Štúdium v UK a rada  

  RSS

 Wevinka
Zaregistroval sa v roku 2013
Príspevky: 4
09/03/2013 17:14  

Ahojte! 🙂
Mám 16 rokov a študujem na gymnáziu. Rozmýšľam o štúdiu v UK, čítala som si o tom už veľa, ale predsa len by som bola rada keby som našla niekoho kto má s tým skúsenosti alebo mi vie dobre poradiť.
Chcela by som študovať kriminológiu, ale akosi nikde nemôžem nájsť, ktoré odbory by som si mala vybrať, z ktorých by som mala maturovať. Kriminológiu by som študovala rada aj tu na Slovensku ak by mi to štúdium v zahraničí nevyšlo. No aj tak veľmi ťažko sa mi zháňajú informácie k tomuto odboru. Neviem či sú dejepis a NOS-ka tie správne predmety. Do konca júna sa musím rozhodnúť, ktoré voliteľné predmety budem mať v 3.ročníku a nechcem sa zle rozhodnúť.
Takže by som naozaj bola vďačná za každú informáciu ohľadom toho štúdia v zahraničí a štúdia kriminológie.
Vopred Ďakujem 🙂


ReagovaťCitovať
 crisp
Zaregistroval sa v roku 2013
Príspevky: 1
17/03/2013 17:45  

najlepšie urobiš, ak sa opytaš priamo v nejakej agenture, ktora sa s tym zaobera, napr. class=“postlink“ href=“http://www.univerzityeu.sk/sk/studijne-programy_38-u.html“> http://www.univerzityeu.sk/sk/studijne- … _38-u.html na tejto škole maš aplikovanu kriminologiu, a ta agentura ktora ponuka študium na tej škole je asi najlepšia na Slovensku, ochotna zodpovedať všetky otazky. 🙂


ReagovaťCitovať
 Wevinka
Zaregistroval sa v roku 2013
Príspevky: 4
17/03/2013 18:41  

Ďakujem 🙂 🙂


ReagovaťCitovať
 Mirka9911
Zaregistroval sa v roku 2013
Príspevky: 2
16/04/2013 23:32