Slovenky v Taliansku

Možnosť nadviazania kontaktov medzi Slovákmi žijúcimi v tom istom meste či regióne

Re: Slovenky v Taliansku

Poslaťod cervenanka » 09 Dec 2011 14:59

Janka píše:Som Slovenka,zijem v Taliansku 3 roky.Zatial som nemala prilezitost stretnut ziadneho Slovaka.som pri Bologni (Emilia Romagna),ozvi te sa ak ste blizko o ak mate chut pokecat.

Ahoj Janka!
Ja zijem v Pesare (PU), kraj Marche uz vyse 19 rokov. Anka
cervenanka

Krajina: Italy (it)
Mesto: pesaro

Poslaťod Dorka » 14 Máj 2013 19:35

Ahojte! Som Slovenka, byvam v Trieste (Friuli Venezia Giulia) zhruba 6 rokov (studovala som tu) a hladam ludi na pokec. V podstate v tejto chvili potrebujem zopar dobrych rad: ohladom prace a trvaleho (ci ineho) bydliska. Tak, kto mate naladu, chut a ochotu, prosim napiste mi hoc aj sem, alebo na tel.c. 34 74 086 165. Vopred velka vdaka (ak sa dakto ozve... :))
Dorka

Mesto: Trieste

Poslaťod pamculik » 15 Máj 2013 19:16

Dobrý deň som študentkou VŠ a hľadám si brigádu na leto ako baby-sitter v Taliansku.Študujem prekladateľstvo-tlmočníctvo taliansky jazyk a kultúra a mám veľmi rada deti, s ktorými mám aj skúsenosti,ak by ste mi vedeli nejako pomôcť alebo niekoho doporučiť bola by som vám veľmi vďačná.
pamculik

Krajina: Slovakia (sk)
Mesto: bardejov

Poslaťod pamculik » 15 Máj 2013 19:23

Dobrý deň som študentkou VŠ a hľadám si brigádu na leto ako baby-sitter v Taliansku.Študujem prekladateľstvo-tlmočníctvo taliansky jazyk a kultúra a mám veľmi rada deti, s ktorými mám aj skúsenosti,ak by ste mi vedeli nejako pomôcť alebo niekoho doporučiť bola by som vám veľmi vďačná. href="mailto:pamelaremetova@centrum.sk">pamelaremetova@centrum.sk
pamculik

Mesto: bardejov

Poslaťod nikacondorelli » 05 Jún 2013 14:15

Ahojte..je tu nejaka Slovenka zo Sicilie? :wink:
nikacondorelli

Mesto: Catania

Poslaťod peter78 » 10 Feb 2014 19:46

Ahojte, potrebujem poradiť prosím vás,