa vsetko robi v sulade s islamom to nevydrzali.Proste lahko sa im hra na moslimly v europe ale tazko sa im ako moslimkam zije v moslimskej krajine.
Su to hlupe pozerky ktore to robia kvoli chlapovi,z vypocitavosti aby doma dobre bolo ale skutocne v moslimskej krajine kde vladnu zakony sharie a moslimske rodinne tradicie tam zit NEVYDRZALI!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95382
20/04/2009 13:12  

class=“postlink“ href=“http://www.islamweb.sk“>www.islamweb.sk, class=“postlink“ href=“http://www.mesita.cz“>www.mesita.cz, class=“postlink“ href=“http://www.islamweb.cz“>www.islamweb.cz


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95382
20/04/2009 13:24  

(Korán 49:13).

Islamský právny systém uznáva právo všetkých ľudí na život, česť, rodinu, náboženské presvedčenie a majetok.

Pravoverní muslimovia! Islam od samého začiatku zakotvil vo svojich princípoch slobodu presvedčenia a právo každého na náboženskú odlišnosť. V Koráne sa píše veľmi jasne, že vo veciach viery a presvedčenia nesmie byť vyvíjaný na ľudí žiadny nátlak. Inými slovami je veľkým hriechom donútiť niekoho, aby proti vlastnej vôli prestúpil na islam. V Koráne sa píše:

„Niet donucovania v náboženstve!“


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95382
20/04/2009 14:08  

No a ty to tu stale robis vnucujes nam islam


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95382
20/04/2009 14:10  

preco sem stale davas tie islamske stranky?Este ti nedoslo ze tu maju ludia velmi nenavistny vztah k islamu?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95382
20/04/2009 14:12  

prave preto


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95382
20/04/2009 15:21  

nechapes ze kazdy nemoslim co si to precita vas bude nenavidiet este viac ?


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95382
20/04/2009 15:40  

nie nechapem, pretoze tu nikto nikomu nevnucuje islam, ak si to este nepochopila. Vyssie mas napisane z koranu:„Niet donucovania v náboženstve!“


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95382
20/04/2009 15:52  

Tak sem nedavaj tie stranky,to je vnucovanie.
class=“postlink“ href=“http://www.arabporn.com“>www.arabporn.com


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95382
21/04/2009 8:48  

a ty tiez nepis o islame, pretoze nic o tom nevies!


ReagovaťCitovať
 Exilák bez mena
Zaregistroval sa v roku 2009
Príspevky: 95382
21/04/2009 12:29  

a preco by sme mali o islame vediet?niesme moslimovia ani nas ta viera nezaujima tak zalez kravo!


ReagovaťCitovať
Zobraziť všetky príspevky v kategórii Manželstvo s cudzincom - vzťah s cudzincom
Stránka 2 / 7 Predchádzajúca Nasledujúca

Tvoja reakcia


  
  
Spracovávám

Nie si prihlásený! Prihlásiť sa alebo sa Registrovať.