BANSKÁ BYSTRICA 5. novembra (WEBNOVINY) - Parlament Rómov SR podal trestné oznámenie na nezávislého kandidáta na predsedu Banskobystrického samosprávneho kraja Mariana Kotlebu za výroky v jeho predvolebných propagačných materiáloch. Výrokmi ako "S Tvojou dôverou určite dokážem odstrániť nespravodlivé zvýhodňovanie nielen cigánskych parazitov" či "Dokážem efektívne vyriešiť otázku neprispôsobivej časti cigánskeho etnika" alebo "Povedzme spoločné NIE! cigánskym násilnostiam na Slovensku" sa podľa Parlamentu Rómov SR dopustil trestných činov hanobenie národa, rasy a presvedčenia, podnecovanie k národnostnej, rasovej a etnickej nenávisti a podnecovanie, hanobenie a vyhrážanie osobám pre ich príslušnosť k rase, národu, národnosti, farbe pleti, etnickej skupine alebo pôvodu rodu. Ako na dnešnej tlačovej besede uviedol predseda Parlamentu Rómov SR Ladislav Fízik, o trestnom oznámení na Kotlebu informoval aj Ústrednú volebnú komisiu. Hoci neočakáva, že by komisia mohla Kotlebu vylúčiť z volieb, očakáva aspoň, že sa týmto prípadom bude zaoberať. "Má to preventívny charakter, aby ľudia vedeli, že kandidát je trestne stíhaný," povedal Fízik. Kotleba pre agentúru SITA uviedol, že z trestného oznámenia je "úplne v kľude", stíhaný síce môže byť, žiadneho trestného činu sa však nedopustil. "Moja jediná reakcia môže byť taká, že trafená hus zagágala. Asi by bolo dobré občanom SR pripomenúť, čo rozprával pán Fízik, keď boli tuším v roku 2004 cigánske nepokoje v okolí Rožňavy, ako sa vtedy vyjadril na adresu bieleho etnika. Potom môže podávať trestné oznámenie sám na seba," povedal Kotleba. SITA
Diskusia k článku:
Od: Pavol KARTARIK [návštevník], 07.05.2010
Bude mi cťou ak budem tiež takí rasista ako p.Kotleba,naši protinožci začínajú pozorovať že sa normální ludia začínajú prebúdzať s toho divného sna o bratstve,láske a porozumeniu medzi národmi.Plne podporujem p.Kotlebu a pospolitosť.
Od: ľudák [návštevník], 08.05.2010
parazitov len strielať
Od: Michal Roháček z Martina [návštevník], 09.05.2010
myslel som že tento rok budem voliť SaS lebo treba zmenu na slovensku ,ale keď som sa zamyslel na ĽSNS som si uvedomil že budem radšej voliť túto stranu ,už predsa nie je možné aby sme sa stali otrokmi parazitujúcich ľudí ,ktorých sa zastáva vláda.Pán Kotleba držím palce
Od: Natália Petrášová z Bratislavy [návštevník], 10.05.2010
nie som rasista...rasizmus a diskriminaciu neznasam...rovnako ako dikriminaciu "ciernych" tak aj diskriminaciu BIELYCH!!!
Od: Beckyno [návštevník], 10.05.2010
Jednoznacne vo volbach cislo 14
Od: BuG.ToM [návštevník], 11.05.2010
14.03 vznikol Slovenský štát, 14.03 som sa narodil, 14 má ĽS-NS... čiže nie je o čom rozmyšľať... držim palce.
Od: šarlota [návštevník], 11.05.2010
Držím Vám palce.
Od: zahranicne Slovensko [návštevník], 11.05.2010
Vivat Marian Kotlaba!Vivat patrioti,vlastenci pravy v Ludovej strane-Nase Slovensko!
Zahranicni Slovaci Vam veria Mr.M.Kotleba ako aj LS-NASE SLOVENSKO.
Vivat Kotleba a na hrad!!!!!!!!!!!!!!
Slovensko bez parazitov!
Na straz,vasi zahranicni Slovaci z celeho sveta kde mate sympatie.Slovensko a narod potrebuju NASE SLOVENSKO!
Vivat a NA STRAZ!!!YES,UJA,OUI,ANO Nase Slovensko to je ono volaju foreigners Slovaks!
Od: adrian [návštevník], 13.05.2010
tak isto volím č. 14 a plne suhlasim s mariánom kotlebom
Od: david [návštevník], 14.05.2010
ja ties volim 14 nech zije NASE SLOVENSKO aj Kotleba !!!!!!! NA STRAZ!!!!!!!!
Od: Andrea [návštevník], 16.05.2010
Ste Vy vôbec normálny? To celé mi pripomína začiatky 2. svet. vojny. Na jednej strane sú (z časti) primitívni maďari = JOBBIK a na druhej (tiež z časti) primitívni slováci = SNS (pán Slota) a ĽSNS (pán Kotleba). Zdá sa mi, že si vôbec neuvedomujete, že aj medzi cigaňmi existujú normálne žijúci ľudia, a aj medzi slovákmi sa nájdu paraziti!!!
Je mi to "vtipné", že sa takéto reči vyskytujú vždy počas hospodárskych kríz (asi sú ľudia vtedy úplne nablblí a nechajú si nahovoriť každú sprostosť..).
Nechcem nikoho presvedčiť o vlastnom názore, len som chcela poukázať na nebezpečenstvo "takéhoto iracionálneho fanatizmu".
Od: Anton [návštevník], 16.05.2010
ANDREA.
Pises,ze toto cele znamena nebezpecenstvo.
Dobre,ale
Nebezpecenstvo pre koho sa ja pytam...?
Od: Maja Petránová (KCA) [návštevník], 17.05.2010
Riešiť parazitov na Slovensku podľa mňa nie je rasizmus ale zdravý rozum. A konečne sa našiel niekto, kto ho má. S Kotlebom jednoznačne súhlasím.
Od: Niekto zo Šulekova [návštevník], 18.05.2010
Tiež súhlasím s Kotlebom, len niektoré body má blbo postavené, napríklad o tom, že od 12 rokov môže ísť človek do basy... To je podľa mna troška prehnané...
Dôvod: Keď je človek mladý, je blbý, nerozmýšla... Dal by som to až od 15, 12 pre špeciálne prípady...
Od: suseda [návštevník], 20.05.2010
No musím povedať, že s niektorými názormi MK sa stotožňujem a šla by som voliť MK. Akurát mi v tom bráni pocit, že MK skutočne parazitmi nazýva komplet všetkých Rómov. Nie som Rómka, nemám ich krv. Ale poznám veľa takých, ktorí pracovali celý život. Sú parazitmi preto, že sú Romáci? Mnohí by svojou slovnou zásobou, inteligenciou a pracovitosťou vopchali do vrecka kohokoľvek. Som proti parazitom. Ale parazitom, nie proti Rómom, Maďarom, a ja neviem proti komu. Som za Slovensko a som proti Multikulturalizmu ako takému. Som za to, aby sme si strážili naše malé Slovensko. Veď, nerozdali sme si už toho veľa? Kto chce s vlkmi žiť musí s nimi vyť. My sme tí vlci a ostatní nech sa prispôsobia. Marián by získal iste viac hlasov, pokiaľ by nehádzal všetkých do jedného vreca. Aj keď, zatiaľ chodí tam, kam chodiť treba. Marián presvedčíš ma, aby som Ti dala svoj hlas??? Si rasista, alebo len poukazuješ na najväčší problém v SR?
Od: Kacenka [návštevník], 20.05.2010
lenže pojem ,,paraziti" sa nevzťahuje na pracujúcich rómov .aj ja ich poznám veľa. a sú medzi nimi aj vysokoškolsky vzdelaní ľudia. a ich sa to vlastne ani netýka. týka sa to tých ktorý celý život žijú z našich daní.nič nespravia pre to aby sa mali lepšie alebo žili na úrovni.práve naopak,ešte sa sťažujú ako sú utláčaný a diskriminovaný. diskriminovaný sme my! kto kedy mne dá len tak byt? ja si naň budem zarábať ďalších 10 rokov! kto bude platiť školu mojim deťom? alebo kto mi čo dá za ,,symbolické" euro? NIKTO!
ich sponzorujeme celý ich mizerný život. zdevastujú byt? nevadí dáme im druhý....
myslím že je čas na zmeny...
Od: Petra [návštevník], 21.05.2010
Pre všetkých tých ktorí zjavne nepochopili politiku Mariána Kotlebu: prvý výrok: všetkých, nielen cigánskch parazitov (z čoho logicky plynie, že aj tých bielych..lebo ako už bolo povedané na prá meetingoch, tu nejde o to, či je biely, čierny alebo ružový, ale to či parazituje alebo nie) a druhý výrok: NEPRISPôSOBIVÁ časť cigánskeho etnika (z čoho opäť logicky plynie že nehádže všetkých do jedného vreca)...
No a čo sa týka ĽSNS, je to jediná strana, ktorej ide naozaj o ľudí a nie o rozkrádanie tohto štátu (alebo skôr toho, čo z neho ešte zostalo)...Marián Kotleba je čistý človek z vysokými morálnymi hodnotami, ktorí sa bil za tento národ v časoch, keď sa o ĽSNS nikomu ešte ani nesnívalo a hlavne je to človek, ktorý nikdy nezišiel zo svojej cesty, nikdy nezradil...a preto, jednoznačne č. 14. Kotleba je zmena !!! Kotleba je budúcnosť !!! Za slušných ľudí !!! Za právny štát !!! Proti parazitom a vlastizradcom !!!
Od: Norbert [návštevník], 23.05.2010
Ja, keby som bol Cigán, aj vtedy by som súhlasil s Kotlebom. Viac by som sa bál svojich predstaviteľov ako Kotlebu.
A o preedstaviteľoch Rómov si myslím, že oni ani nemjú záujem, aby sa ich národ integroval. Oni by potom nemal čo robiť. A tým, že sa ich navonok zastávajú, iba ich tlačia, aby zostali tam, kde sú - v bahne dlžôb z úrokov a v neustálom očakávaní, že niekto za nich niečo urobí. Keby chceli zmeniť ich situáciu, tak by apelovali na nich, aby sa zmenili.
Cigáni pred bielymi nemajú rešpekt. Ale majú ako-taký rešpekt pred svojimi predstaviteľmi. Preto by im práve oni mali dať najavo, aby im nerobili hambu.
To, že sú inej pleti, ich neospravedlňuje, že sa nemôžu integrovať. Na Slovensku je veľa ľudí iných farieb pleti, ktorý sa tu zintegrovali a žijú plnohodnotným životom, bez cudzej pomoci.
Od: suseda [návštevník], 23.05.2010
Ano a to je to, čo mi je na ňom sympatické. O tom, kto je, mi netreba hovoriť, poznám ho:o). Ide o to, akí ľudia ho nasledujú. Tak ako som za na 50%, tak na polovicu ma toto odrádza. Chcem, aby sa dostal tam kde niečo dokáže. A uvidí sa, či si cestu otvorí alebo zavrie. Čo sa týka integrácie marginalizovaných- áno, môžu si za to sami, pretože kto chce, integrovať sa dokáže. Lenže, kto im dal možnosť žiť bezstarostne? Kto im dáva prídavky? Dávky v hmotnej núdzi? Ako je možné, že jeden človek dostane preukaz ZŤP a je uznaný ako ZŤP a iný- naozaj chorý- toto nemá??? No predsa štát, samospráva- nie my daňoví poplatníci,ale tí čo naše dane len tak rozhadzujú... Škoda sa tu o tom baviť- asi. Som zvedavá ako to dopadne. Ešte mám chvíľu čas sa rozhodnúť....
Od: Mike Gogulski [návštevník], 23.05.2010
Zdá sa mi, že politici hľadajúci paraziti majú iba kuknúť do zrkadla...
Od: Large [návštevník], 29.05.2010
Kotleba má pravdu, sám som nacista a čo teraz ? Tie parazity treba dať preč. Nech vypadnu do Indie odkiaľ prišli, ale nech nám tu nezavadzaju, nemaju slovensku krv, niesu to pravy vlastenci, su to vymrdaný pristahovalci, ktorý žiju s našich dani, kradnú a robia bordel. Nech vypadnu s nášho územia, s nášho Slovenska - hovada čierne
Od: lk [návštevník], 30.05.2010
Fašizmus nie.
Od: Peter [návštevník], 01.06.2010
Nie je o čom polemizovať jednoznačne áno č. 14. Súhlasím s názormi Kotlebu a nie len ja. 38 rokov pracujem, odvádzam štátu dane, sociálnej poisť. odvody a teraz keď som sa dostal vplyvom prisťahovalcov a našich parazitov do finančnej tiesne, zrušil som podnikanie. Prekvapením pre mňa bolo, keď mi sociálna poisťovňa oznámila, že nemám nárok na podporu a po veľkej byrokracii po úradoch mi vyrubili sociálnu dávku 83 € na mesiac spolu s manželkou, ktorá pred siedmymi rokmi utrpela ťažký úraz a zostala ZŤP. Jej zdravotný stav je nevyliečiteľný a s dennými bolesťami hlavy máva stavy, kedy upadne do bezvedomia a stráca rovnováhu. Bez pomoci leží na zemi pokiaľ sa nedostaví pomoc, ba stalo sa, že pri páde si zlomila nohu. Sociálna poisťovňa jej zdravotný stav ohodnotila ako 55%nú invaliditu. Nebudem to porovnávať s ,,občanmi", ktorý vedia veľmi dobre využívať náš sociálny systém so 100% invaliditou. Takto sa stará štát o občanov, ktorý pracovali a dostali sa nechtiac do problémov.
Dúfam, že ľudia sa nebudú obávať zmien, ktoré má ako jediná strana pod vedením p. Kotlebu v programe so 14 bodmi a pristúpia k volebným urnám aby konečne podporili zmeny, ktoré budú prínosom pre ich vlastné dobro a nemuseli len potajomky šomrať na prístup nášho štátu k starostlivosti o občana.
Robím všetko pre to aby sa dostala idea strany ĽSNS do širokého povedomia slovenského národa.
Voliči, len smelo - nebojte sa!!!!!!!
Od: maroš [návštevník], 02.06.2010
Konecne jeden spravodlivy chlapik ktory sa k tomu postavil riadne nech s nimi len zroby poriadky lebo co uz si cigani dovoluju je troska vela mal som snimi ja osobne poticky ci uz v autobuse alebo hockde ale nikdy som to len tak nenechal aby mi niejaky smrad skakal po hlave budem volit LSNS nech sa tu raz zroby s nimi poriadok a mzslim si ze pan Kotleba je spravny chlap drzim mu palce nech mu to vyjde
Od: Radomir [návštevník], 02.06.2010
Komentar ku komentaru od Large:
takisto ani ja nemam rad parazitov od ci ciganov alebo slovakov. ale ak sa Slvoak hlasi k nacistom potom je taky isty parazit ako vsetci ostatni. otec mojho otca nebojoval proti nim pre nic zanic, aby taky ako ty sa potom k nim hrdo hlasil. Ty nemas so SLOVENSKOM nic spolocne ak sa k nim hlasis pretoze si nedokazes nastudovat ani dejiny. ak by si to vedel, vedel by si potom aj to ze cielom nasictov bolo vyhladit zidov a SLVOANOV a ty si potom rovnaky. PS: pridavne mena v nominative pluralu sa pisu s makkym i a v genitive sa pise predlozka Z anie S ... tu mas v instrumentali ty "vlastenec"
Od: bla [návštevník], 03.06.2010
Radsej Kotlebu ako tych zlodejov co su tam teraz.
Od: Jula [návštevník], 03.06.2010
Ja tiez plne suhlasim z nazorom M. Kotlebu pretoze byvam na vychodnom slovensku v nedobrej stvrti ako to nazivaju a pritom je tu viac slusnych ludi ako tych ktori nedodrzuju zakony ale narobia svinstva a neporidku za vsetkych.Na skolach su slusne deti tyranizovane od deti prizivnikov a ked budem mat deti ja nechcem aby trpeli koli inym ktorych nevychovavaju ich rodica v laske cistote a ucte ako to chceme mi slusny ludia.. a nechcem hovorit o tej vsetkej kriminalite co sa tu kazdodenne deje a mi tym trpime ...a ja chcem aby sa s tym nieco robilo kazdy o tom len rozprava ale nijake zmeni ani napravy som nezaznamenala a preto budem volit zmenu Mariana Kotlebu nejde mu len o peniaze...
Od: katribodkit [návštevník], 06.06.2010
nejaky mlady zo SNS Jakub Gajdosik pridal na You tube dve videa ako on ide riesit ciganskych parazitov.Hned som mu napisal do komentov,citujem;tyzden pred volbami si obliekas hubu ako Kotleba,ved to je normalne ,,ideova lupez"pred tristvrte rokom ste ho nehali zato zmrskat v S.Michalanoch kuklacmi a teraz je to vrchol vasej kampane...o hodinu pozeram a koment zmazany,hned mu pisem ze preco to zmazal a uz nic,prispievatel blokovany...o cestnosti a moralke tohto cloveka neni pochyb...
Od: suseda [návštevník], 06.06.2010
Hlavne žiadny rasizmus.... A milý nacista large- Ty máš koľko rokov? Znie to ako od 15 ročného fagana, čo sa dal práve vykosiť a ide za svojím ideálom, o ktorom prd vie, len to, že je proti cigánom, či rómom. Mimochodom- mal by si odvahu dať si urobiť rodokmeň??? No, tak aby si sám nebol prekvapený, stačí trošku ovládať históriu... Možno Ti v žilách koluje krv Tatára, možno Maďara, možno Cigáana a možno Nemca... Asi to posledné by Ti vyhovovalo. No, ktovie. Asi by som sa zdržala priblblých detských fašistických akože kecov.
Radomir: Myslíš, že citujem: pridavne mena v nominative pluralu sa pisu s makkym i a v genitive sa pise predlozka Z anie S ... tu mas v instrumentali.........myslíš, že tomu tento akoženacista rozumie??? Hehe
Takže ešte raz môj názor- paraziti nie, ale ani rasizmus. bodka.
Od: ADAM [návštevník], 06.06.2010
Azda je nejaká strana lepšia ako Ľudová strana Naše Slovensko? Treba voliť číslo 14.lebo Slovensko vymiera...Dosť bolo parazitov,či už vo vláde alebo v uliciach.Je čas postaviť sa na odpor,,,ale taký odpor,ktorý bude prínosom pre ďalšie generácie tohto národa.Dosť bolo tých špinavých komunistov zo smeru,zlodejov a klamárov z HZDS A primitívov a vlastizradcov z SNS.Dzurindu a SPOL BY MALI OBESIŤ na námestí ZA ZLOČINY PROTI ĽUDSKOSTI A ZA VLASTIZRADU...Tak ako to spravili s našim prvým pánom prezidentom Dr.Jozefom Tisom.Len s tým rozdielom,že ich trest by bol zaslúžený a spravodlivý,narozdiel od Tisa.Pretože on sa obetoval pre národ a nie ako dnešní politici čo nám to tu dnes akože vládnu..Keby je v tej dobe na miesto neho jeden zo súčasných politikov,tak dnes by sme bedákali maďarsky,poprípade by sme spievali Poľskú hymnu,,lebo títo zradcovia nevedia nič iné,len sa vopchať každému do zadku a tancovať tak,ako druhí zapískajú.
Od: Peter zo Skalice [návštevník], 07.06.2010
Veľmi som rozmýšľal akú stranu budem voliť, nakoľko skoro všetky strany si akosi začali s veľkým dôrazom v predvolebnej kampani hádzať na seba špinu a akosi im uniká "gró" ich strán v čom vstupovali do kampane...
Ja osobne som sa rozhodol pre číslo 14 a dúfam že nás bude dostatok. Niesom nacista či rasista, ale NACIONALISTA za čo si stojím i keď často počúvam že je to isté ako nacista. No je aspoň vidieť že na Slovensku je ešte stále veľa nevzdelancov a verím že sa to zmení
Od: Peter [návštevník], 08.06.2010
Sobotné dialógy / z 5.6.2010 /
Súboj lídrov dvoch najsilnejších slovenských strán - volebná líderka SDKÚ - DS Iveta Radičová a predseda SMERu - SD Robert Fico.
Kto počúval túto reláciu, musí sa hanbiť, že žije na Slovensku medzi zlodejmi storočia. Hodina osočovania kto koľko nakradol. Žiadna zmienka o tom ako bude budúca vláda viesť Slovensko k lepšej prosperite. Hanba súčasným politikom! SNS vo svojej kampani sľubuje ako urobí poriadok s neprispôsobivými občanmi. Ale toto už Marián Kotleba dávno pred voľbami začal uskutočňovať,len mu to naša láskavá vláda akosi prekazila. A teraz sa našli strany ktoré parazitujú a ten istý cieľ zavádzajú do svojej predvolebnej kampane. Ako p. Slota a ďalší uvedomelí straníci. Že sa nehanbia, len aby sa udržali pri moci. Možnosť mali. Za štyri roky sa mohli prejaviť a nie teraz začali s veľkými sľubmi, čo všetko zmenia po voľbách ak sa dostanú na miesta, ktoré si "želajú". Práve preto treba ísť k voľbám a dať možnosť druhým politikom aby sa prejavili so svojimi názormi a skončilo to, čo tu bolo.
Korupciu, rodinkárstvo, bezprávie a rôzne intrigy poznáme, chceme konečne takú zmenu, ktorú si praje väčšina tohto národa. Teda čestní a pracujúci ľudia s dobrými mravmi.
PS. Slušná rodina aby bola základom spoločnosti!!!
Od: Topoľčanec [návštevník], 08.06.2010
nebojte sa vy nič....Boh je spravodlivý a všetko bude tak, ako má byť :D :D
Od: ešte raz [návštevník], 08.06.2010
že zatkli brata Mariána Kotlebu je skutočne smutné..hlavne keď vo svojom slušnom obchode Rightwear predáva také "nevinné" oblečenie pre slušných a čestných ľudí ako je oblečenie značky "EIGHTYEIGHT" (88=označenie HH= Heil Hitler)alebo ma dojalo tričko zo seckie hatecore s motívom "STOP ANTIFA FUCKERS" ..skutočne..snáď ho akurát vtedy nechcel kúpiť žiadny prajucúci otec svojmu synčekovi na narodeniny :))) (p. s. : troška zdravého sarkazmu a dodatočných informácií z každej strany nemôže ublížiť)
Od: Pavol [návštevník], 10.06.2010
Hlavne treba ísť voliť poprvé pri volbách som volil smer ale keď vydím že sú taký istý ako tá ostatná háveď čo je v parlamente tak som sa rozhodol volím číslo 14 ĽS - Naše Slovensko
Od: Tomas [návštevník], 10.06.2010
Podporujem LSNS a dufam ze sa dostanu do parlamentu! Kotleba je zmena!
Od: RICHARD [návštevník], 10.06.2010
OD ROKU 1995 POZORNE SLEDUJEM POLITIKU A POVIEM VÁM VŠETKÝM, ŽIADNY POLITIK SI NEVYTRPEL TOLKO ÚTOKOV OD POLICAJTOV A TOLKO NÁSILA, NAŠI POLICAJTI UKÁZALI PRAVÚ TVÁR KEĎ BIJÚ SLUŠNÝCH ĽUDÍ A TAK SOM SA ROZHODOL NA VOĽBY POJDEM A VOLIM LSNS PÁNA MGR. MARIANA KOTLEBU PRETO LEBO ON SKUTOČNE BOJUJE ZA MOJE RODNÉ SLOVENSKO, KTORÉ JE MOJA VLASŤ A MOJA DOMOVINA.
PÁN KOTLEBA JE MOJA NÁDEJ A PODPORÍM ICH STRANU.
Od: Mato [návštevník], 10.06.2010
Akoze uz ma Kotlebovci fakt nehnevajte. Ked niekto povie ze nema rad ciganov tak je rasista!!!!! A rasizmus je trestny cin! Viete preco je rasisticke ked poviete ze nemate radi ciganov? Zamysleli ste sa nad tym niekedy? Alebo ste uz len zaslepeny nenavistou? Ked poviem ze nemam rad ciganov, tym padom som urazil vsetkych romov, ktory su aj slusny a pracovity. Ja stakymi prichadzam do kontaktu kazdy den. Dokonca s nimi hravam v kapele. Su to ludia ako kazdy iny, len im treba dat sancu. A nieje pravda ze vacsina su spinavi a kradnu. Vacsina su normalny ludia a su zaregistrovany ako bieli slovaci, cize maju slovensku a nie romsku narodnost lebo maju strach s latentnej rasovej nenavisti. Pamatajte ze aj "biely" kradnu, zabijaju ale ked to urobi niekto znas "bielych" tak nebereme do uvahy rasovu alebo narodnostnu identytu ale bereme to ako cin jednotlivca. Ale ked nejaky rom ukradne na poli vrece zemiakov tak hned sa hovori o etniku ako celku, ze "cierny" cigani kradnu zemiaky(vsetci). Ludia zacnite uz konecne premyslat trosku ale nad sebou!!! inak nebude dobre... Pozerajte na ludi len ako na jednotlivcov a nie ako na prislusnikov etnika alebo rasi!!! Lebo keby sme mali brat vsetky hriechy nasej bielej rasi tak mi sme ty ktory by sa mali co najmenej ozyvat!!!
Od: robo [návštevník], 11.06.2010
Kotleba nezahrnul všetkých cigáňov do jedného vreca,,,aj v TV to vravel,,a je pravda že aj medzi bielimi sú svine a --- to sú všade,,,,
Od: Peter [návštevník], 12.06.2010
Všetci cigáni sa veru nezmestia do jedného vreca. Väčšina je takých, čo zachovávajú tradíciu ako napríklad:
Pýta sa malý cigán svojho otca.
Syn: Tato čo je to demokracia ???
Otec: Demokracia je to keď gadžovia robia a my dostávame byty a peniaze len tak.
Syn: Aha. A to im nevadí ???
Otec: Vadí, ale to už je rasizmus...
Vám, čo nie je všetko ľahostajné, urobte pre to všetko a pričinte sa dnes svojim hlasom k zmene, ktorá bude pre vaše dobro! Kotleba a jeho 14-ka je jednička, potom nasledujú ďalší...
Od: Julo [návštevník], 13.06.2010
Ste naozaj padnutí na hlavu??? každý vidí len to, že sa zbavíme parazitov. ale kde je riešenie??? ako to chce pán Kotleba spraviť...vytvoríme snáď "pracovné" tábory? uznávam vážnosť tejto tématiky, ale riešenie nespočíva v rasisticky orientovaných pochodoch, čo bol mimochodom pre M.K. vynikajúci ťah... číslu 14. hovorím nie a pokiaľ budú všetci za, budem aj sám proti!!!
Od: oči režeš Maťo [návštevník], 14.06.2010
maťo..dal si veľmi zaujímavý komentár. Už len naučiť sa pravopis a možno to bude mať aj váhu. :)
Od: Anna RK [návštevník], 18.06.2010
Ćim viac tkz. humusu vyrobí táto nová vláda /a to je isté/i z poslancami NR SR, tým rýchlejšie sa nabalí. Najviac na to doplatia obycajní ludia-voliči. Priam nechutné dianie tesne po volbách,keď si vo vytržení vyberali stoličky vo vláde.Zabudli na ludí a sluby.Ale spomenú si na voličov a budú sa odvolávat na predošlú garnitúru za prietahy a nezdary.Mnohí z týchto figurantov to dokázu zvládnut a nahrať na občanov SR.Boh nás chráň a opatruj Slovensko a jeho dôverčivý ľud./ospravedľnte gr.chybičky/
Od: Mhh :D [návštevník], 20.06.2010
mno tak ja Kotlebu rad podporim no ale on nemysli nato ako by ciganov "odstranil v sulade zo zakonmi SR" aj keby vyhral tak s nimi nič nespraví takže to je jedno.... ale aspoň je tu niekto čo prezentuje názory tých ktorým "rómovia ničia život"
Pridaj vlastný komentár: