Víza do Austrálie

Praktické rady týkajúce sa bežného života v cudzine od tých, ktorí už čo to okúsili a majú čo odkázať „nováčikom“

Víza do Austrálie

Poslaťod Eva » 09 Jan 2006 11:52

Zijete v Australii a mate pribuznych, priatelov a znamych na Slovensku a chystaju sa k vam na navstevu.
V pripade akychkolvek vizovych otazok im fundovane poradia v agenture EQUATOR visa & travel service treba kontaktovat href="mailto:visa@equator.sk">visa@equator.sk
Eva

Poslaťod lenka » 10 Apr 2006 13:50

ahojte,

potrebujem pomoc.poradte mi prosim ako mozem ziskat pracovne povolenie do australie.Som studentka a chcem si tam ist na dva alebo tri mesiace zarobit.Pomozte prosim.
Dakujem lenca
PS:odpiste:-)))
lenka

Poslaťod miso » 05 Máj 2006 12:58

Lenka oplati sa ti tam ist na tak kratky cas? vacsinou to tak chodi ze si ludia zaobstaraju studentske viza a chodia tak do nejakej skoly a popri tom pracuju. kedze si vsak v skole tak nemozes mat full time job, ale myslim ze mozes odrobit len nejakych 20 hodin tyzdene, teda bohvieako tam nezarobis, skor sa tam oplati ist na nejaky rok
miso

Poslaťod livia » 16 Máj 2006 20:16

ahojte, nevie mi niekto poradit, ako by sa dali ziskat pracovne viza do australie?
livia

Poslaťod sofia » 25 Júl 2006 11:34

viza do australie a noveho zelandu sa daju vybavit aj cez internet, class="postlink" href="https://www.ecom.immi.gov.au/visas/jsp/index.jsp?visaType=VSS">https://www.ecom.immi.gov.au/visas/jsp/ ... saType=VSS
neviete mi poradit ci to plati aj pre slovensko? je to vraj do 1 mesiaca vybavene. a netreba mat viza v pase, maju vas v pocitaci pri vstupe do krajiny
nepojdem letecky, idem z azie
ked tam pridem na turisticke, ako mozem do 3 mesiacov poziadat o pracovne vizum, nestaci mi najst si iba zamestnavatela? a tym padom mozem vybavovat pracovne vizum? chcem sa tam uchylit a vyskusat si na 2-3 roky, uz nie som studentka.

odpovedzte mi prosim niekto dik
sofia

Poslaťod Katka » 23 Aug 2006 19:35