Slováci v Poľsku z okolia Mazurských jazier

Možnosť nadviazania kontaktov medzi Slovákmi žijúcimi v tom istom meste či regióne

Slováci v Poľsku z okolia Mazurských jazier

Poslaťod Milan » 20 Mar 2006 19:23

Zdravim vsetkych Slovakov zijucich v Polsku, obzvlast tych z okolia Mazurskych jazier... Najde sa niekto???? Alebo som sa tu ocitol uuuuuplne sam???
Verim ze sa niekto ozve, s kym si budem moct vymenit dojmy a par slov...
Milan

Re: Slováci v Poľsku z okolia Mazurských jazier

Poslaťod Karol269 » 03 Júl 2011 11:14

Cześć :)
bývam v Olsytznie (wojewódstwo Warmińsko-Mazurskie) kde študujem a pracujem. Pricesoval som do Polski, za dyiewcyzną ;) ale ešte som tu nestretol žiadneho slováka, alebo čecha. Takže ak je tu niekto a ma chuť pokecať v materínskom jazyku, to zapraszam
Karol269

Krajina: Slovakia (sk)
Mesto: Olsztyn

Poslaťod milan2910 » 11 Aug 2011 22:10

zdravim,

ja zijem v Polsku (Szczytno) uz 5 rokov a veru , ziadneho slovaka alebo cecha som este nemal stastie stretnut v tychto koncinach... (teda ak neratam cigana Joza z Nitry, co v Olsztyne pred Makrom predava "kradnute" parfemy :-)

Takze vitaj na Mazurach...
Ako dlho tu planujes zostat???
Studujes, pracujes?
milan2910

Krajina: Poland (pl)
Mesto: Szczytno

Poslaťod Karol269 » 20 Okt 2011 19:51

čauko,
ja som v PL už vyše roku, a býval som v Olsztynie, ale toho Joza z NR som nestretol, heh. teraz som sa prestahoval do Nidzicy, kde aj pracujem, ale popritom este studujem na UWM w Olsztynie, uz nastastie posledny semester, a potom uvidime, ako sa situacia vyvinie.
vdaka za privitanie na Mazurach, hoci viac v Warmii, ale paci sa mi tu.
inak z Nidzice myslim ze to nie je az tak daleko do Szczytna, tak eventualne mozme zajst na piwo, niekedy.
Karol269

Poslaťod milan2910 » 21 Okt 2011 17:54

Zdravim,
ano ano, Nidzica ( na polske pomery ) je naozaj blizko Szczytna i ked poviem pravdu, nikdy som v Nidzicy ako takej nebol... je trochu od "ruky" ked idem do Olsztyna ci Warszawy.